Gå til innhold

hvor mye kjøper dere gave for? (bhg barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn skal i bursdag på lørdag. Hvor mye burde vi kjøpe gave for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt for 100 kr. og egentli syns jeg det er litt mye. hadde holdt med en 50 lapp...

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg har i alle år gjort mitt beste for å holde meg under en hundrelapp. Ofte hamstrer jeg ting jeg finner på salg, og legger i en eske vi har i kjelleren. Så kan ungene finne noe der når de er bedt i bursdag.

Skrevet

Ca 70 kr.

50 er litt lite, og 100 litt mye, legger meg mellom der.

Jeg har også et skap hvor jeg hamstrer gaver, handler på salg og når jeg ellers kommer over gode kjøp på ting som de fleste barn tar imot uten å trenge bytte

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Holder meg mellom 70,- og 100,-

Skrevet

kommer an på, ender opp rundt 100 kroner.

Skrevet

mellom 50 og 100. Som oftest nærmere 100.

Skrevet

Jeg gir til en verdi av mellom 100 og 150.

Det er så stor skille på hva man får for over og under 100, og jeg setter pris på at resten av foreldrene i barnehagen ser det også. Så gir man ikke bare for å gi noe, men gir noe bra som ikke bare samler støv.

Men jeg er flink til å få med meg salg og kjøpe ting i utlandet, så selv om verdien er på det beløpet har jeg ofte betalt mye mindre.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

For omkring 100 kr.

Skrevet

Prøver å ligge på maks 150.. Synes ofte det er vanskelig å finne noe som er fint nok til under 100 kr..

Men kjøper altså mellom 100-150 kr..

Skrevet

Maks 100 - litt mer til bestis enn de andre. Handler inn aktuelle ting på tilbud og har noe liggende. Jeg synes egentlig 50 holder. Barn har altfor mye leker som det er.

Skrevet

Kommer jo litt ann på hva man finner der og da, men vi har kjøpt for mellom 50-100kr, men det er flere i vår krets som kjøper for en del mer tror jeg

Skrevet

Jeg ligger på rundt 150-200kr.

Skrevet

mellom 100 og 150 kr.

Skrevet

Hovedregelen er maks 100 kr. her, kan bli litt pluss minus 20-30 kr. :)

Skrevet

50-100 kr max =)

Blir fort dyrt med 10 bhg bursdager + 10 skolebursdager i året likevel..... =)

Skrevet

oppfordre til å bestemme i fellesskap på foreldremøte, vi har bestemt max 50 kr :)

Skrevet

Mellom 50 og 100. Gir gode venner litt mer, da finner vi en ting som barnet ønsker å gi selv! Til max150 kroner.........

Skrevet

Liker tanken om en maksgrense som alle holder seg til, men hva i alle dager får man for 50 kroner, da?

Jeg liker verken å gi eller få "møl" som bare fyller opp huset og blir ødelagt med en gang.

Kjøper ofte ting som aktivitetsbøker, fargeblyanter, tusjer, uteleker, puslespill, bøker e.l. Og da er det sjelden 50 kroner holder dersom man ønsker seg litt kvalitet.

Skrevet

Ser jeg noe bra på tilbud kjøper jeg inn, det er faste salgstider i enkelte butikker å da handler jeg inn i hauger og lass, på denne måter har jeg fått flotte gaver til under 100 kroner og kuleste under, beste kuppet jeg gjorde var 25 kroner for pet shop pakker til en verdi rundt 200 kroner :-)

Jeg studerte kalenderen å fant ut av når barna som ungene lekte med hadde bursdag og la planen derfra,

Ble litt vanskeligere å planlegge slik når ungene begynte på skolen, men har nå en rimelig god oversikt ennå!

Vet i løpet av den neste måneder er det ca 7 bursdager 4 på gutten og 3 på jenta mi......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...