Vinterblomst Skrevet 28. november 2014 #10951 Del Skrevet 28. november 2014 Grattis med jente Apex ♡ så koselig! All lykke ønskes dere Lykketil Corneliuss! Håper det skjer av seg sjøl kanskje? Cayenne, heier på det neste egget ditt !! Her er ikm onsdag og julebord i morgen! Får ta en tidlig test for skam skyld men tviler på utslag så tidlig.. så om det er spire må den tåle etpar vinglass God helg snupper! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 28. november 2014 #10952 Del Skrevet 28. november 2014 Ååå hurra! Gratulerer så mye Apex! Tenk at du nå har ei lita jente ved brystet. Kos dere masse med den lille! 💜 Det skjer så mye mellom hver gang jeg logger inn, så jeg rekker liksom aldri å få kommentert det jeg leser. Tenkte å kommentere til Siri 83 at jeg er 15 uker og har også sånne smerter av og til, men da jeg bladde videre så hadde du fått ul og en fin bekreftelse. Så godt å høre at alt var bra. Grøne, jeg håper dere får sneket dere til litt rolig humping Vil så gjerne ha deg gravid nå snart! Masse lykke til! Corneliuss, så artig om det blir akkurat 5. som du spår. Jeg gleder meg til å lese din fødselshistorie også! Krysser fingrene for at det skjer noe snart. Vinterblomst, jeg var på to julebord før jeg visste at jeg var gravid med snuppa mi. Hun er nå 2 år og helt frisk og fin og intelligent hehe. Legen sa det som regel ikke spiller noen rolle så tidlig. Ikke at man skal drikke fast selvfølgelig, men du kan gå på julebord og kose deg Men kanskje testen blir positiv! Har kjøpt adventskalender til 2 - åringen. Sånn med lommer i. Tenkte å ha en lapp med en aktivitet på hver dag i stedet for gaver. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 28. november 2014 #10953 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, vinterblomst, vil absolutt helst at det skal starte av seg selv. Derfor jeg venter en uke til. Kunne fått igangsettelse i dag om jeg hadde spurt. Legen spurte meg flere ganger om jeg klarte å vente en uke til og car helt sikker på det med formen min. Veldig koselige med aktiviteter union. Det har jeg prøvd å gjøre også. Type; ake med kakao, bake, spise middag (pannekaker) under bordet, se en film sammen osv. Blir ikke så mye av det i år, men kanskje neste år igjen Jeg synes det har vært fint med gaiajordmor, Siri. Du har ikke noe å tape på å snakke med henne. Prøv det så bestemmer du selv hvor mye du vil møte henne. Denne gangen har jeg bare møtt henne to korte ganger ettersom forrige fødsel gikk så bra. Men etter første fødsel (som var helt grusom) og en tur til en gyn som skulle sette inn spiral men stakk den gjennom livmoren min (måtte operere den ut) mens jeg tryglet han om å stoppe pga smertene så var jeg ganske livredd før forrige fødsel. Da var det veldig fint å snakke med Gaia. Men som sagt så gikk det så fint sist. 😊 håper det blir en ok opplevelse denne gangen også. Ha en fin fredag, jenter. Her kastes det opp så mor er på vei i seng etter litt tv-serie med kjæresten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 28. november 2014 #10954 Del Skrevet 28. november 2014 Hei og hopp jenter. Gratulerer sååå mye med snuppa Apex!! Gratulerer også til alle nygraverte og klem til de som fortsatt får tanta på besøk og de som det ikke gikk allikevel. Jeg begynte på et innlegg her for noen dager siden, men tlf slokna så da ble det ikke noe mer der. Vi har akkurat kommet hjem fra en uke på Gran Canaria og storkost oss i solen, var ikke noe koselig å komme hjem til 3 minus i går kveld for å si det sånn. Sov hos pappa siden vi kom såpass sent med flyet så da videre hjem i dag hvor jeg plukket opp Tiili sin julegave, nytt bilsete, da snuppa snart har vokst ut av det gamle. Var en del annet som skjedde når vi var i sydligere strøk, begynte å spotte med en gang jeg kom ned(skikkelig nedtur), men tanta kom aldri skikkelig, så håpet kanskje på at det var en spire der og tok en test, negativ og så dagen etter kom tanta for fulle seil grrr... Men skjedde jo hyggelige ting også, kom hjem med ring på fingeren, så nå er det bare å begynne å planlegge bryllup hihi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 28. november 2014 #10955 Del Skrevet 28. november 2014 Takk for flotte tips til aktiviteter Corneliuss! Jeg har ikke kommet på så mye selv enda. Det eneste jeg hadde klart for meg var for 1. desember; at hun skal få hjelpe oss med å henge opp stjerner i de to stuevinduene lol. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 28. november 2014 #10956 Del Skrevet 28. november 2014 Gratulerer med ring på fingeren, Minnimusa! Koselig å være gift, og ikke minst gøy med bryllup! Krysser fingrene for at du må holde deg unna alkoholen på julebordet, Vinterblomst! Apex; vi hjelper gjerne til med navn her inne, altså! Jeg elsker å pønske ut navn, og har navnene klar til minst fem fremtidige barn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 28. november 2014 #10957 Del Skrevet 28. november 2014 Har du prøvd modningsakupunktur, Corneliuss? Hvis du begynner rett over helga kan det hende du rekker å starte på egen hånd. Jeg har hatt suksess med det to ganger - begynte vel en uke før termin, og de kom en og to dager over. Ellers er jo stripping lurt, men da må man vel være litt moden fra før, om jeg ikke husker feil. Ellers er det jo ikke noen krise å bli datt i gang heller. Tvi tvi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 28. november 2014 #10958 Del Skrevet 28. november 2014 Gratulerer så vanvittig mye med ei lita jente Apex og så herlig med en god opplevelse! Håper dere får skikkelig god tid til å nyte!!! God varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe30 Skrevet 29. november 2014 #10959 Del Skrevet 29. november 2014 Sånn gromjenter - nå er det masse deilig babystøv frigjort fra nord - bare forsyn dere!! ♡ Det ble en lang dag, var innstilt på opr etter kl 12 så jeg kortet ned ventetida med å takke ja til å hjelpe en av "doktorungene" (Ass. Legene) med et par studenter som han hadde med seg og som trengte noen å snakke med, og kjenne på magehuset til.. De var som tomme kar, stakkars - visste ikke hva de skulle spørre om men kom seg tilslutt igjennom det meste og fant ut hvorfor jeg var innlagt. Videre ble det forberedelser og deretter ventetid.. hadde i løpet av natta som gikk drømt at jeg var ferdig med forløsningen, og at vi hadde fått jente - så jeg var veldig spent på om det var sant! (Og totalt forvirra når jeg våknet opp og hun var borte!) Gikk greit å få spinalbedøvelse selv om han stakk et par ganger før den satt helt riktig. Lå og kikka på ei klokke på veggen bak meg, og sa for moroskyld til sambo at jeg tror ungen blir født 13.37 - greit å flytte nervene hans også litt bort fra det som skulle skje foran forhenget! 13.37 kom og gikk mens jeg kjente at de romsterte med kroppen min, helt smertelindra.. og endelig hørte vi gråt noen minutter etter. Skikkelig kraftig protest etter å ha blitt dratt med rompa først ut i verden. "13.37" sa anestesisykepleieren.. Klokka jeg hadde sett på, gikk feil!! For en tilfeldighet! Etter en liten evighet (føltes det som) fikk vi se babyen som hadde mye talg på kroppen, men lange negler. Og vi fikk selv se hva det var: jente!! Gikk fint og fort å få bedøvelsen ut av beina, smertene er til å leve med og ammingen har også gått rimelig greit. Så jeg nyter barseldagene her og har allerede skiftet den første bleia nå i natt. Håper de fjerner kateteret når morgenen kommer. Takk for alle gode tanker - det her er bare magisk! Har et par navn som vi står mellom så vi får finne ut av det i løpet av de nærmeste dagene. ♡ Frøkna var forresten vel 3700g. Da er stafettpinnen sendt videre, Corneliuss! Gratulerer så mye, apex!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146838865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 29. november 2014 #10960 Del Skrevet 29. november 2014 Hurra for lillesnuppa di Apex, gratulerer så mykje. Så deilig å endeleg ha ho her Gratulerer med ringen på fingen Minnimusa!! Stor stas. Lukke til i komande veke Corneliuss, spennande. Håpar hovudet vert betre undervegs. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146839137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 29. november 2014 #10961 Del Skrevet 29. november 2014 Fantastiske dager og netter på Barsel. Vi har landet på navn til snuppa vår - håper dere "tantene" her liker det like godt som vi!! Lille ♡ Aurora ♡ og jeg har det veldig bra, det er lite sårsmerter og hun gjør en ivrig innsats på puppefronten. Noe ømhet der av samme grunn - men det er jo forbigående og til å holde ut. Lite renselsesblødning er det også siden det ble ks, så jeg har ikke engang bleierumpa!!! Jeg er griseheldig, og vet det! ♡ Hurra for gull på fingeren, Minnimusa - det er virkelig en koselig begivenhet. Tips til julekalender; pepperkakehusmontering har vært en gjenganger hos oss.. Fryse islykt er også en fin ting nærmere jul! Klemmer til dere alle - god helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146839400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 29. november 2014 #10962 Del Skrevet 29. november 2014 Apex♡ Nydelig navn!!! Liker Aurora kjempe godt Så herlig å høre at du har det bra og nyter tida fullt ut♡ Den første tida syntes jeg var så deilig bare huske å ta godt vare på deg sjøl også og gubben Corneliuss tenk at du er neste ut Du har en spennende uke foran deg!!! Gleder meg til din store dag♡ Peppapig så stas med ei jente! Gratulerer♡ Håper formen din er bra! Klem Krumelur Gratulerer med overstått eksamen!!! Må være deilig å ha den ute av verden, slik at du nå bare kan nyte desember med andre ting♡ Lille Jonas er dårlig....forkjøla og feber så han vil bare ligge på meg og være i nærheten av sin mamma med bobsa vettu Hater når unga er dårlige. Skulle mye heller ha vært meg. Skal feire gubbens bursdag idag så må komme i gang og lage en kake Gooooood helg jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146839415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 29. november 2014 #10963 Del Skrevet 29. november 2014 Usja, mannen på kompisjulebordhelg - og har heime aleine ei survete lita snuppe. I kveld fekk ho og plutseleg feber, og ho var slukna før halv sju...pleier å sova klokka åtte. Men hadde kort lur på dagen og var oppe ti på halv seks i dag tidleg. Så eg håpar det går bra..stakkar lita, hostar og snørrar. Har vore våken ein gong alt...spent! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146839868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 29. november 2014 #10964 Del Skrevet 29. november 2014 Aurora er nydelig, apex! ❤️😍❤️ Gratulerer, minnimusa! Så fantastisk! Bryllup er bare helt ubergøy! Er snart ti år siden vi giftt oss men husker så mang detaljr likevel. Noe man bærer med seg hele livet. 😍 Andre forslag til aktiviteter som vi har brukt her i huset; lage juleøynt/ juleverksted, juleTREpynt og sette opp juletre, og har tenkt på å lage grøt til middag som også settes ut til nissen. Også er det koselig å bli enig om å la barna bestemme et formål som familien kan gi penger til feks redd barna, plan, røde kors eller lignende. Da får de et litt bredere syn på julen også. Ikke bare 1000 pakker og meg meg meg! 😉 Takk for tips, cayenne. Men nå er jeg egentlig redd for at det skal skje i helgen (som vi har litt dårlig med barnevakt...), så foreløpig holder jeg mer i ro for å ikke provosere frem fødsel. Men om tegnene stopper opp så hadde det vært et bra tips å dra ned til den private jordmorklinikken på grefsen tidlig i uken, og be om litt akupunktur. 👍 Har time der på onsdag så da kan hun uansett få sjekke og event strippe meg. Ikke så lett å forutse disse fødselene, men akkurat nå føler jeg meg ganske nær. Det er litt plundrete med barnevakt nå som sagt (men skjer det så får vi det til på en måte - svigers passer tantebarna våre og mine foreldre bor litt langt unna til mine raske fødseler), men neste helg kan foreldrene min komme hit så håper egentlig at det skjer av seg selv natt til fredag. Vet godt at jeg ikke kan bestemme, men håper likevel. ❤️ Hodepinen er der men er ved godt mot ettersom jeg vet at det bare er dager igjen. Kaster opp noe men ikke mer enn to-tre ganger PR dag så håper det er i sjakk inntil han kommer ut. 😊👍 God lørdag alle dere! 😘😘😘 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146840172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 29. november 2014 #10965 Del Skrevet 29. november 2014 Nydelig navn Apex! Snuppa mi har jo Aurora som mellomnavn så helt upartisk hihi Krysser fingra for at huleboeren holder seg inne til over helga Corneliuss Hørte med ene venninna mi og de skal ha bryllup juni 2016, er det da teit av oss og ha i mai 2016 da? Vi har jo ikke akkurat spikra akkurat dato noen av oss, men hvis vi prøver å få i hvertfall 3 uker i mellom så bør det vel gå greit? Kjenner så dårlig til disse "bryllupsetikettene" hehe.. Har kun vært i ett bryllup i hele mitt liv og det var til tanta mi for noen år siden hvor jeg var brudepike(ja var brudepike i voksen alder da hu lovte meg som 4 åring at jeg SKULLE få være brudepike når hu gifta seg, og at hu er forlova i 12-13 år før hu gifter seg er ikke mitt problem hehehe ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146840229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeppaPig Skrevet 29. november 2014 #10966 Del Skrevet 29. november 2014 Stakk bare hodet kjapt innom for å gratulere Apex med vel overstått fødsel Vakkert navn dere har valgt. You're next Corneliuss, spennende! Prøver1984: Tornadoalley er vel nord-Texas, Oklahoma og Kansas. Vel verdt å holde seg unna Minnimusa: Så stas med ring på fingeren! Gratulerer så mye! Har ikke peiling på bryllupsetikette, men kan vel ikke tro at det skal være noe problem. God bedring til vesla, Grøne. Forhåpentligvis sover hun gjennom natta og våkner opp frisk som en fisk. Ha en fortsatt fin lørdagskveld/natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146840380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 29. november 2014 #10967 Del Skrevet 29. november 2014 Tror heller ikke at det er noe problem. Spesielt siden det er så langt frem i tid. Når det er ett år og syv mnd til bryllupet så er det vel bare å forvente at noen kan komme til å gifte seg før dem? Men for å unngå unødvendige diskusjoner så hadde jeg gjøre følgende: 1. Lagt bryllupet så langt fra deres som mulig. Spesielt hvis det er mange felles gjester i de to bryllupene for blir de veldig tette og dere sniker inn deres bryllup rett før deres så kan det jo bli litt kleint. 2. Snakk med vennen din om hvilken dato dere hadde tenkt (før dere sender ut innbydelser osv) og fortell at dere har bestrebet dere på at de ikke skal bli alt for tette. Forklar at dere ønsker et bryllup på våren men at tiden mellom er lagt slik at de ikke blir for tette med tanke på deres bryllup også (utdrikmingslag og kostnader for gjestene). Tipper det går bra jeg. Men alltid litt sånn ekkelt om man lurer på om noen gode venner reagerer. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146840472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 29. november 2014 #10968 Del Skrevet 29. november 2014 Vi har så og si felles familie så veldig mange av gjestene blir de samme i begge bryllupene så tenker litt på de også i forhold til utgifter. Regner med at det blir feiring på to forskjellige kanter av landet, tror det blir til at vi skal ha det på vestlandet der typen er fra og venninna mi bor i Drammen så hennes blir sikkert i nærheten der siden hennes mann er asiat og har STOR familie i området hehe.. Er faktisk grunnen til at de har drøyet så lenge er at hun har helt angst for at hans familie vil ta over hele greia med sine tradisjoner og siden de er så mange, mens hun har liksom bare oss "liksom familie" hvor vi er en gjeng som har vokst opp sammen og alle foreldrene våres er faddere til hverandres barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146840546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver1984 Skrevet 30. november 2014 #10969 Del Skrevet 30. november 2014 HELSEPERSONELL: noen som har kjentskap til høyt blodtrykk??? jeg seponerte mine bt medisiner for 4uker siden og har hatt jevnt og fint blodtrykk siden da.. Ligget på 123/73 noe som er optimalt...jeg har jo kunne målt på jobben , men når jeg nå fant igjen min gamle bt app og tok det så fikk jeg blodtrykk nå målte jeg først igår kveld på 225/141 og puls på 95 (som er min normale hvilepuls)tok igjen idag da jeg trodde jeg kanskje var stresset el noe igår og målte da på nytt 201/124 puls på 88....kan det at jeg har høyt blodtrykk føre til å minimere sjansene for svangerskap?det var min fastlege som ønsket jeg skulle seponere disse medisinene da det ikke var bra å gå på de når var man prøvere... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leirha Skrevet 30. november 2014 #10970 Del Skrevet 30. november 2014 HELSEPERSONELL: noen som har kjentskap til høyt blodtrykk??? jeg seponerte mine bt medisiner for 4uker siden og har hatt jevnt og fint blodtrykk siden da.. Ligget på 123/73 noe som er optimalt...jeg har jo kunne målt på jobben , men når jeg nå fant igjen min gamle bt app og tok det så fikk jeg blodtrykk nå målte jeg først igår kveld på 225/141 og puls på 95 (som er min normale hvilepuls) tok igjen idag da jeg trodde jeg kanskje var stresset el noe igår og målte da på nytt 201/124 puls på 88.... kan det at jeg har høyt blodtrykk føre til å minimere sjansene for svangerskap? det var min fastlege som ønsket jeg skulle seponere disse medisinene da det ikke var bra å gå på de når var man prøvere... Det var et ganske høyt blodtrykk, og da tenker jeg spesielt på undertrykket. Begge var jo høyt men det verste er høyt undertyrkk. Du bør nok ha en samtale med legen din, finne ut dose du burde gå på, for det er ihvertfall ikek bra å være gravid å ha så høyt blodtrykk over tid. Jeg vet ikke hvordan sjansene er på å blir gravid med forhøyet blodtrykk, så der er jeg til lite hjelp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10971 Del Skrevet 30. november 2014 HELSEPERSONELL: noen som har kjentskap til høyt blodtrykk??? jeg seponerte mine bt medisiner for 4uker siden og har hatt jevnt og fint blodtrykk siden da.. Ligget på 123/73 noe som er optimalt...jeg har jo kunne målt på jobben , men når jeg nå fant igjen min gamle bt app og tok det så fikk jeg blodtrykk nå målte jeg først igår kveld på 225/141 og puls på 95 (som er min normale hvilepuls) tok igjen idag da jeg trodde jeg kanskje var stresset el noe igår og målte da på nytt 201/124 puls på 88.... kan det at jeg har høyt blodtrykk føre til å minimere sjansene for svangerskap? det var min fastlege som ønsket jeg skulle seponere disse medisinene da det ikke var bra å gå på de når var man prøvere... Oi, det var høyt trykk! Jeg ville nok kontaktet legevakt ja! Anonymous poster hash: 191ae...ee0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10972 Del Skrevet 30. november 2014 HELSEPERSONELL: noen som har kjentskap til høyt blodtrykk??? jeg seponerte mine bt medisiner for 4uker siden og har hatt jevnt og fint blodtrykk siden da.. Ligget på 123/73 noe som er optimalt...jeg har jo kunne målt på jobben , men når jeg nå fant igjen min gamle bt app og tok det så fikk jeg blodtrykk nå målte jeg først igår kveld på 225/141 og puls på 95 (som er min normale hvilepuls) tok igjen idag da jeg trodde jeg kanskje var stresset el noe igår og målte da på nytt 201/124 puls på 88.... kan det at jeg har høyt blodtrykk føre til å minimere sjansene for svangerskap? det var min fastlege som ønsket jeg skulle seponere disse medisinene da det ikke var bra å gå på de når var man prøvere... Oi, det var høyt trykk! Jeg ville nok kontaktet legevakt ja! Anonymous poster hash: 191ae...ee0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver1984 Skrevet 30. november 2014 #10973 Del Skrevet 30. november 2014 Tok nytt nå på 207/151 puls på 105.. Da blir det legevakten og kanskje det er årsaken til svimmelheten min Takk for svar jenter.. Ha en fortsatt fin søndag.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 30. november 2014 #10974 Del Skrevet 30. november 2014 Snart gravide: Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd. Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år. Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015. Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før. Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014 Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14 Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai. Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire. Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni. Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni. Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni Ovidia håper på førstefødte i 2015. Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14 Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014 prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014. Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆ Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012. IVF-innsatt 1 egg 19/10-14. Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015 Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014 1.trimester Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015 PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015 Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire! FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli Utålmodig 82: 32 år, gravid med første. Termin ca 13. juli Krumelur: har en gutt fra før. Endelig gravid med nr to, termin 19/7 Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015 Lykke -alle gode ting er tre: 32 år, har gutt og jente, termin i månedsskiftet juli/august 2.trimester: Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar. Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar. Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15. Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015 Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015 Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015 3 trimester: Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14. Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn. Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3 Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des Født: Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14 HH80 (termin 4.januar) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars). Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014) Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni) Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014 SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli) Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli) ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 ) Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold Sharmi81(termin 8.9) Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09 Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 30. november 2014 #10975 Del Skrevet 30. november 2014 Hallo Jeg var bare innom for å korrigere listen. Jeg prøver fremdeles veldig å bli gravid! Håper vi lykkes en dag! Imidlertid er jeg ikke aktiv her ("Oss over 30") inne lenger, så ønsker ikke å stå på listen. Ønsker dere god jul og lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/439/#findComment-146841735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå