Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #26 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har ingen venner. Fordi jeg har valgt det selv. Orker ikke mas om å finne på ting, jeg har mitt eget liv. Anonym poster: e5d727eeca35ba7515d1d30c76db7ecf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #27 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har en venn og bor fortsatt der jeg har bodd hele livet mitt. Er da ikke sær fordet, men å få venner og holde på dem er ikke så lett pga alle er opptatte på sin kant osv. Mister fort kontakt når jeg prøver å opprettholde vennskap, mens andre ikke gjør noe tilbake. Trives godt med min ene venninne, har mannen og mine kolleger på jobb. Holder lenge for meg Anonym poster: cedccb42f4f27f4ed656c0cb2235a461
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #28 Skrevet 26. februar 2013 Sært vil jeg ikke kalle det. Noen mennesker har ikke venner pga angst eller sosiale problemer. Noen har flyttet for mye. Noen har bare ikke interesse av det (mannen min er en av dem) Anonym poster: 79137cba4a914e1f63deef39354d47b8
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #29 Skrevet 26. februar 2013 Har litt av det samme problemet som deg HI. Har alltid hatt en stor omgangskrets, og sett for meg at min kommende mann sku ha det samme. Da jeg fant den store kjærligheten, ble det med en som ikke har så mange venner. Han har 3 gode kompiser ( 2 av dem er han oppvokst med) litt perifere veninner og bekjente, men langt fra den store guttegjengen jeg alltid hadde sett for meg og bildt meg inn de fleste menn har? Har også tenkt på det med brylluppet, og er en av grunnene til at jeg ikke vil ha et stort et. Litt lettet over å lese alle svarene her, er jo mange flere menn uten noen særlig vennekrets enn jeg trodde. Kanskje våre menn ikke er så sære likevel da Anonym poster: fee7b5fd2c330633ef81000c1b6a82c4
Plutselig_gravid Skrevet 26. februar 2013 #30 Skrevet 26. februar 2013 Nei, det er ikke sært. Ikke alle har behov for hyppig kontakt med venner og store nettverk. Jeg har mange venner og kommer overens med de fleste. Har et par nære venner, men det kan være uker mellom hver gang vi treffes. Når vi treffes fortsetter praten der den slapp. Jeg hadde blitt gal hvis jeg måtte omgås vennene mine daglig eller ukentlig. Ellers så trives jeg best i lag med gutter og kan ikke fordra jentekvelder. Det er slitsomt! Jenter er slitsomme Heldigvis har jeg funnet noen som ikke er det.
Gjest yrild Skrevet 26. februar 2013 #31 Skrevet 26. februar 2013 Jeg tror det er mange menn som har det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå