Gå til innhold

Hva irriterer deg ved naboen(e) ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de går tur med bikkja si en gang om dagen. En TJUKK labrador.

Skrevet

At de stjeler katten vår :(

Skrevet

At huset deres har trengt skraping og maling i omtrent 8 år nå. De gjorde det på siden av huset for 5 år siden, men fremsiden roper etter fornying :)

Skrevet

At de aldri klipper plena og aldri måker snø!!!

Er fire leiligheter som har felles inngang og felles plen, så er meningen at vi skal dele på. I den ene leiligheten bor det en enslig dame på over 80år, så at hun ikke gjør noe er meget forståelig og helt greit. Men at de andre ikke gjør en dritt det irriterer meg mye til tider. Spesielt når jeg er på tur ut døra om morgenen med trøtte og sure unger også har det kommet 20-30cm med snø iløpet av natta, naboen er gått på jobb (for jeg ser sporene i snøen...) MEN jeg må stå for måkingen!

Ellers er de utrolig koselige folk altså, men enkelte dager blir jeg sikkelig nordnorskforbanna på de!!!

Skrevet

Det er to homser som bor rett over blokka vår.De pleier ikke å trekke gardinene sine.jeg har gardinene mine lukket hele tiden fordi de driver med masse rart.Ser ut som de liker å gjøre ting åpenbart,men vi vil helst slippe å se hva de gjør hjemme,da jeg har barn.

tenker å ta dette opp med styret da det er veldig plagsomt for oss.orker ikke å se to nakne homser som kysser og berører hverandre hele tiden.Har ikke trukket opp gardinene mine siden jeg har flyttet hit.

Skrevet

Det er såpass mye at jeg kan ikke begynne å ramse det opp her.

Trenger jeg å si at vi leter etter et annet sted å bo? Fortrinnsvis i et noe mer "oppegående" nabolag.

Skrevet

Hmmm.. Irriterer meg at den ene naboungen ALLTID skal sparke ball utenfor når vi skal spise middag, slik at egen unge blir rastløs og heller vl ut enn å spise middag.. Men det hører jo til når man bor i ett byggefelt og man må regne med det. :P

Ellers så irriterer det meg at den ene trente nabodama valser rundt i bh dagen lang. Jeg vil og gjøre det.. :P Men hun trener ekstremt mye da.. :P

Så har vi et par regelryttere deluxe som kan irritere med alle de dumme tingene i nabolaget de klager på, og lager en stor sak ut av. (Feks at buskene til naboen var for store, selv om de ikke blokkerte noen vei eller utsikt)

Skrevet

Jeg bor i blokk. Naboen har en hund som til tider hyler og hyler i timesvis når hun ikke er hjemme. Underboens barn er hyper gjerne kl 6 på morgenen og etter 23 på kvelden både på hverdager og helgen (skolebarn!) - glad vi bor over og ikke under dem!, og så er det mange som røyker her, hvilket kommer rett inn i gangen vår og på balkonen.

Jaja, men ingen som fester og ingen kriminelle, så jeg er fornøyd, jeg. Har bare sagt ifra i forhold til hunden - da ringte vi når klokken var over 23 og damen var på fylla. Men hun kom kjempefort hjem, var vist andre naboer som også hadde sagt ifra :-)

Skrevet

at husier lar tomten vokse igjen. ingen som bor der. ingen klipper gress, måker snø eller noe der. søppel som flyter der etter tidligere leieboer.

men resten av naboene mine er jeg fornøyd med. de bor riktig nok noen hundre meter unna. men greit for meg.

Skrevet

Absolutt ingenting! Bor i blokk, Oslo Øst og har verdens hyggeligste naboer!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Bor i enebolig i et rolig boligfelt og kommer ikke på en eneste ting som irriterer med :) Heldige meg :)

Eneste er en hane som galer døgnet rundt, men det er et stykke fra oss, så kan ikke kalle de naboer akkurat - men hanen har sterke lunger så kykkelikyene høres godt hos oss også ;) Sånn er det å bo på landet :)

Skrevet

Ingenting. Bor i blokk, så her er det så godt isolert at vi ikke hører noe..

Skrevet

Det er to homser som bor rett over blokka vår.De pleier ikke å trekke gardinene sine.jeg har gardinene mine lukket hele tiden fordi de driver med masse rart.Ser ut som de liker å gjøre ting åpenbart,men vi vil helst slippe å se hva de gjør hjemme,da jeg har barn.

tenker å ta dette opp med styret da det er veldig plagsomt for oss.orker ikke å se to nakne homser som kysser og berører hverandre hele tiden.Har ikke trukket opp gardinene mine siden jeg har flyttet hit.

Hehe, dagens latter. Kos deg bak gardinene du

Skrevet

Klager ikke på naboene i blokken vår.

Men irriterer meg over folk som ikke kan gå fra garasjen og ned men må kjøre ned i boretslaget flere ganger om dagen. I går kom et følge på 3 biler i ganske sto fart og ut poppet det 2 damer som gikk opp i leliligheten og de tre bilene kjørte av gåde i gjenn i full fart.

Det er ikke lov å kjøre i boretslaget.

så irriterer jeg meg over foreldrene til 2 barn som aldri er ute. Det er vi andre mammaer i nabolaget som passer på de ungene.

Skrevet

Egentlig ingenting nå, men når jeg flyttet inn til samboeren så hadde vi en episode.

Svigerfar og en av hans kamerater kom for å montere en ekstra stikkontakt på badet. Da samboeren min kom hjem ventet nabodama på ham og kunne fortelle ham at jeg hadde vært utro!!

For det hadde nemlig vært 2 ukjente menn på besøk hos meg og de hadde vært her i over 1 time.

Hun ble en smule lang i maska når samboeren fortalte hvem som hadde vært hos meg, og at det var han som hadde bedt om det.

Skrevet

Hehe, dagens latter. Kos deg bak gardinene du

Det gjør jeg.Slipper å se dem hvertfall...

Skrevet

Naboen vår har en golden retriver, den blir lufta 3 ganger til dagen. Dama går ut i høyhælte sko, går 5 meter bort til grøfta å står til den har gjort fra seg, i bånd!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Eneste som irriterer meg er at de kanskje skal flytte :(

Skrevet

Egentlig ingenting nå, men når jeg flyttet inn til samboeren så hadde vi en episode.

Svigerfar og en av hans kamerater kom for å montere en ekstra stikkontakt på badet. Da samboeren min kom hjem ventet nabodama på ham og kunne fortelle ham at jeg hadde vært utro!!

For det hadde nemlig vært 2 ukjente menn på besøk hos meg og de hadde vært her i over 1 time.

Hun ble en smule lang i maska når samboeren fortalte hvem som hadde vært hos meg, og at det var han som hadde bedt om det.

Haha! Dagens!!

Er det muuulig...!?!?

Skrevet

Det slår meg at vi har verdens beste naboer! Vi er heldige!! Skjønne nabobarn og oppegående foreldre, og vår nærmeste nabo har vi masse med å gjøre. Verdens skjønneste mennesker!

Eneste er at den nabomannen spiller HØY musikk utover natta når han er alene hjemme, men det skjer heldigvis ikke så ofte.

Skrevet

Er heldig jeg ser jeg. Har bare oppegående flotte naboer <3

Skrevet

Trampolina til naboen. Alltid full av skrikende barn og lyden kastes frem og tilbake mellom husene :/ Ellers et fantastisk nabolag.

Skrevet

At de går tur med bikkja si en gang om dagen. En TJUKK labrador.

Dyreværn!!!! Ring dem!

Skrevet

Vi har ingen naboer som irriterer oss overhodet. Ingen bor nær nok til å kunne utgjøre noe problem, og de naboene vi har på god avstand er rolige og hyggelige folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...