Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #26 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har en Magnolia-blomst på nedre del av innside overarm og jeg eeelsker den. Magnolia er den vakreste blomsten jeg vet om og den symboliserer kjærlighet til naturen i Kina. Og det har jeg virkelig. Og så har jeg et ordtak i latinsk skrift lanngt nede på korsryggen. Vet ikke helt om jeg angrer på den, men er ikke direkte stolt av den. Jeg hadde nok gjort litt mer ut av den hvis jeg var litt eldre på det tidspunktet jeg tok den. Planlegger forøvrig flere i årene som kommer. Men de må ha en symbolsk betydning og det må være noe symbolikk/mystikk involvert. Ser at det ble litt rar setningsoppbygning på et sted der. Den representerer ikke kjærligheten til naturen i Kina, men det er en urgammel kinesisk blomst som representerer generell kjærlighet til naturen
khm Skrevet 28. mai 2012 #27 Skrevet 28. mai 2012 Har 4, og brukt omtrent en 12-14 timer på de. Blir nok flere fremover må innrømmes, for liker virkelig det de står for og om hvordan man kan dekorere kroppen med de tingene man liker og tror på. Har iallefall hørt argumentet om at man blir ikke seende ut som gammel med tattiser 1000 ganger, men ærlig talt så ser man ikke ut da uansett
81-Mamma<3<3 Skrevet 28. mai 2012 #28 Skrevet 28. mai 2012 Liker det ikke. Veldig glad jeg ikke tok noen når jeg var "ung og dum"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå