Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Gratulerer Aussie:) spennende!

God søndag kveld allihopa! :)

Jeg venter på El og gullegg! -og vår!!! Kjenner det er på tide med mer utetid, og litt ordnings i hagen :) blir ennå noen uker til det men fint å glede seg :)

Endret av Vinterblomst

Fortsetter under...

Tusen Takk vinterblomst ! :)

Måtte gullegget komme også hos deg! Krysser fingre og tær for det :)

Men er det ikke deilig at det faktisk går mot vår ? Det er jo lyst enda klokka 16 :)

Det går fort framover nå skal du se!

Jaja, iallefall håper jeg det! De siste to dagene har jeg våknet midt på natta, lys våken, litt uvel i kroppen og selvfølgelig tissetrengt!

Herregud er det vanlig så tidlig da ??? Ja ja jeg får vel bare venne meg til at kroppen ikke lenger er min og ikke alltid gjør som normalt, men skal dette fortsette kommer jeg jo til å bli totalt fratatt døgnrytmen :o

Nei jeg får drikke litt vann å forsøke å sove litt igjen!

Tvi tvi vinterblomst ! Jeg skal krysse fingrene for at gullegget kommer til deg også, og til alle andre! Måtte 2015 bli et fruktbart år med mange gullegg :)))))

Herlighet Aussie! :D det var litt av en tid å våkne på, og å "chatte" på IBM! ! :D håper du får mange gode graviddager tross oppvåkninger! :) du blir vant til det ;)

Idag er el påvist, og aksjer er lagt. Så nå er det straks dpo-land og håping og kryssing av armer å bein :)

Herlighet Aussie! :D det var litt av en tid å våkne på, og å "chatte" på IBM! ! :D håper du får mange gode graviddager tross oppvåkninger! :) du blir vant til det ;)

Idag er el påvist, og aksjer er lagt. Så nå er det straks dpo-land og håping og kryssing av armer å bein :)

Ha ha ha ja hva ellers er det å finne på klokka 2.30 på natta :P våkna 5 i natt da, men skal sies at jeg ikke la meg før 1.30 så for meg var det også midt på natta :o

Men jeg våkner mer enn gjerne, er mer enn gjerne kvalm, alle ubehageligheter er velkomne! Spiren er verdt det <3

Håper aksjene gir bra avkasting vinterblomst ! Krysser fingre, tær, ben og armer for deg :)

Kryssar fingrane Vinterblomst, happy humping!!

Her er det no passert fire veker sidan SA, så begynner å lura på om det ikkje skal "skje" noko snart. Men det kjennest heilt roleg. Så eg tenkjer å svi ein test på fredag om ikkje tanta har meldt sin entre..

Har bestilt eit testarsenal frå Billigetester.no så no framover skal det jaktast på el og, så eg får oversikt. Tenkjer at gyn sikkert spør etter det når eg skal dit i februar...så er det jo greitt å ha noko å seia, sjølv om det no ser ut som om det kanskje kjem seinare så kan eg jo seia at eg har ein plan...jaja, så går no dagane.

I dag var eg kjapp i vendinga og fekk meg ein tur i sol og dagslys på nærfjellet her, tar under 30 min opp og ned, heilt perfekt i ein travel kvardag. Så godt å vera i gang igjen etter å ha utsett og utsett og utsett det.

Annonse

Hei alle sammen! Er innom her og leser, men har ikke fått så mye tid til å skrive i det siste.

Så fint å høre fra deg, Apex, og at det går litt bedre! Den første tida er nå en prøvelse for parforholdet, husker det selv og har hørt det fra mange andre.

Grøne og Vinterblomst, nå synes jeg at det må være deres tur snart! Jeg hadde positiv test dagen etter at jeg var og ordna meg henvisning til gyn for utredning, håper det har samme effekt på deg, Grøne :) Du fikk iallfall time raskt , synes jeg, jeg fikk time tre mnd senere eller noe sånt.

Her rusler det og går. Har bestemt meg for å bare kjøre på med praksis og studier og bli ferdig, selv om det betyr litt dårligere opptjening til foreldrepenger. Har blitt så vant til å ha dårlig råd etter tre år med ulønna permisjon, studier osv, at vi klarer oss nok. Da kan jeg slappe av litt i permisjonen etter tre strevsomme år, og søke fast jobb når den er ferdig. Jobber det jeg klarer (har bare 50 % fast) og så får det bli som det blir.

I morgen er jeg 15 uker, så det begynner å bli litt nå! Bekymrer meg fortsatt, er ikke alltid så lett å fatte at man er gravid i denne perioden når de fleste symptomene har lagt seg og man ikke har begynt å kjenne liv enda. Men ser jo at jeg har fått litt mage, selv om den fortsatt er størst på kvelden. Har fått noen stikninger i lysken, så var hos legen i dag bare for å utelukke uvi, og da fikk jeg høre hjertelyden :) Bare tre uker til OUL nå.

Husker ikke alt som har skjedd her inne, men velkommen til dere nye, og hyggelig å høre fra dere som er sjeldent innom! 

Nå skal jeg sette meg å se litt på bacheloroppgaven, er heftig prokastinering her om dagen. Men har veiledning i mårra, så er jo greit å ha noe å snakke om...

Ha en strålende dag!

Heisann, hoppsann. 

Tankene mine har vært litt andre steder den siste uka, men jeg har vært innom å skumlest... 

Apex - Jeg og mannen kranglet som bare det når datteren vår var nyfødt. Hormoner fløyt, amming funket ikke, vi hadde såvidt sovet og tok det ut over hverandre. Uff, tingene vi sa til hverandre kan nesten ikke gjentas, vi var veldig stygge mot hverandre. Men så falt plutselig brikkene på plass, sexlivet tok seg opp og vi (det høres veldig klisje ut) fant tilbake til hverandre igjen. 

Tussemor - svigerproblemer sier du? Vi flyttet over halve jorda bort fra dem, men de har en tendens til å dukke opp fordet haha. Det har blitt bestemt at svigermor skal bo her før, under og etter fødsel... Du kan tro jeg var glad for å høre det. Altså jeg har et ok forhold til henne, men å ha henne boende her i 4 uker og samtidig ha en nyfødt baby er ikke det jeg har mest lyst til. 

Unilon: Jeg har ingena anelse i det hele tatt om Aspergers, men det må jo være veldig positivt at hun leker med andre barn :)

Aussiemama: Gratulerer med spire på vei. Hurra, Hurra, Hurra!

Jeg har jo hatt en spennende uke... Jeg fikk svar på en av blodprøvene mine og de viste at jeg hadde 1/16 sjanse for at babyen hadde ryggmargsbrokk.  Så selv om alt var bra på oul så fikk jeg jo nesten nervøst sammenbrudd og fikk ny ultralyd etter noen dager. Alt var takk og lov bra med babyen og nå skal jeg senke skuldrene og nyte resten av tiden. Kan ikke tro at halve svangerskapet har gått allerede! Tiden flyr!

Jeg krysser fingrene mine for Grøne, Vinterblomst og alle andre prøvere!! Måtte dere teste positivt veldig snart! 

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt 

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk uke 4 Jan 2015.

1.trimester

Utålmodig 82: 32 år, gravid med første. Termin ca 13. juli

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. termin 31.8.15

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 4.9

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Unilon, 35 år, gift, datter 2 år, termin 24. mai, venter en gutt!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

FruMille:30 år,gift, ingen barn fra før, MA mai 14, termin ca 28 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Krumelur: 36 år, har en sønn, termin ca 17. juli med nr to

3 trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars. 

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, termin 11.april med tvillinger,2 gutter 

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14 

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

kjedeliiiiiiiiiiiiiig med tr Grøne  :frustrert:  need no more words!

