Gå til innhold

Barn gjør morsomme ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi jo hatt en tråd om morsomme ting de sier, men hva med alle de morsomme tingene de gjør?

Noen som har noen morsomme eksempler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klistret alle bleiene mine på mammas ny-tapetserte vegg.

20 bleier bortover veggen... mamma var ikke så fornøyd at det gjorde noe!

Skrevet

Søsteren min ville absolutt være gutt da hun var liten.

Hun skulle gå i gutteklær (guttetruser også selvfølgelig) hun hadde bollesveis og sto selvfølgelig når hun skulle tisse ( Noe som selvfølgelig ikke er så enkelt når man er jente, løsningen var å stå oppå toalettet og tisse )

Vi ler veldig av dette den dag i dag, men på den tiden var min mor rimelig engstelig for oppførselen hennes :P

Skrevet

Min samboer turte ikke å gå på do alene da han var liten :P Derfor måtte han alltid ha med seg katten inn på do! Synes det er hysterisk vittig :D

Skrevet

ingen flere? :P

Skrevet

Ene gutten min gjør så mye rart at jeg kunne ha skrevet en bok om det! bla har han tisset oppi votten sin for det var opptatt på do! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte! det endte med at jeg la votten i vaskemaskina mens jeg hadde latterkrampe :P

Skrevet

Jenta mi var 1.5 år da vi var i et stort bursdagsselskap hjemme hos moren min, med mange tanter og onkler og øvrig slekt.

Det var juni og finevær, så noen satt inne og andre satt ute - og ungen gikk litt i mellom.

Så oppdaget jeg at plutselig at ungen var borte, og de ute hadde sist sett henne for omtrent et kvarter siden, og da var hun på vei inn igjen. Jeg hadde da antatt at ungen var ute, og de som satt ute, trodde ungen var inne.

Jeg fant henne etterhvert. Hun hadde gått ned kjellertrappa, kommet seg inni boden og klart å åpne alle kakeboksene og hadde fiesta for seg selv. Hun satt oppå en av kakeboksene, med full dritbleie, hadde kaker i begge hendene, munnen full og det var småkaker overalt på gulvet.

Herlig syn:)

Skrevet

Sønnen min MÅ kle av swg alle klærne når han bæsjer, han er 8 år. Men han er sååå redd for å få bæsj på klærne sine ;)

Jeg ble utfordret til å bæsje i lekehuset da jeg var liten. De andre barna sa jeg ikke turde, så jeg måtte jo motbevise de!!! Det endte opp med at mamma fikk en tlf fra en annen mor i gaten, som hadde sett hele opptrinnet, og jeg måtte tilbake til lekeplasen å plukke opp bæsjen min... I en gjennomsiktig brødpose!!! Gjorde ikke det mer nei ;)

Gjest Dotto
Skrevet

Når jenta mi var 8 mnd, så satt hun nede på gulvet og bæsja. Hun hadde på seg bleie, strømpebukse og bukse, så sier seg selv at det ikke var fri utvei for bæsjen. Etter ett kvarter, så jeg på henne, hun var knallrød i ansiktet, tok skikkelig i, og sp hørte jeg en liten promp, etterfulgt av " Åfjooh"... hehe...

Skrevet

Samboers datter på 5 gikk bak mini (han var vel rundt 10 mnd) som krabbet naken rundt på badet. Pluttselig bøyer hun seg ned,tar tak i rompeballene hans og titter inn. Jeg begynner å le og lurer på i allverden hva hun driver med. Å jeg skulle bare sjekke om han hadde bæsja jeg. :)

Skrevet

Søsteren min ville absolutt være gutt da hun var liten.

Hun skulle gå i gutteklær (guttetruser også selvfølgelig) hun hadde bollesveis og sto selvfølgelig når hun skulle tisse ( Noe som selvfølgelig ikke er så enkelt når man er jente, løsningen var å stå oppå toalettet og tisse )

Vi ler veldig av dette den dag i dag, men på den tiden var min mor rimelig engstelig for oppførselen hennes :P

haha,gjorde jeg også en gang, å det ble med den ene gangen
Skrevet

Sønnen min (3 år) trøste seg selv når han slår seg... dvs.. hvis han slår foten sin, sier han "unnsyll foten, slo du deg? Det var ikke mening. Huff a meg!" og så blåser han på og påstår etterpå at auauen flyr opp i taket og blir borte..

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Datteren min på 2,5 år satt i badekaret i går. Hun har endel leker der, blant annet en plastkopp som vi bruker for å ta vann i håret hennes.

Plutselig tar hun koppen opp mot puppen, og holder den der. Jeg spør hva hun driver med, og hun svarer: pumper! Tydeligvis en som har sett mammaen sin med brystpumpen :-)

Skrevet

Datteren min på 2,5 år satt i badekaret i går. Hun har endel leker der, blant annet en plastkopp som vi bruker for å ta vann i håret hennes.

Plutselig tar hun koppen opp mot puppen, og holder den der. Jeg spør hva hun driver med, og hun svarer: pumper! Tydeligvis en som har sett mammaen sin med brystpumpen :-)

HAHAHAHAHAHA jeg ler så jeg griner!

Skrevet

Min samboer dreit på plenen når han var liten, og skjønte ikke hvorfor ikke han kunne gjøre det når bikkja gjorde det..... Han måtte pent plukke opp etter seg.

Skrevet

Sønnen min satt i plaskebassenget her en dag, naken og lekte med noen plastkopper. Den koppen ble ikke holdt mot puppen, men han gjemte tissen++ nedi mens han sa til moren min som var på besøk "se, mommo, se". Mamma som bare er vant til å ha jenter selv visse ikke hva hun skulle si, men sa "ja, se" og gikk bort så raskt hun kunne ;)

Skrevet

Jeg har ei jente på 2 som ikke har sluttet helt med bleie. Jeg var på badet og stellet babyen, og plutselig kom hun inn med en bæsj i hånden! Hun skulle nemlig bytte bleie selv, for nå er hun stor jente!

Var på kafè en dag, så satt hun fint i lekekroken hvor jeg hadde et godt øye til henne. Fikk med meg at hun var ferdig å leke, og kom gående imot der hvor vi satt. Men plutselig stilte hun seg foran et annet bord og bøyde kroppen frem og tilbake mens hun lagde "god-lyder" lyder :o Ble så flau, håper jeg aldri møter de folkene igjen! Hun har ALDRI sett oss hatt sex, så vet ikke hvor hun fikk det ifra.

Var på besøk til ei veninne, og hun bestemmer seg for å leke baby. Hun kommer på fanget, legger seg ned og røsker opp genseren min og sier "Oææææ, baby vil ha pupp".

Har blitt flau en del ganger, synd jeg ikke kommer noe mer i farta ;)

Skrevet

Ha ha husker eldste jenta var 1,5 år .da stakk hun pekefinger inn i rumpa på katten mens han spiste:) aldri sett et så overraska utrykk på en katt noen gang;)

Skrevet

Jeg pleide å "svømme" i den kjempestore sølepytten som alltid dannet seg nedi gata når folk hadde vaska bilen sin...

Skrevet

Hvis småen min på 13 mnd gjør noe "ulovlig" som å hive smokken på asfalten eller kile meg under foten x antall ganger, tar jeg frem pekefingeren og sier "neineineinei", også ler vi godt. Nå er hun begynt å "kjefte" på seg selv. Hun vrir hånden mot seg selv med pekefingeren ute. Hin dagen var det to ukjente barn som sloss, og da kom jammen pekefingeren frem :P

Skrevet

Da jenta mi nettopp hadde fylt ett våknet jeg kl åtte en morgen og forstod ikke hvorfor hun ikke hadde vekket meg ennå. Glad og fornøyd etter en lang natts søvn gikk jeg inn til henne. Hun datt i senga si med hånda nedi bleien. Bæsj var smurt over alle sprinklene i senga, utover hele kroppen, og det meste var sentrert rundt munnen hennes. Hun strakte frem hendene og sa "Mamma! Se!"

Jeg måtte bære henne til badekaret og spyle leeeenge for å få det bort...

Skrevet

Ja, når datteren min var 1 år pleide hun å suge safta ut av våtservietter :S Hun hadde en våtserviettfetisj, men den stoppa når hun smakte på en som lå oppi bleiesøppelet med bæsj på.. Uuusj!! Hun hadde også en periode der hun skivset ut resten av jusen i en solrik pakke på gulvet og la seg ned for å slurpe det opp. Huuff.. Nå er hun 3 år og det meste "gærne" hun gjør er når hun tidvis tar tusjene sine og tegner skjegg og bart i ansiktet. "Men jeg er jo kaptein krrrok mamma" Skjer jo såklart når mamma ikke ser ;)

Skrevet

Jeg har en fra da jeg selv var lita. Vi var i dyreparken og denne dagen var det øystein sunde som skulle ha et lite show på storscenen. Vi sitter da på tribuna og venter til showet skal starte. Lille meg må selvfølgelig på do og finner en tilsynelatende god løsning på dette. Jeg tripper da ned til scenen og foran hele publikum letter jeg så yndig på kjolen og tisser det jeg er god for. Får si det var god oppvarming for Herr Sunde;)

Skrevet

Heheh....kjempe gøy å lese.

Nå husker jeg ikke helt hva guttungen min har gjort, men han har gjort mye gjennom årene. Bare vanskelig å komme på noe i farten. Men dette var utrolig gøy å lese og håper at flere har historier å komme med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...