Gå til innhold

Hvem er vi?


Gjest Thunder Road

Anbefalte innlegg

Gjest AnneS

Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne presentere oss litt for hverandre :) Jeg kan jo begynne :)

 

Jeg er 28 år, blir 29 når babyen kommer :) Jeg er gift på 7. året og er ei trønderpie. Er førskolelærer og jobber med 1-2 åringer. Bor "der ingen skulle tru at nokon kunne bu" med masse dyr (hunder, katter, sau, kyr), mannen min på 35 og barna mine på 6 og 7,5 år :)

Dette blir altså en liten attpåklatt! Vi vurderer å sette igang med nummer 4 ganske raskt om kroppen min tillater det, for jeg ønsker at lille frøet i magen skal ha et søken nært i alder slik som de to første :) Men vi får se hvordan dette svangerskapet og barseltiden går ;)

 

 

Værsågod neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble akkurat 30 (en måned siden i dag), bor i Drammen og er samboer. Ingen barn enda så gleder meg til vi blir en familie. Bor i en liten leilighet på ca 45kvm, så det kan bli spennende neste vinter :) Men heldigvis får vi ny leilighet en gang til sommern 2013, den må bare bygges ferdig først. Satser på at det går superbra et halvår (evnt litt mer siden sånne byggeprosjekter ofte blir litt utsatt). Men blir nok ingen vugge på meg, selv om jeg synes det virker veldig greit. Får klare meg med sprinkelseng og bagvogn som "dagseng" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, bor utenfor Drammen i ett hus med min samboer på 30 å våre 2 hunder:) jobber som frisør og gleder meg veldig til å få baby hvis det går bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, og samboer med en på 31 og et halvt. ;)

Bor i Oslo, og har en jente født i januar -10 fra før.

 

Jobber som lærer på vgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, har vært sammen med kjæresten min i 10 år, gift i snart 5. Har ei vakker lita jente på 5 år:) Er fra Tromsø, men bor i oslo. Jobber som spesialpedagog i grunnskolen.

Endret av selma07 og engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Jeg kommer fra Larvik og er 30 år. har 2 gutter på 6 og 8 år.

de har en annen far. Ser fram til ny baby tid da jeg synes at de to første kom litt tett men nå blir det helt perfekt synes jeg :-) Har en kjæreste som virkelig gleder seg over at jeg har blitt gravid noe som er ekstra kos.. synes det er snålt å gå rundt og vite at man er gravid og ingen andre vet det:-) og formen er ikke helt på topp! Blir en spennende tid framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 og bor i Trondheim med min samboer på 30. Kjøpte ny leilighet i vinter, så gleder oss veldig til å ta i bruk et av de ekstra soverommene etter hvert! :) Jeg er akkurat ferdig med en bachelorgrad og skal ta ett semester av masteren før jeg går ut i permisjon. Har deltidsstilling som flyvertinne i tillegg (men det blir svangerskapspermisjon ganske rask). Dette blir første barnet for oss begge, så mye nytt og spennende som skjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er jeg, som er så redd for å måtte melde meg ut igjen!

Men, i alle fall, om meg: 27 år og gift med mann på 32 og bor utenfor Trondheim, begge jobber som dataingeniører i Trondheim. Ingen barn fra før, har vært prøvere i 3,5 år, hatt 10 kjemiske graviditeter, vært gjennom et mislykka IVF-forsøk, et som ble ødelagt av dårlig olje på St Olavs og nå et tredje hvor jeg utrolig nok ser ut til å være gravid på ekte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg fyller 29 i sommer,så rekker å få nestemann før eg fyller 30 (har et personlig mål om d). kommer fra vestlandet. har vært ilagt me min kjære i 8,5år (vært gift i snart 4 av dei) Sammen har vi en på 7,5 og ei på 4. Er gravid med nr 3 med termin 31.januar. Har aldri opplevd Sa el Ma,håper eg slipper denne gangen også :-) Er utdanna som førskolelærer og jobber som ped.leier på småbarnsavd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er 24 år og bor i Kongsberg sammen med samboeren min på 30 og datteren vår på 1 år. Venter et lite nurk i begynnelsen av februar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år,gift,mor til to jenter på fire og halvannet år. Bor i Porsgrunn. Termin femte februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 26 år og bor i Egersund. Jeg studerer, skal bli lærer.Jeg har en gutt fra før på 5 år, nå har jeg ny mann og vi venter vårt første barn. Vi har vært sammen i to år. Før det var jeg alenemor i 2 år, så tida flyr og endelig føler jeg meg klar for nr 2.

 

Gratulere til alle dere andre og... Vi skal bli mammaer i februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg blir 27 i juli, bor i indre Østfold og har 2 barn fra før som er 6 og 7 1/2. Vi skulle egentlig ikke ha flere, men plutselig ombestemte vi oss og da tok det bare to prøveperioder før den satt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) jeg er 26, rekker å bli 27 før babyn kommer :P sambo er 25. Vi bor i vestfold og har ingen barn fra før, så dette er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Jeg er 35 og mannen er 37. Har snart vært gift i 9 år. Starta prøvinga for over 8 år siden, noe som har resultert i en herlig rampegutt på 2,5 år. Dette er min 6. graviditet, så er naturlig nok spent på om det holder hele veien... Får tett oppfølging hos St. Olavs. Jobber som kontorleder, og mannen driver gården vår.

 

Ele, kjempemorsomt å se deg her :) Har fulgt deg innimellom da jeg også har stått klar for ivf flere ganger (men fått det til på egenhånd alle gangene, selv om ikke spiren har holdt seg på plass).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 og min samboer er 32år. Bor i Bodø. Dette blir vårt første barn :) Har så langt hatt flaks og håper det fortsetter. Dette er første forsøk og testet positivt 6 dager før IKM.

Endret av -solsikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 29 år, sambo snart 28. Bor i Nordland. Jeg har en datter fra før som er 10,5 og en sønn sammen som blir 7 i sommer.

Vi bestemte oss for å prøve i begynnelsen av april, så det gikk fort :) Håper bare alt går bra - gleder meg til å tilbringe et svangerskap sammen med dere her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg 27 år og bor i Drammen sammen med kjæresten min :) Vi venter litt overraskende vårt første barn og gleder oss til det :D Jeg jobber som ped. leder i barnehage på 3-5 års avdeling, men fra høsten av skal jeg over på 2-3 års avdeling :) Har termin ca 5 februar så langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Jeg er 35 og mannen er 37. Har snart vært gift i 9 år. Starta prøvinga for over 8 år siden, noe som har resultert i en herlig rampegutt på 2,5 år. Dette er min 6. graviditet, så er naturlig nok spent på om det holder hele veien... Får tett oppfølging hos St. Olavs. Jobber som kontorleder, og mannen driver gården vår.

 

Ele, kjempemorsomt å se deg her :) Har fulgt deg innimellom da jeg også har stått klar for ivf flere ganger (men fått det til på egenhånd alle gangene, selv om ikke spiren har holdt seg på plass).

 

Tusen takk Tigerlise, det er helt fantastisk å være her!! ;)

Håper så inderlig vi får bli helt til februar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg er en jente på 31 med samboer på 30 og en sønn på 3 år som ble født i 09. Vi venter vårt første barn sammen 1 februar 2013 hvis alt går som det skal :) flytter til kjeller i Skedsmo om 10 små dager. Nå bor vi på Vestli i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

I dag fikk jeg positiv test!! Hipp hurra :) Termin ca 11. feb. Jeg er 29 år, fra sørlandet. Gift, venter vårt 3. barn. Fra før har vi ei englejente, som nå skulle vært 2,5 år, og en deilig gutt på 1,5. Gleder meg enormt over mirakelet i magen, og håper på et svangerskap som ikke er fullt så fylt av frykt som sist. Er uendelig glad, men det er jo litt vanskelig å ta inn over seg også enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to fra Kongsberg :)

 

Jeg er 27 år, har en 4åring fra før. Etter mye prat bestemte vi oss for en lillesøster/bror og den satt på første forsøk, nesten litt uventet fort :)

Har termin 9. februar, bursdagen til samboeren. Førstemann har bursdag en uke før min.

 

Jobber som teknisk forfatter, så det blir mye sitting. Forrige gang var jeg flink til å svømme, men nå blir det jo ikke så mye tid til det. Får prøve å komme i gang etter hagesesongen.

(nå har jeg jo faktisk bada ute to ganger allerede... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29 år (30 når babyen kommer) fra vestlandet, med samboer og to barn, jente (3 år) og gutt (1 år).

Ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid enda da det ikke var planlagt..men den lille spiren blir selvfølgelig ønsket like mye velkommen til oss for det :-) Foreløpig termin er 7. februar.

Krysser fingrene for at dette svangerskapet går like bra som de to forrige :-)

Endret av Venter skatt nr. 3 ♥♥♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Melder meg inn, men er veldig redd for å måtte melde meg ut igjen.. Vært gjenno sa før og krysser alt som kan krysser for at det ikke skjer igjen! :)

Er 26 år, rekker å bli 27 før babyen ser dagens lys :) Bor i Ringsaker med samboer på 26. Litt planlagt og litt overraskende graviditet, men nå bare smiler vi begge to og gleder oss masse :) Jobber på ungdomsinstitusjon. Foreløbig termin er regnet til ca 08 februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tror jeg har presentert meg i en annen tråd, men gjør det her også. Jeg har termin 2. februar, fra Stavanger og er snart 25 år. Samboer er 28. Et år siden vi begynte så gøy at det endelig er noe på gang:) Ellers er jeg student så tilbringer dagene mine på lesesalen for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...