Gå til innhold

Og der gikk vannet... :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er tydeligvis fødselen i gang da! Har ikke merket noe spesielt, men plutselig hadde jeg et lite svømmebasseng på gulvet her.

Hjelp, jeg har gruet meg til fødselen fra første dag, så satser på at det snart er over!

Hvor lang tid tok det på dere fra vannet gikk til babyen var ute?

Dette er vår første :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk aldri vannet. Ville bare ønske deg lykke til :)

Skrevet

Lykke til!!! Så spennende :-) På førstemann gikk vannet på natten. Fødselen begynte kanskje fem timer senere? Har du ringt føden?

Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer! Ingen av mine unger ville ut, så jeg kan ikke si deg noe om tid, siden de endte i ks (helt ukomplisert og null problem, forøvrig) - men lykke til med fødsel

Skrevet

Oy, spennende. :) Lykke til. :D

Her gikk det 7timer før babyen var ute, men alle er forskjellige, kan ta lengre tid og kortere tid.

Skrevet

He he så ikke hele spørsmålet. Vannet gikk, så skjedde det ingenting i fem timer, så begynte fødselen. Baby ute tre timer etter. Sinnsykt vondt når det skjer i et sånt tempo, men greit å bli ferdig så fort! Tror ikke det er så behagelig uansett :-) Men når den er ute, er smerten over i samme øyeblikk. Husk at det fødes 60 000 barn i Norge hvert år! Lykke til igjen.

Skrevet

Vet du hva, dette kommer til å gå så bra! Bare nyt dette du skal gjennom nå, det er helt fantastisk! Smertene er borte og glemt når babyen kommer. Lykke til, heldiggris :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Oi, så spennende!! Lykke til :)

( her kom babyen ut 1 time etter at vannet gikk )

Skrevet

Her gikk det 16 timer fra vannet gikk (riene kom et par timer senere) til hun var ute :) De første timene var rolige og behagelige, men timene gikk syyykt fort!

Skrevet

3 timer og 20 min etter at vannet gikk var hun ute :)

Skrevet

Lykke til!!! Så spennende :-) På førstemann gikk vannet på natten. Fødselen begynte kanskje fem timer senere? Har du ringt føden?

Har akkurat ringt inn til føden, så jeg skal bare komme inn til sjekk når jeg er klar. Det hastet ikke så veldig siden jeg ikke har fått noen rier enda :) Vil være lengst mulig hjemme!

HI

Skrevet

fra vannet gikk til babyen var ute gikk det 4 dager.

Lykke til :)

Skrevet

Med nr 1 tok det ca 15-20 min til første rie fra vannet gikk. Mellom første og andre rie var det 50 sekunder. Baby kom 1 time og 45 min senere (men satt først fast i 50 av de minuttene). Ukomplisert og greit, om enn litt for fort...

Lykke til:)

Skrevet

58 timer tok det. Jeg fikk rier 15 min etter att vannet gikk.

Skrevet

Åh, sÅ spennende, litt misunnelig jeg kjenner jeg :)

Min første fødsel startet ogsÅ med vannavgang, tok 23 timer fra vannet gikk til ungen var ute. Hos meg kom riene umiddelbart etter at vannet gikk da, sÅ det skjedde liksom noe hele tiden.

Skrevet

Nr 1: 6 timer

Nr 2: Satt i gang 2 døgn etter vannavgang

Nr3: Samme som nr 2

Lykke til :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Fødselen til tvillingene startet med vannavgang, gikk ca 2 dager fra vannet gikk, til tvilling 1 var ute.

Andre måtte de ta vannet.

Med 3 gikk det ca 14 minutter fra vannet gikk, til jenta var ute, men hadde rier før dette da..

Lykke til :-D

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Lykke til! Tok ca 20 timer fra vannet gikk til gutten var ute. Jeg hadde litt smårier før vannet gikk.

Skrevet

4,5 timer her fra vannavgang til baby :)

Skrevet

Vannet gikk da jeg var førstegangs også, gikk under to timer før hun var ute!

Skrevet

Begge mine fødsler har startet med vannavgang. Nr en tok 7,5 timer nr 2 4,5 timer

Skrevet

Tok 7,5 t fra vannavgang til han var ute. Endte opp med hastesnitt da pga komplikasjoner ift tverr/setelei, ellers hadde det blitt noen timer til ;)

Lykke til!

Skrevet

40 min etter fostervannet kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...