Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Har så lyst på, men vet ikke helt hva, alltid hatt lyst på. Mange som har?hva har dere?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har ikke, men synes det er kult dersom tatoveringen er spesiell og gjennomtenkt. Ikke kinesiske tegn som alle har eller dagen sønnen/datteren ble født med navnet deres.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er dødskult! Kunne tenke meg mange selv (har to stykker). Det som stopper meg er at jeg er 20 kg for tung og ganske slapp i fisken og da ser jeg overhodet ingen grunn til å bruke kroppen min som "lerret". Jeg må først ned i vekt og være fornøyd med kroppen min før jeg begynner å pynte den med tatoveringer igjen. De jeg har tok jeg som 17 og 18 åring, det er 20 år siden nå... Sikkert mange som er uenig med meg, men jeg synes definitivt tatoveringer er flottest på en rimelig slank og veltrent kropp. Synes det er altfor harry med navnet og fødselsdatoen til barna sine, men ellers er det veldig mange fine tatoveringer. Jeg synes det er kjempefint å dekke f.eks den ene armen med tatoveringer, jeg har lyst til å begynne med å tatovere på meg et "armbånd"
VandelSandel Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Kan være kult, enig med de over om hva som er harry. Sikkert mer som er harry også, i mine øyne. Men det kan absolutt være både fint og kult, om det er rette motivet på rette stedet på rette personen - uavhengig av vekt og fasong. Men det vil alltid være noen, mange, som synes tattoveringer er grusomt harry og forferdelig stygt uansett hva og hvor, og som vil dømme deg nedenom og hjem i alle fal. Syns ikke du skal bry deg om hva andre mener om du virkelig vil ha Jeg ønsker meg forøvrig en side ribs-tattoo av noe slag, gjerne floral, men kommer neppe til å tørre det.
Gjest Heartbroken Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Jeg vet jeg blir betraktet som gammeldags og treig, men jeg syns at tatovering på voksne folk, dvs over 30 år, er skikkelig harry og aldri pent.
Nithuviel Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 synes det kan være både fint og harry. Har tre selv, en "god" alv på leggen, en "ond" alv på sida, mellom puppen og magen på ribbeina (satans vondt!) og en helt øverst på ryggen, nesten nakken. Det var logoen til et nettverk som het faen heller. Info og opplysning og støtte til folk som var seksuellt misbrukt. Gjenten der betydde veldig mye for venninna mi, så et par mnd etter at hun tok selvmord tatoverte jeg den. Fornøyd med alle tre, de er 9, 7 og 5 år gamle
Gjest Miryks Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Jeg vet jeg blir betraktet som gammeldags og treig, men jeg syns at tatovering på voksne folk, dvs over 30 år, er skikkelig harry og aldri pent. Det vil vel si at ingen kan ta tatoveringer? De fleste blir jo, forhåpentligvis, over 30? (o: Selv leker jeg med et par tatoveringer jeg holder på å tegne selv. Jeg kunne aldri tenkt meg tramp stamps, eller som hvert tredje menneske som kommer innom ei tatoverinsjappe velger. Derfor skal jeg lage mine egne. Enkle design, uten farger.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 En jeg kjenner har navnet og dødsdatoen til en nær venn tatovert med stor skrift over hele overarmen. Det synes jeg er veldig trist. Han mistet vennen til selvmord de de bare var 18 år gamle, og tok det selvfølgelig tungt. Men det er så synd at man brennmerker kroppen sin med en tragisk hendelse som man på sikt vil kunne klare å legge mer og mer bak seg... så er den digre tatoveringen der slik at minnene aldri får blekne. Skal man gi det så stor plass RESTEN AV LIVET? Det som er altoppslukende når du er 18 er som regel ikke det når du er 38 eller 68. Har ikke noe i mot tatoveringer for øvrig.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes ikke tatoveringer er pent, men dersom de har en en historie kan det være kult. Å ha lyst pÅ en tatovering, for sÅ Å finne en du synes er fin blir feil for meg. Men om noe har gitt deg virkelig inntrykk, pÅ den ene eller andre mÅten, og du har lyst til Å markere det pÅ kroppen din med en fin tatovering, sÅ blir det noe annet. AltsÅ først historien, sÅ tatoveringen. Ikke først tatoveringen, sÅ finne en historie eller bare en fin tattoo.
Gjøkeredet③ Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Jeg syntes det var ufattelig kult med tatoveringer da jeg var tenåring. Endte opp med 3 stykker.. Ingen av de er "gått av moten" eller noe sånt enda, men herregud som jeg angrer. Og herregud så mye penger jeg har brukt, og kommer til å bruke på å fjerne dem. Så for min del er det virkelig ikke like kult nå som jeg er 30 som det var da jeg var 18
Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har en. Tailandsk tegn/skrift. Der det står oversatt til norsk - elsker katter. Den er rød, og nesten ingen jeg treffer trur den er ekte fordi den er nettopp rød. For det vanlige er jo at tattoveringer type kinesiske/asiatiske tegn er i svart. Noen syns sikkert det er Harry, men jeg liker den. Tok den fordi jeg er glad i katter, men ikke turte å tattovere "en katt" . Så lenge tattoveringene har en personlig mening, og har særpreg, syns jeg det er fint/stilig. Men syns ikke det er fint med for mye tattoveringer da..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er harry, og angrer på alle 4 jeg har selv....
Gjest Heartbroken Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Jeg vet jeg blir betraktet som gammeldags og treig, men jeg syns at tatovering på voksne folk, dvs over 30 år, er skikkelig harry og aldri pent. Det vil vel si at ingen kan ta tatoveringer? De fleste blir jo, forhåpentligvis, over 30? (o: My points exactly
Gjest Mentha & Junior Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har to, og har aldri angret. De er en del av meg, og det vil de alltid være Det er mange typer tatoveringer, og det gjelder å finne en som passer til deg som person. Mine er små og kan skjules av klær, og det er sånn jeg vil ha det. Men andre har andre meninger igjen, så det er helt opp til hver enkelt. Hvis du alltid har ønsket deg tatovering synes jeg ikke du skal høre på hva andre evt mener, men gjøre som du selv vil! Det høres mer enn gjennomtenkt ut synes jeg Så langt har jeg en spesialtegnet sommerfugl og en firfisle. De høres kanskje ikke så spesielle ut, men de er det for meg. Vurderer en tredje som skal inkorporere to symboler som betyr mye for meg og bli meget personlig. Den vil også bli større enn de andre. Hva andre mener om at jeg har tatoveringer gir jeg en god dag i
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. mai 2012 #15 Skrevet 28. mai 2012 Driver å designer egen tattovering som skal tas når jeg har kommet ned i vekt. Den er til minne om englebarna, og i konstant endring. Ellers har jeg tegnet og solgt tattovering designer før, fra jeg var 17-20 hadde jeg det som biintekt Synes tattoveringer er knall stilig, men ikke på den kroppen jeg har nå, det ville være forferderlig stygt.
Hybelkanina Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er ingen stor fan av tattoveringer, men har dessverre tatt en selv da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Heldigvis er den både liten og diskret, så jeg har ikke tatt meg bryet med å fjerne den, men ville aldri tatt den igjen hvis jeg kunne tatt valget på nytt. Jeg mener uansett at en tattovering må være en gjennomtenkt greie, og at det er ok hvis man velger et motiv som symboliserer noe spesielt for deg og som du vet at du kan bære med stolthet både nå og om 30 år. Derimot å tattovere seg på impuls bare for å tattovere seg synes jeg er litt merkelig. Derfor tenker jeg at du absolutt burde vente og tenke deg nøøøøøye om HI, ettersom du ikke engang vet hva du vil ha.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Ja, har noen. To stykker i nakken, en i korsryggen. Skrift på håndleddet og underarmen. Engel på overarmen. Og flere blir det! Så ja, synes det er vakkert med bra utførte tattoveringer og kommer til og ta menge flere. Absolutt verdt å bruke penger på
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synest ikke det er særlig stilig, men andre synest jo det er noe av det gjeveste som finnes og dekker hele kroppen sin med tattoveringer.
