min<3 Skrevet 29. mai 2012 #26 Skrevet 29. mai 2012 Vannet mitt gikk 22.50 ( jadda har full kontroll ) Ungen var ute 11.11 dagen etterpå. Masse masse lykke til,gled deg til baby
Kremtopp Skrevet 29. mai 2012 #27 Skrevet 29. mai 2012 Nr 1 - 40 minutter fra vannet gikk og til gutten vår ble født Nr 2 - 10 minutter fra vannet gikk og til jenta vår ble født Nr 3 - vannet ble tatt og 25 minutter senere kom jenta vår
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. mai 2012 #28 Skrevet 29. mai 2012 Oi moro! Vannet gikk da jeg lå i fødesengen på sykehuset med 6 cm åpning, fra vannet gikk til hun lå på brystet tok det vel 1 time. Tok 4 timer totalt fra første ri =) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå