Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Apex; lå og tenkte på deg. Fikk ikke spurt hva som skjedde med gudsønnen??

Jajohehe, takk. Hadde det litt på følelsen for vet jo at det har gått fort før. Men jm var så tydelig på at det ikke var helt modent og begynte å snakke om at det kanskje var best at jeg sa til sykehuset at jeg ville vente til mandag med å bli igangsatt. Fader at jeg ikke bare stolte på egen kropp og dro til shus før. Men det gikk jo bra allikevel. 😊

Gratulerer med gutten Corneliuss! Mitt forrige barn holdt på å bli født i bilen fordi jordmor mente jeg burde se det litt ann... Vesla ble født 25 min etter at vi parkerte ved sykehuset, og jordmor som tok i mot var kjempesur PÅ MEG fordi jeg ikke hadde kommet før! Brydde meg lite om hvor sur hun var da, jeg hadde jo fått verdens fineste baby :) Har fått beskjed av mannen om at denne gangen skal han bestemme når vi reiser på føden:p

Jeg er i dag 6+6, og symptomene kommer og går... Stikkninger i livmoren er der stort sett hele tiden, ømme pupper er der i perioder, og enkelte dager krangler bekkenet litt. Jeg har formiddagskvalme noen dager (kommer etter jeg har stått opp, og varer et par timer), men alt i alt er det til å leve med. Foreløpig er jeg glad for alle symptomer, hadde en SA for noen år siden, og da hadde jeg ingen plager...

Syns tiden går så myyyye seinere for meg enn for alle andre:) Alle andre på forumet syns jeg har gått så fort fra positiv test til de magiske 12 ukene, mens for meg virker det som en evighet siden jeg fikk positiv test, og enda er jeg bare 6+6..:)

Gratulerer så mye, Corneliuss!! Nyt tiden med den lille❤️😊

Hvem er neste mann nå da?

Lykke, jeg føler også at tiden min går myyyye saktere en andres, men nå i julen skjer det så mye siden siste uken har faktisk flydd! Fyll dagen med gløgg, gode filmer og andre juleting så lover jeg at den flyyyyr😉

Akkurat samme her, 8+2 i dag og synes dagene snegler seg av gårde. Glefr meg så til jeg kommer forbi 12 uker og kan si det på jobb, er så slitsomt å late som ingenting når formen er ræva. Gleder meg til det blir litt tryggere, og til kvalmen forhåpentligvis går over. Skal på ul igjen på tirsdag, hvis alt er ok da så begynner jeg faktisk å få trua :)

Gjest prøver1984

Kan noen flinke el slim kjennere fortelle meg forskjellen på eggwhite og watery ifm el?

Når jeg tørket meg idag tidlig så ble papiret ekstra vått med slim men når jeg da plukket oppi der så kom det mye hvit farge ut, som ikke tørket opp..

Hva vil det si er riktig i forhold til at jeg mest sannsynlig får pos el test ikveld og er på cd14.

Annonse

Gratulerer Corneliuss! Det gikk jammen fort! :D Håper alt står bra til med dere og regner med at du koser deg masse.

Gratulerer til fisken 2012 med positiv test! Jeg så dagens test på Facebook. Så stas!

Jeg veide aldri datteren min da hun var baby jeg <.< Visste ikke at man skulle følge med på vekta. Bare ammet når hun ville ha (som var stort sett hele tiden hele døgnet rundt) og så ble hun veid på hs kontrollene selvfølgelig. Husker godt barseltårene. :) Var så rørt hele tiden. Håper du slapper av og koser deg mest mulig Apex. :)

Håper tiden går fortere for dere som venter på å komme til 12 uker! Enig i at tiden fram til 12 uker gikk litt sakte. Når jeg først var 12 derimot, så var jeg plutselig 15 uker. Så tiden kommer nok til dere også! Tror at alt er bra med spirene deres uansett da! :) :)

Jeg er 16 uker og noe nå. Tror jeg. Kommet litt ut av tellinga. Forrige graviditet gikk jeg fort over til å bare telle måneder, for jeg klarte ikke å holde styr på alle ukene og dagene. Synes jeg kjenner sommerfuglvinger av og til, men vet ikke om det er innbilning eller luft :) Snuppa og jeg bakte litt pepperkaker i går. To år og superflink. Kjevler (trengte hjelp for å få det tynt nok), stikker ut former og løfter dem selv over på bakepapiret. Og ingen deig i munnen eller på golvet. Skryt skryt ;)

Nå blir det Netflix og strikking. Ha en god kveld damer. :)

Wow- Corneliuss, det var kjapt levert. Gratulerer så mykje :)

Gratulerer så mykje Fisken, herleg med gode nyheiter.

Sjølv har eg hengt på google i dag, har hatt småblødningar dei siste dagane, og syns det var ganske skummelt - men googla meg fram til at el-blødningar var normalt og ikkje farleg. Så då får vi tru på det. Har og hatt litt smerter, og det har eg ikkje hatt før,,men fleire ting har vore annleis denne runden. Så då håpar vi framleis at vi har truffe gullegget denne gongen. I underkant av to veker til vi har svaret..vente, vente, vente!

Kan noen flinke el slim kjennere fortelle meg forskjellen på eggwhite og watery ifm el?

Når jeg tørket meg idag tidlig så ble papiret ekstra vått med slim men når jeg da plukket oppi der så kom det mye hvit farge ut, som ikke tørket opp..

Hva vil det si er riktig i forhold til at jeg mest sannsynlig får pos el test ikveld og er på cd14.

så er det meget tydelig at el er der :)

Denne runden blir det ikke testing for el. Den skal være ca lørdag, så da humper vi sånn regelmessig ;)

vil være avslappet ifht hele greia denne mnd så ser vi om mens dukker opp i slutten av måneden :D

Jeg spottet før mens sist mnd og fikk tidligere blødning denne mnd , og håper at det vil være normalt nå! lykke til alle ♡ ber om at jeg har ett lykkeegg igjen ;)

Babystøv og gode tanker til alle sammen ♥

Gratulerer så mye Cornellius! Det var virkelig kjapt levert ja håper det går like raskt med meg når den tid kommer håper du koser deg Max!

Til deg med trøblete svigermor...jeg kan godt skrive bok sammen med deg om kjipe svigermødre...du er med andre ord IKKE alene! Jeg vurderer sterkt å søke etter ekstra besteforeldre til ungene.....

Håper alle dere andre har det bra og ikke sliter dere ut i førjulstiden Det gjør ikke jeg for energien er fremdeles fraværende skal få sendt av gårde ett meldingsskjema til Datatilsynet i morgen og håper at de godkjenner master prosjektet mitt, slik at jeg kan hive meg rundt å bli ferdig med datasamling før fødsel....men først litt juleferie!

God natt damer

Denne runden blir det ikke testing for el. Den skal være ca lørdag, så da humper vi sånn regelmessig ;)

vil være avslappet ifht hele greia denne mnd så ser vi om mens dukker opp i slutten av måneden :D

Jeg spottet før mens sist mnd og fikk tidligere blødning denne mnd , og håper at det vil være normalt nå! lykke til alle ♡ ber om at jeg har ett lykkeegg igjen ;)

Babystøv og gode tanker til alle sammen ♥

Tror det er lurt å ikke teste for EL (iallefall innimellom) :) For min del ble det et slags ekstra stress å drive å teste hele tiden. Supert hvis du klarer å slappe av og kose deg med prøvinga (hehe midt oppi julestria!) :) Spennende spennende!! Babystøv sendes din vei  :kyss2:

Tussemor5: Haha da får vi skrive en bok sammen  :takke:  Så forresten i en av nettavisene i dag at det var noen som hadde søkt etter nye besteforeldre på Finn.no!!  :hoho:Det har jo blitt gratis å annonsere der nå, så kanskje jeg må gjøre det samme om noen måneder ;) Neeeeeeeeida, tuller bare!! Eller joda.. Neida.. Joda.. Neida..  :rulle:

Akkurat samme her, 8+2 i dag og synes dagene snegler seg av gårde. Glefr meg så til jeg kommer forbi 12 uker og kan si det på jobb, er så slitsomt å late som ingenting når formen er ræva. Gleder meg til det blir litt tryggere, og til kvalmen forhåpentligvis går over. Skal på ul igjen på tirsdag, hvis alt er ok da så begynner jeg faktisk å få trua :)

Samme her! Før grudde jeg til å si det på jobb, fordi jeg er nettopp kommet tilbake fra svangerskapspermisjon. Men nå gleder jeg meg, fordi formen er så dårlig og energinivået er på minus, og jeg har ingen unnskyldning jeg kan bruke. Jeg kan plutselig forsvinne fra kontoret mitt for å ligge bortgjemt på en do en eller annen plass på bygget. Forøker å ikke velge det rett ute i gangen..

Endret av ØYNE

Annonse

Gjest prøver1984

Dere som kjenner el smerter.. Og temper.. Hvor lenge etter dere har disse smertene, stiger tempen? Og når jeg hadde ordentlig el smerter igår og el slim, når kan jeg anta at el er?

Jeg hadde igår.skikkelig sterke el smerter (aldri lagt merke til det før) men idag steg tempen fra 35.99 igår til 36.09 idag bare.. Altså 0,2 grader..

Må jeg ha et kjempe temp hopp for å vite at el er over eller holder det hvis tempen min bare stiger?

Gjest prøver1984

Vært på ul igjen i dag, der var det en liten tass på to cm :) 8+4 i dag, begynner å tro at det kan gå bra denne gangen! Nå skal jeg legge meg nedpå litt før jeg skal på jobb! Ønsker alle en strålende dag:)

gratulerer med vel overstått ul :)

så koselig å høre du alt er 8+4 :)

nyt dagen :)

Gjest prøver1984

1ekzo6.jpg

Dette er dagens el tester, CD16, ser denne positiv ut? Er en ebay el test så stoler ikke helt på den da jeg testet nesten pos med bt sin el test for 48 timer siden og denne ebay testen viste da klin negativ..

Tempen har vist jeg ikke har hatt el enda men da kan jeg kanskje anta det nå da eller?:)

Prøver1984: har ikke erfaring med ebay testene selv, men den ser ut til å bli positiv innen kort tid :)

Krumelur: så kjekt å lese om ul din, er Sååå glad på dine vegne :) store sjanser for at det skal gå bra denne gangen :)

Selv skal jeg på ul på lørdag, da er jeg 11+6, og jeg grugleder meg skikkelig :o håper håper håper at alt står bra til med huleboeren vår, DA blir det jul da ;)

Gjest prøver1984

Ser ut som om det er rett før den blir positiv. Har brukt de el-testene fra ebay selv, de har stemt for min del. Er nok bare å hive seg rundt ;)

Men har tempen har jo steget fra 35.99 på cd15 til 36.16 idag så derfor jeg ikke skjønner noe

Før jeg har el så har jeg annenhver dag høy og lav temperatur, mens når har jeg to dager på rad med stigning..

Men samtidig ble den knall positiv etter to sek så da blir det en tur i halmen igjen ikveld 😂 enda godt jeg sparte oss igår kveld da :)

Gjest prøver1984

Den er nok positiv ja ;) Kjør på! Har også opplevd at testen har blitt positiv samme dag som el.

Tror du det holder å vente til ikveld? Da har også mannen spart opp for 2 dager..😂 Hadde tenkt til idag tidlig men orket ikke.. Nå angrer jeg jo på det men holder det om vi hygger oss ikveld ikke sant :)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...