Gjest Siklerotte Skrevet 28. mai 2012 #19 Skrevet 28. mai 2012 Nei, jeg synes tatoveringer er grusomt (ingen unntak, men noen er selvsagt bedre enn andre, og noen kan slippe unna med å kle det hakket mer enn andre) - og synes det dermed er lite flatterende, uansett alder. Har selv fjernet en tatovering jeg tok da jeg var altfor ung, og tenker at jeg neppe er alene med å angre på å påføre kroppen permanente "kunstverk". Dessuten er det et herk å måtte fjerne - og helt perfekt blir det aldri.
I scream for icecream! Skrevet 28. mai 2012 #20 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er knallsexy, og har lyst på hele kroppen full. Har 4 nå, blant annet halfsleeve på den ene armen, og mer skal det bli. Selvfølgelig; det finnes stygge tatoveringer og noen kler det ikke noe særlig, men gjort riktig og på riktig kropp er det knallfint. Peeent! http://25.media.tumblr.com/tumblr_lfwkrkXl8K1qghgk9o1_400.jpg
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #21 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har et kors på kroppen. Til minne om min pappa.. Jeg tok den da jeg var 17, og er snart 21 nå. Elsker den! Og kommer aldri til å angre på den!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #22 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er knallsexy, og har lyst på hele kroppen full. Har 4 nå, blant annet halfsleeve på den ene armen, og mer skal det bli. Selvfølgelig; det finnes stygge tatoveringer og noen kler det ikke noe særlig, men gjort riktig og på riktig kropp er det knallfint. Peeent! http://25.media.tumb...ghgk9o1_400.jpg Seriøst? "Nå skal jeg jammen ta en sleeve liksom", slike tattoveringer?? Oh my god, ja, smaken er som baken- delt i to;) Og ærlig talt damer, tattovering har ikke noe med kroppsfasong og gjøre.
I scream for icecream! Skrevet 28. mai 2012 #23 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er knallsexy, og har lyst på hele kroppen full. Har 4 nå, blant annet halfsleeve på den ene armen, og mer skal det bli. Selvfølgelig; det finnes stygge tatoveringer og noen kler det ikke noe særlig, men gjort riktig og på riktig kropp er det knallfint. Peeent! http://25.media.tumb...ghgk9o1_400.jpg Seriøst? "Nå skal jeg jammen ta en sleeve liksom", slike tattoveringer?? Oh my god, ja, smaken er som baken- delt i to;) Og ærlig talt damer, tattovering har ikke noe med kroppsfasong og gjøre. Hehe, ja. Jeg synes det er kjempepent. Og helt ærlig blir jeg litt forundret over at alle som ikke har tattoveringer har så mye sterke meninger om det. Det er jo som alt annet; noen liker det, andre ikke.
Eliane Skrevet 28. mai 2012 #24 Skrevet 28. mai 2012 Jeg syntes det var ufattelig kult med tatoveringer da jeg var tenåring. Endte opp med 3 stykker.. Ingen av de er "gått av moten" eller noe sånt enda, men herregud som jeg angrer. Og herregud så mye penger jeg har brukt, og kommer til å bruke på å fjerne dem. Så for min del er det virkelig ikke like kult nå som jeg er 30 som det var da jeg var 18 Har også 3stk,og holder på å ta bort den ene,mye penger rett ut ja,og nå som jeg er gravid må jeg vente helt til etter amming med å fortsette laserbehandlingen.. Men den er snart borte da..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #25 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har en Magnolia-blomst på nedre del av innside overarm og jeg eeelsker den. Magnolia er den vakreste blomsten jeg vet om og den symboliserer kjærlighet til naturen i Kina. Og det har jeg virkelig. Og så har jeg et ordtak i latinsk skrift lanngt nede på korsryggen. Vet ikke helt om jeg angrer på den, men er ikke direkte stolt av den. Jeg hadde nok gjort litt mer ut av den hvis jeg var litt eldre på det tidspunktet jeg tok den. Planlegger forøvrig flere i årene som kommer. Men de må ha en symbolsk betydning og det må være noe symbolikk/mystikk involvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå