Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Siden alder tydeligvis er temaet i dag. Hvor gammel er du faktisk, og hvor gammel ser du ut som du er? Da tenker jeg met på hva andre har kommentert om alderen din dersom du opplever å få kommentarer. Og synes du det er ok å se ut som du er eldre/yngre ut enn du er dersom du gjør det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er 38 År. Flere har sagt at jeg ikke ser ut som en dag over 30 År. Syns det er helt greit for jeg ser i alle fall voksen ut, men har sÅ langt sluppet unna rynker
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Siden alder tydeligvis er temaet i dag. Hvor gammel er du faktisk, og hvor gammel ser du ut som du er? Da tenker jeg met på hva andre har kommentert om alderen din dersom du opplever å få kommentarer. Og synes du det er ok å se ut som du er eldre/yngre ut enn du er dersom du gjør det? 23, men de fleste tror jeg er yngre. Mange har tippet på 19, kanskje ikke så ille?
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er 34 år. Jeg har fått høre at jeg ser ung ut av noen, men det er ikke noe jeg får høre hele tiden. Vil tro at jeg ser ut som det jeg er Forhåpentligvis ser jeg litt yngre ut hehe...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Er 25, men mange tror at jeg er 16-18år. Veldig hyggelig. Jada. Hvertfall når man er gravid, og allerede har en sønn på 2år, da er det veldig gøy når folk tror at man er 16år.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 24, men jeg ser ut som jeg er under 20. Vet ikke helt hva jeg syns om det..men det er ubehagelig at folk stirrer når jeg triller eller bærer på datteren min.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er 28, ved flere anledninger i ny jobb har min alder kommet opp, jeg har to barn og de synes jeg var ganske ung til å ha et barn på 4 og et på 2 siden jeg ikke var mer enn rundt 22 år. Selv synes jeg ikke dette, jeg ser godt de "fine" linjene rundt øynene, i pannen og på begge sider av munnen, jeg skulle så gjerne minsket disse fine linjene, råd??
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er 31 år, men får ofte høre at jeg ser ut som jeg er rundt 21-26 år. Alderen min blir veldig ofte kommentert siden jeg ofte møter nye mennesker og alle spør om det når de hører at jeg har fire barn ("Har DU fire barn?!? Oi, kan jeg spørre hvor gammel du er da?", og når jeg da sier alderen min, så "ja da holder du deg godt, jeg trodde du var toppen xx (21-26) år!"). Jeg synes det er helt greit å bli tatt for å være yngre så lenge det er utseende de bedømmer etter og de ikke tror jeg er en tenåring, hehe... Da jeg var yngre synes jeg det kunne være litt slitsomt, for da så jeg jo også enda yngre ut tydeligvis, og opplevde at folk ikke trodde på meg når jeg sa at barna var mine. Nå må det nevnes at min eldste ser noen år eldre ut enn han er også da, så var en del som lurte på om jeg bare var 14-15 år da jeg fikk ham, men så ung var jeg jo ikke Var 21 år, nesten 22, og det er jo egentlig helt normalt og ikke noe spesielt ungt.
It's all about me Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Er 35 men ser rundt 20 ut. Mannen er like gammel ser ut som han er i midten av 20-årene. Da er det gøy å ha tre unger, he he. Ikke bare ser jeg ung ut for alderen, men jeg har ingen fine linjer enda, og kroppen ser ut som før barn....nesten som før puberteten, ha ha.
Eliane Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 vel, er 31 og jeg mener jeg ser ut som om jeg er 27 på en god dag. ble sjekket opp av en 21 år gammel gutt i fjor sommer, og han fikk sjokk da jeg måtte innrømme at jeg var nesten 10 år eldre.. selvtillitsboost ja!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Maks 18, og jeg er 28.. Ikke alltid like gøy, men jeg er vel glad for det senere kanskje
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Jeg blir snart 33år, men folk tipper gjerne 22-24 år. Noen kliner til med å si 27-28 Og når jeg sier jeg er 32 år og har fire barn, så detter de nesten i bakken.. Jeg eeeeeeeeeelsker det
eaglebeagle Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Som min sønn sa det så fint til sin bestefar: "Du er ikke gammel far, du er helt alminnelig fullvoksen". Det er nok dekkende :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er 28 og føler jeg ser ut til å være akkurat så gammel. Til daglig er det vel sjeldent noen kommenterer det heller. Men de to- tre gangene i året jeg er på byen så slår det ikke feil. Alle andre går rett forbi dørvaktene, mens jeg må vise leg. Og vel inne på utestedet kommer oppmerksomheten hovedsakelig fra 20åringer. Så sminke, kroppsnære klær og rettetang har tydeligvis foryngende effekt på meg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Er det bare jeg som synes det er litt "mistenkelig" at alle tror de ser så mye yngre ut enn de er? Hehe Hvis jeg skal tippe alderen til noen så tipper jeg iallfall godt under det jeg tror, så jeg i alle fall ikke tipper for høy alder, for det er jo frekt....
butt Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er 22, føler jeg ser ut som en 18-åring. Tenker litt på det når jeg har med meg dattera mi, at, nei jeg er ikke en tenåring. Men egentlig tror jeg bare det er meg, for mange trodde jeg var 22 - 23 da jeg var 19, noe jeg har vanskelig for å tro, må være personligheten såfall. Jeg har derimot fått mange kommentarer på at jeg så ut som et "gudsord", men at jeg absolutt ikke var det da de ble kjent med meg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 Ser vel ut til å vere rundt 40, men enkelte trur eg er yngre fordi eg har små barn. Ingen vert sjokka når eg seier alderen min.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Var i kirken for noen år siden, når jeg var 25, i dåpen til min nevø. Og presten kom å sa til meg at jeg skulle jo sitte med de andre konfirmantene... drøyt å se ut som man er 15 da altså...
Gulosten™ Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Har ikke peiling! Ungdommen på jobben (19 år gamle ferskinger) trodde jeg var 24-25 og fikk hakeslepp da jeg så jeg var 30 og har skolebarn. Ble spurt om leg på polet 2 ganger i vår, så da ser jeg i hvertfall ikke ut som jeg er 40, tenker jeg.
MamaLadyBug Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 er 30 og ser ut som jeg er 30. Eller 34 som en tidligere kollega påsto for en stund siden. Ble litt fornærmet og fortalte han at HAN så ut som en mannlig Anna Anka - en godt trent 50åring. (Anna anka er bare 40 men jeg synes hun ser ut som en godt trent 50åring. Kroppen er smashing, but the face... oh that face... ) Blir ikke spurt om legitimasjon på polet eller på butikken. Slipper å vise leg. på utesteder. Ser litt yngre ut nå da jeg har lysnet håret betraktelig og fått solt meg litt Sist jeg ble spurt om leg. var i 2010- og da kjøpte jeg røyk.
Mandalas Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 De siste årene har jeg truffet mange nye folk pga jobbytte, og mange vikarer. De aller fleste tror at jeg er en av vikarene (som jo ofte er ganske unge) og alle tror at jeg er rundt 18-19 år. Jeg er 29 år. For bare noen dager siden var det ei på jobben som spurte meg hvor de under 20 år går på byen nå for tida. Da jeg sa at jeg ikke vet, så forsto hun fortsatt ikke at jeg var eldre, men spurte om jeg ikke er en "sånn som går på byen noe særlig". Jeg syns det er skikkelig kjedelig, jeg hater det! Det er vanskelig å bli tatt på alvor føler jeg, når alle tror jeg er så ung.. Jeg har litt uren hud som nok bidrar til at jeg ser yngre ut, samt at jeg har et rundt ansikt som jeg også mistenker at gjør sitt. Samboeren min på snart 33 år ble nylig spurt om leg for å kjøpe snus. Så vi ser unge ut begge to. Og misliker det like sterkt begge to.
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Jeg husker en her inne som la ut bilder av seg selv her inne. Hun skrøt av at hun fikk kjøpt barnebillett på bussen og at hun så sååå ung ut. Saken er at jeg hadde tippet i mitt stille sinn at hun var rundt 5 år eldre enn hun var, og fikk litt sjokk da hun "bare" var sånn og slik Så jeg tenker nok at ikke alle er så realistiske ifht sitt eget utseende
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Jeg husker en her inne som la ut bilder av seg selv her inne. Hun skrøt av at hun fikk kjøpt barnebillett på bussen og at hun så sååå ung ut. Saken er at jeg hadde tippet i mitt stille sinn at hun var rundt 5 år eldre enn hun var, og fikk litt sjokk da hun "bare" var sånn og slik Så jeg tenker nok at ikke alle er så realistiske ifht sitt eget utseende Hehe! Noen som er villige til å tørre å legge ut bilde her da? For å få en oppriktig mening? Kanskje spesielt rettet mot dere som påstår at dere misliker at folk tror dere er 10 år yngre enn dere ser ut til... Dere kan (tror jeg) være anonyme slik at bildet ikke blir koplet opp mot profilen din og profilnavnet ditt tror jeg, men selvsagt avslører jo bildet at dere er her inne om noen skulle kjenne deg igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå