Gå til innhold

Symptomer..


frkpus

Anbefalte innlegg

Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Var også oppblåst før/etter IKM, men denne uken ble det plutselig ekstremt (6+0 i dag). Veldig glad for at H&M har store t-skjorter og for at mamma-dongeri med mykt bånd rundt livet er lett tilgjengelig. Men hadde liksom ikke tenkt å utvide skapet enda ;) Hvis det fortsetter i denne farten kommer jeg til å være ufattelig stor rundt termin!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gått rundt å påstått ar det har vært umenneskelig kaldt på kontoret, men innså nettopp at det var meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg fryser. I går så jeg på gradestokken som viste 23,4 grader INNE og jeg frøys!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm morgen, middag og kveld.

Trøtt!

Ekstremt følsom luktesans (har jeg hatt i de to foregående svangerskapene også).

Den verste er svimmelhet! Er 50% sykemeldt halvannen uke nå, fordi det begynte å bli helt ekstremt. Alle prøver ok og blodtrykk perfekt. Aner ikke h orfor, noen andre som har opplevd tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 uker i morgen og her går det i veldig ømme pupper som også har blitt anelse større. Oppblåst etter et måltid, utrolig trøtt og sliten døgnet rundt. Fryser lett, men har også hetetokter. Murringer nederst i magen og vondt i ryggen.

Også er jeg ganske hormonell til tider, lite som skal til for å irritere meg, så jeg og sure/gretne kunder er dårlig kombinasjon om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lindus :) med spire!

Er 6+2 i dag, og symptomene nå er hvertfall morgenkvalme!!!!! Må opp ved 06.00 tiden for å prøve å få i meg litt mat...drøyer jeg lenger med å spise så bare brekker jeg meg og kaster opp. Vært skikkelig ille i en ukes tid nå...kvalmen sitter i hele dag om jeg ikke tar noe for kvalmen, har fått råd av fødselslegen jeg går til å ta Postafen, slik at jeg får i meg litt mat. Tablettene tar det aller værste, men er fortsatt ganske så uggen. Ellers er jeg skikkelig hard i magen, litt ømme pupper. Ganske hormonell også!! Og ikke minst, trøtt og fryser nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 7+3, har egentlig ikke hatt symptomer før nå. Merket bare at jeg har vært trøtt den siste tiden. Men for noen dager siden kom de. Våkner flere ganger om natten av at jeg må tisse, er kvalm fra jeg våkner og langt utover dagen(klarer ikke parfymelukt), stooor mage om kvelden, humørsvingninger og blir ofte akutt sulten:-/

 

Det eneste jeg liker er at puppene mine har blitt mye større:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...