Von Hertelhofen Skrevet 30. mai 2012 #26 Skrevet 30. mai 2012 Jeg var vel 6 - 7 år og gikk ute på lekeplassen og samlet sneglehus i en bøtte. Jeg tok bøtta med inn på rommet mitt uten at noen visste om det. Neste morgen var det snegler fra gulv til tak, kanskje 50 stk, som mamma måtte plukke ned:)
Appelsindyret Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #27 Skrevet 30. mai 2012 gutten min har aldri hatt plaster på. Så i går skulle jeg sette et plaster under foten hans... (han hadde en flis i foten som ikke ville ut, fikk tips om å sette et plaster på med litt krem på... så det var ikke fordi han blødde eller hadde vondt i foten sin at plasteret ble satt på ) Han ble helt hysterisk! Turte ikke å røre plasteret engang vi brukte lang tid på å vise ham at det ikke var farlig, men han syntes det var fryktelig skummelt med det plasteret på under foten... Han kunne ikke engang stå på det beinet som hadde plaster på Så til slutt måtte jeg ta på ham en sokk på den foten som hadde plaster på... da var det helt greit igjen Ute av syn ute av sinn!?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mai 2012 #28 Skrevet 30. mai 2012 Når William var ca 2 år hadde han badet en kveld og når jeg tok han opp oppdaget han at han hadde badehud (skrukkete hud) på hendene og ble livredd, han hylgråt og syns det var veldig ekkelt. Han nektet å bade i lang til etterpå for han var redd for å få badehud igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #29 Skrevet 30. mai 2012 En venninne av meg med godt sovehjerte hadde sovnet på sofaen med sin 2,5 år gamle sønn tilstede. Mens hun sov tapet gutten igjen begge øyelokkene. Ble litt vanskelig å åpne øynene etterpå
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. mai 2012 #30 Skrevet 30. mai 2012 når min datter blir sint/lei seg så pleide hun å gråte og si neeeeeii.. så sa jeg joooodaaaa for å prøve å distrahere eller noe nå når hun blir sint/lei seg roper hun neijodaaa!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #31 Skrevet 30. mai 2012 Eldstemann var ca 11 mnd da han stakk av med stigen! Stakkars pappa som sto på hemsen og kom ikke ned...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #32 Skrevet 30. mai 2012 Min datter på 1 1/2 år fannt ett sugerør som storesøsteren hadde lagt fra seg på do. Mens jeg sto å sminket meg (og ikke følgte med på hva datteren min gjor) så tok hun sugerøret, dyppet det nedi do og suttet på det!! Heldigvis rakk hun bare å gjøre det en gang! Blææææ............... hun har gjort masse andre komiske ting også.....
Oppnedx2 Skrevet 30. mai 2012 #33 Skrevet 30. mai 2012 Kaster sminke/tamponger/bind og diverse i do i løpet av 1 sek. Mens hun vinker så fint og sier "hadeeeeeee" til de. hun er 1.5 år
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #34 Skrevet 30. mai 2012 Eldstemann var ca 11 mnd da han stakk av med stigen! Stakkars pappa som sto på hemsen og kom ikke ned... Et barn på 11 mnd klarer å løfte bort en stige?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #35 Skrevet 30. mai 2012 Jeg var vel 6 - 7 år og gikk ute på lekeplassen og samlet sneglehus i en bøtte. Jeg tok bøtta med inn på rommet mitt uten at noen visste om det. Neste morgen var det snegler fra gulv til tak, kanskje 50 stk, som mamma måtte plukke ned:) Hehe, jeg elsket å plukke snegler jeg også da jeg var liten. Husker spesielt godt at det var en liten mur bak barnehagen, og der pleider det alltid å være snegler etter at det har regnet. Da finner jeg alltid en bøtte og plukker dem ned i bøtta mi. Personalet ble ikke glad da jeg tok dem med inn
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #36 Skrevet 30. mai 2012 Da gutten min var under 1 år, pleier han å våkne kjempe tidlig (4-5 tiden). Så da pleide jeg å bære han opp i sengen min og håper på at han kan sove videre. Og det han pleide å gjøre for å vekke meg var å rote litt rundt i sengen, deretter for å parkerer den fulle tissebleien i ansiktet mitt for å vekke meg. Jeg har en stor dobbelseng og av alle steder han kunne sitte, så satt han på ansiktet mitt. å bli vekket på den måten var ikke gøy i det hele tatt. Ble heldigvis slutt på det da han fikk bedre sovehjerte.