Så hyggelig å høre fra deg Krumelur!! takk for tanker! Syntes det hørtes helt riktig ut med beslutningen din jeg. Alt ordner seg  :Nikke: -og absolutt fint å bli ferdig...........

Jeg er i dpo-land og holder på å ta av med luft i systemet......... kjenner tankene også jobber ganske iherdig for tida.

Tenker mye på at jeg er en eldre ungdom ( knis ) som ikke lenger kan bestemme hvor mange barn jeg vil ha og når jeg vil ha dem, og at jeg faktisk kanskje ikke får flere barn  :sjokkert:  ( sukk-sukk-sukk )  

Om jeg er så heldig å bli gravid i løpet av de kommende måneder, skal jeg prise meg lykkelig og være tilfreds alltid ...? nei-kanskje ikke ...... føler jeg må forberede meg på at det er helt ok med 1 barn!  Jeg er jo heldig som har 1  :hjerte:

Luft er bra vinterblomst ;)

Kjenner til tankane dine, fint med ein og om det ikkje vert fleire. Så får vi ta det som det kjem. Sånn som no når mannen og vesla er snørrete, hostar og styrer på - så er det godt vi ikkje har ein til å springa rundt etter på natta...men men, det hadde no vore kos og.

Kjekt å høyra frå deg Krumelur, godt at hjartelyden er der og sjarmerar deg :) Og at du har funne roen på korleis planen vert framover.

Godt du har fått senka skuldrane og Peppapig :)

Kort innom mellom kvalmebygene - 9 uker i dag (9+3 ifølge legen), og tok duotesten i dag. Får resultatet på ultralyden om ca tre uker. Skremmende.

Jeg tror det blir spirer til alle til slutt, men fint å bli komfortabel med tanken på at en også er greit. Tror det var noe av det som hjalp oss - at jeg var fed up med hele babyprosjektet.

Hvordan går det med deg, Minnimusa? Håper alt står bra til med spiren din! :hjerte:

Kommer sterkere tilbake her senere.

Klemmer på alle :klem:

Heia Cayenne.. Joa kvalmen og svimmelheten meldte sin ankomst for en uke siden. Er gudskjelov ikke blitt handikappet foreløpig, men sovna på sofaen mens lille pøbelsnupp lekte her om dagen, gudskjelov så fant hun ikke på noe store eller farlige pøbelstreker :P Typen var veldig snill når han var hjemme nå og tok snuppa når jeg hadde det som værst. Bare glad for hver dag som går hvor ikke alt kommer i retur og jeg klarer å fungere, er jo livredd for å bli så dårlig som sist nå som jeg har ei å ta vare på også. Skal til legen i morgen for første gang, så da blir det vel noen stikk i armen og fylle ut diverse papirer. Håper kanskje at jeg får en tidlig ul denne gangen pga sa for noen mnd siden, men veit aldri her nede. Sist sendte legen henvisning om tidlig ul som ble avvist, men etter OUL så ble jeg plutselig kalt inn til ul hver mnd så og si, uten at det var noe unormalt på OUL, og de da henviste til min fastslegens henvisning hehe.. 

Typen er litt engstelig for flerlinger da, jeg har en del toegga tremenninger og firmenninger for å si det sånn og har vært inne til ul ved eggløsning(helt tilfeldig) for to år siden hvor de så hele 3 egg som ble sluppet ;) Men jeg tror nok det bare er en der inne :)

Annonse

En kort visst innom for å fortelle at vi var på oul i dag som viste at vi venter en vilter liten gutt :) alt så kjempe flott ut, så nå kan vi senke skuldrene litt og glede oss til lillemann kommer i slutten av juni <3

Gratulerer så mye med en gutt på vei! Smågutter er helt herlige, og veeeldig glade i mammaen sin :)

Gratulerer til alle nygravide, og til FruMille med guttebaby i magen!

Her er vi litt i ventemodus, eller i en midt-i-mellomperiode om du vil. Etter spontanaborten for 2 uker siden fikk vi beskjed om å vente en mens før vi prøvde igjen, og det var (og er) jeg helt enig i. Har blitt gravid på direkten etter en Sa før, der jeg også mistet i 12. Uke. Det svangerskapet gikk bra, men det ble et laaaangt svangerskap der jeg var lei allerede halvveis fordi jeg hadde følelsen av å ha gått gravid i åresvis... Derfor vil jeg vente litt nå, og leve en måned som ikke-prøver og ikke-gravid, før vi kjører på igjen. På den måten håper jeg på å få avstand mellom Sa-en og neste graviditet, som forhåpentligvis går bra:)

Ellers er formen heldigvis stigende, jeg hadde jo en litt tøff SA, der jeg mistet mye blod, og dermed sank blodprosenten ganske mye. Dette har gjort at jeg har vært mye sliten og slapp, men etter å ha knasket jern en periode, begynner jeg å bli meg selv igjen:)

Gratulerer med godgutt i magen, Fru Mille! :D

Så bra at spiren vokser og trives Minnimusa, men håper du får et litt lettere svangerskap enn sist! :D

Kos deg med prøvefri måned, Lykke. Det høres veldig lurt ut med en liten pause. Drikk rødvin og spis spekemat og ta vare på deg selv! :hjerte:

Stikker innom her igjen, knapt vært her siden jeg mistet i starten av januar...
Flytter meg på lista, over til de forhåpentligvis-snart-gravide.

Snart gravide:
Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt 
LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.
Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk uke 4 Jan 2015.

Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

1.trimester
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015
Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. termin 31.8.15

2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

3 trimester:
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, termin 11.april med tvillinger,2 gutter 

Født:
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Sharmi81(termin 8.9)
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des 

Fikk positiv test idag. Håper inderlig det går bra denne gangen :) 

Snart gravide:
Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

1.trimester

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk uke 4 Jan 2015.  Termin 10 Oktober.

2.trimester:

3 trimester:

Født:
HH80 (termin 4.januar)
Sharmi81(termin 8.9)

Gratulerer med positiv test Bethlisa! Og lykke til dere som prøver! :)

Jeg har krøpet til korset og fått 50 % sykmelding i tre uker. Det var faktisk sjefen min som foreslo at jeg skulle sykmelde meg litt et par uker fordi jeg har slitt mer og mer på jobben i det siste. Mannen min har sagt det til meg lenge at jeg trenger det, men er jo sta og stolt og holder ut. Men nå sa det altså litt stopp. Jeg er dødsliten, har vært dårlig med kraftig hoste i over en måned og er generelt mer sliten dette svangerskapet. Bekkenet gjør også vondt særlig på slutten av dagen. Jobber i barnehage så det er nokså fysisk til tider med mye bøying og ned på gulvet og hjelpe tunge små "potetsekker" opp fra bakken pga mye glatt føre osv. Har flere ganger kjørt gråtende hjem etter endt arbeidsdag. Det skal bli godt å komme seg litt til hektene igjen. Hadde første sykedag i dag, og skal på jobb i morra. :)

Ja, en litt så som så oppdatering fra meg, håper dere alle har det bra! :D

Krysser fingrene for deg Bethlisa og gratulerer med positiv graviditetstest !

Idag fikk jeg telefon av overlegen som egentlig skulle ta kontrollen av meg sist gang, han kunne fortelle meg at han har satt opp ny time til meg for å snakke om forløsning/keisersnittet. Jeg fikk i alle fall vite hvilken uke tvillingene vil bli forløst, så skulle vi bestemme dato når jeg kom til han. Twinsa blir ikke aprilbarn, men marsbarn :P de skal taes i uke 13 sa han....begynte å telle ukene, det er faktisk bare 8 uker igjen! har ikke fått sprinkelsengene enda og heller ikke stellebord...håper vi får satt de opp i tide, hehe. Har ikke levert permisjonssøknaden engang! heller ikke søknad om foreldrepenger...glemte å spørre jordmor for å få bekreftelse på termin sist jeg var hos henne. Litt stressa! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...