Gå til innhold

Hvem er vi?


Gjest Thunder Road

Anbefalte innlegg

Gjest Lindus :) med spire!

Hei!

 

36 år, og venter mitt 3 barn. Hatt positive billigtester noen dager, men i dag fikk jeg cb test hvor det stod gravid 2-3 uker :) Ut i fra terminkalkulatoren her inne blir termin 12 februar. Jeg har samboer, og tilsammen har vi 3 barn. Vi bor i Drammen :) Denne spiren var godt planlagt. Hadde en SA tidlig i mai, så håper denne spiren klorer seg fast!!

 

Jobber som sykepleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lindus :) med spire!' timestamp='1338964922' post='144292610]

Hei!

 

36 år, og venter mitt 3 barn. Hatt positive billigtester noen dager, men i dag fikk jeg cb test hvor det stod gravid 2-3 uker :) Ut i fra terminkalkulatoren her inne blir termin 12 februar. Jeg har samboer, og tilsammen har vi 3 barn. Vi bor i Drammen :) Denne spiren var godt planlagt. Hadde en SA tidlig i mai, så håper denne spiren klorer seg fast!!

 

Jobber som sykepleier!

 

Gratulerer! Det gleder meg å se at du er gravid igjen :) krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Jeg tok tipset ditt om gynekolog, så jeg skal til Uv 21.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

[quote name=Lindus :) med spire!' timestamp='1338964922' post='144292610]

Hei!

 

36 år, og venter mitt 3 barn. Hatt positive billigtester noen dager, men i dag fikk jeg cb test hvor det stod gravid 2-3 uker :) Ut i fra terminkalkulatoren her inne blir termin 12 februar. Jeg har samboer, og tilsammen har vi 3 barn. Vi bor i Drammen :) Denne spiren var godt planlagt. Hadde en SA tidlig i mai, så håper denne spiren klorer seg fast!!

 

Jobber som sykepleier!

 

Gratulerer! Det gleder meg å se at du er gravid igjen :) krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Jeg tok tipset ditt om gynekolog, så jeg skal til Uv 21.juni :)

 

Tusen takk Tyr!!! Da blir det bare noen dager mellom oss da :) Ja, jeg fikk utrolig god oppfølging av Dr. Uv da jeg mistet. Ringte han igjen i dag, og skal dit til tirsdag, for å se at alt ser bra ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år gammel og bor i Drammen, venter vårt første barn :D

ifølge terminkalk så er jeg 7 uker +1 på vei. Har ikke andre symptomer enn kjempe ømme bryster og de har vokst en del allerede og blodårene er blitt mer synlige. Er visse matvarer jeg ikke orker tanken på lenger, spess ting som jeg spiste mye av før jeg ble gravid. Gleder meg til februar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Jeg er 23 år gammel og bor i Drammen, venter vårt første barn :D

ifølge terminkalk så er jeg 7 uker +1 på vei. Har ikke andre symptomer enn kjempe ømme bryster og de har vokst en del allerede og blodårene er blitt mer synlige. Er visse matvarer jeg ikke orker tanken på lenger, spess ting som jeg spiste mye av før jeg ble gravid. Gleder meg til februar <3

 

Gratulerer :) Men vil ikke du ha termin i januar når du er så langt på vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg er hjerter4, jeg er snart 30 år, min samboer er 40, vi har vært sammen i 2 år, og dette er vårt første barn sammen, han har ett fra før. Har foreløpig "hoderegnet" termindatoen til den 12 februar, det vil si jeg er 5 uker i dag:) Jeg jobber innenfor spesialisthelsetjenesten.

 

Graviditeten er godt planlagt, vi startet prøvingen april for et år siden, ble gravid i september, men mistet i sa noen få uker etter positiv test. Helt VILL over ny positiv test! :)

 

Skal til lege mandag, fordi jeg snart skal ut å reise, og er litt på tuppa pga sa'en:)

 

Gratulere alle her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg å.. Litt rart, og ikke helt venta. Jeg er 27år, gift og to barn- jente på 5 og gutt på 3, så ingen krise med en liten til ;o)

 

Blir spennende å følge med her inne fremover, godt å kunne dele med noen, for jeg kommer ikke til å fortelle noen noenting før tidligst 12 uker- morro med hemmeligheter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 26 år og er gravid for første gang. Har vært prøvere i 6 år, og fikk vite for litt over ett år siden at jeg ikke kan bli gravid. Dette er vårt 2. prøverørsforsøk, så fikk satt inn 2 egg, så er spennende å se om det er en eller to der inne. Mannen min er også 26 å vi har vært gift i 2 år. vi har akkurat flyttet inn i vårt nye hus, så nå er det plass til både en baby og tvillinger uten problemer. Jeg går sykepleieren, men har tatt permisjon nå etter 2. året og jobber nå som miljøarbeider med ungdom gjennom barneværnet. Kjempe spennende:D

Vi gleder oss veldig over denne graviditeten, og håper virkelig det går bra. er 5 uker i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og mamman til en herlig gutt på 10 måneder:) Er 5 uker på vei men en liten bror eller søster. Er gift med min fine mann, og vi feirer snart vår andre bryllupsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i dag ca.6 uker, og får dermed ca.termin 13.februar. Jeg er 36 og gift med min fantastiske mann på 39 ( 40 til høsten). Vi har fra før et hjemmelaget under, som kom til verden i 05. Det var stor glede etter tre år med prøving. Så var det håpet om søsken... Full utredning av oss begge, han svært redusert spermkval og jeg PCOS, sammen er vi dynamitt ;P To negative ICSI forsøk, så en spontan graviditet i 09 som endte i MA uke 8. Kan si jeg er litt stressa nå, men må tenke på min første graviditet som jo var helt normal og komplikasjonsfri. Vi håper derfor på nok et under i februar 2013 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 34 år,og venter nr 3. Har jente på 7 og gutt på 3 år fra før. Hadde en SA i januar, og tok "prøvefri" frem til slutten av april. ( Sambo måtte rett og slett bruke gode gamle kondomen ;) )

Så satt denne nå på pp2, veldig overraskende, for trodde at jeg ikke hadde hatt EL den måneden og var veldig irritert på kroppen for det!!

Så nå håper jeg at jeg denne gangen kommer helt i mål.

Dette blir i såfall et planlagt snitt, da jeg har to akutte KS fra før.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;-) Jeg er 31 år og bor i Oppland :-) Er samboer og vi går inn i vårt 8.år sammen ;-)

Vi har verdens herligste sønn på 3,5 år og nå er tiden inne for at han skal bli storebror ;-) Gleder oss veldig til det!!

 

Er foreløpig i fin form, men veeeeldig veeeldig trøtt og slapp :-P

Har i følge kalkulatoren her inne termin 19.februar 2013 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg er 34 år og bosatt landlig litt på utsiden av Bodø med samboer og vår datter på 4,5 år.

 

Vi begynte prøving i april og fikk klaff på andre forsøk :) Termin er beregnet til 4. februar. Og det semmer bra med EL.

 

Er veldig trøtt dette svangerskapet, men mindre kvalm - så det er positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 37 og rekker å fylle 38 før dette barnet blir født. Bor på landet (vestfold) sammen med mann, vår herlige datter på 2 og en kosepus. Foreløpig termin er 14 februar.

Bruker mye tid på hage, skog (soppgal), fjell og design/sying av klær. Elsker loppis og gjenbruk! Ellers jobber jeg som Siv.Ing innen samfunnssikkerhet og risikovirksomheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, samboer 27. Bor i Sandnes utenfor Stavanger :) termin vil være ca 8. februar. Dette er mitt og hans første barn, og vi gleder oss veldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg er ei jente på 21 år (22 når babyen kommer). Bor i Stavanger, utdannet sykepleier. Bor i ny leilighet med samboeren min (24 år). Vi venter vårt første barn ca 28 feb, hvis alt går som det skal. :)

Vi gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, samboer 27. Bor i Sandnes utenfor Stavanger :) termin vil være ca 8. februar. Dette er mitt og hans første barn, og vi gleder oss veldig! :)

 

Ser du ikke er langt fra meg verken i alder, termin eller geografisk ;) Masse lykke til!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, samboer 26 og venter vår første ca 25.februar :)

Håper spiren klorer seg godt fast denne gangen!

 

Bor i Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin ca 24 februar, har allerede vært på en UL men skal tilbake den 28.06 pga av mange SA/MA.

 

jeg håper virkelig at det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er snart 34 år, bor i Vormsund og har termin 19.februar.

Har 2 barn fra mitt tidligere ekteskap, og venter nå nr 3 med min nye samboer.

Har hatt litt blødninger, men skal til lege i dag, krysser fingrene for at alt er vel..

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er 20 år og samboeren 21 bor i rogaland->stavanger, vi bor egen leilighet jeg er hjemmeværende mens samboeren holler på med firma :) dette er mitt første barn! var gravid i fjord men mistet :/ så håper denne gang så klaffwer alt og lykken er på min side !

 

Krysser fingrene, lykke te alle andre :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg blir 34 år denne sommeren. Min samboer er vel året yngre enn meg. Vi har en gutt som blir 5 år til høsten, og nå venter vi vårt andre barn :-) Jeg har termin 11. februar.

 

Vi bor i rekkehus i Asker, og jeg jobber som førskolelærer på 0-3 års avd. Jeg gleder meg veldig til å bli mamma igjen! Det har nesten ikke gått helt opp for meg enda.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 år og bor i Oslo-området. Foreløpig termin 28. februar. Har en nydelig sønn på 1,5 år:) Håper alt går bra denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 20 år gammel jente fra skien som venter barn i februar, 6 uker på vei idag.

Både meg og barnefar var litt skremt i starten (har bare vært kjærester i 7 måneder) men nå gleder vi oss kjempemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...