Appelsindyret Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #37 Skrevet 30. mai 2012 Kaster sminke/tamponger/bind og diverse i do i løpet av 1 sek. Mens hun vinker så fint og sier "hadeeeeeee" til de. hun er 1.5 år Sånn gjør min gutt også! Alt skal liksom i do og alt skjer i løpet av 2 sekunder... Her har vi måttet ta farvel med et par sko (spylte dem selvfølgelig ikke ned, men jeg synes det ble så ekkelt at de gikk i søpla istedenfor), pappas barbermaskin, sjampoflasker o.l
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #38 Skrevet 30. mai 2012 Minsten ble stående ved siden av en mann som mangler en arm. Han står lenge og studerer han, men sier ikke noe. Så tar han tak i ermet på genseren og titter inn i genseren Mannen er heldigvis veldig rolig ang denne manglende armen, så han tok det med et smil.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 30. mai 2012 #39 Skrevet 30. mai 2012 William på snart 2år var på stranda på søndag og leka nede i vannkanten med søskna sine. Så stiller han seg opp å roper " mamma, mamma, mamma" Jeg svarer han og får tilbake "ikke se" Nei da sier jeg, skal ikke se. Men så klart må jeg se, og når han tror jeg ikke ser fyller han spaden med våt sand og tømmer i hode på søstera si. Ellers er han veldig opptatt av baby, har en dukke som han flyr rundt med hele tiden, lukter den på rompa og sier så kjekt " æs, bebi bæssa" Før han komme bort til meg med dokka og sier " mamma, bebi beie"
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #40 Skrevet 30. mai 2012 Eldstemann var ca 11 mnd da han stakk av med stigen! Stakkars pappa som sto på hemsen og kom ikke ned... Et barn på 11 mnd klarer å løfte bort en stige? Jupp Han gikk da han var 9 måneder. Dette var en liten gardintrapp som han enkelt dyttet bort til andre enden av rommet, mens pappa så på og hylte på hjelp
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #41 Skrevet 30. mai 2012 Ellers er han veldig opptatt av baby, har en dukke som han flyr rundt med hele tiden, lukter den på rompa og sier så kjekt " æs, bebi bæssa" Før han komme bort til meg med dokka og sier " mamma, bebi beie" Det gjør min 2 år gamle gutt også! "æææææs bebi bæssa" og så springer han på badet og henter bleie! og når jeg har hjelpt til med å bytte skjer det igjen og igjen. Til slutt han han " brukt" hele pakka .
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 30. mai 2012 #42 Skrevet 30. mai 2012 Ellers er han veldig opptatt av baby, har en dukke som han flyr rundt med hele tiden, lukter den på rompa og sier så kjekt " æs, bebi bæssa" Før han komme bort til meg med dokka og sier " mamma, bebi beie" Det gjør min 2 år gamle gutt også! "æææææs bebi bæssa" og så springer han på badet og henter bleie! og når jeg har hjelpt til med å bytte skjer det igjen og igjen. Til slutt han han " brukt" hele pakka . Her har jeg noen få bleier, rester av minste str, og bytter, legger på plass den andre brukte igjen og slik varer de, kan jo ikke bytte og kaste hele dagen. Tar din gutt og veldig vare på babyen? han min dytter den i baby huska ute, triller den i gåvogna, låner bort tutte og kosefille til den osv. og er ikke rent sjelden han og baby sitter på hver sin stol ved barneborde. de til og med sover side om side om natta. Det er hardt å reise fra babyen for å dra i barenhagen og første han spør etter når jeg henter. Så her lever han seg skikkelig inn i rollen som pappa/mamma
Lettie Skrevet 30. mai 2012 #43 Skrevet 30. mai 2012 Da jeg var yngre skiftet jeg bleie på babysøsteren min mens ei annen liten lillesøster så på. Plutselig tar lillesøsteren min fingeren sin på klitoris til babyen, gnir litt og sier: "dette liker hun så godt, da begynner hun alltid å le!" Jeg, som var tenåring, ble dødsflau og rev vekk hånda hennes og lillesøster skjønte vel ingenting Guri, ble helt flau av å komme på den hendelsen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå