Gå til innhold

Symptomer..


frkpus

Anbefalte innlegg

Hvilken symptomer har dere?

 

Her er det tretthet, må tisse hele tiden, ømme bryst, småkvalm (særlig av enkelte matlukter) og stikking nedentil..og litt hormonell til tider ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Nå testet jeg positivt i dag da, og er bare 3+5, men har fulgt med symptomer alle fire prøveperiodene for å se om det har vært forskjell :) Denne gangen har jeg notert meg:

 

Kløe i brystvorter fra 4 dpo, av og på fram til nå (var det som gjorde meg ganske sikker denne gangen!).

Mensmurring fra 4 dpo til ca 8 dpo (festet egget seg?)

Forsterket luktesans ca en uke før ikm.

Murringer igjen fra ca 10/11 dpo

Følelse av å være oppblåst fra 11 dpo.

Usannsynlig trøtt det siste døgnet.

 

(og JA, jeg er en "listefreak". Liker å ha oversikt :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vonde pupper, murringer stikkinger i magen, og sultfølse bare 30 min etter jeg har spist;) merkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innimellom veldig ømme bryster, men det jeg tok det på lenge før positiv test var at jeg plutselig ble en bitch. Og jeg er veldig lite plaget av pms. Litt murringer/stikkinger i magen. Merket det spesielt godt da jeg var ute og gikk i sted og langet ut i oppoverbakken. au. Så måtte sette ned farten. Men var deilig å gå en time! Forrige gang orket jeg ingenting fra omtrent da jeg fant det ut, men husker ikke nøyaktig når trettheten og utslittheten kom, men var sykemeldt i uke 7-8 fordi jeg grein av tanken å å gå fra toget og hjem (1km). Håper jeg slipper det nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper som fyyyyyy!!!!

Kanskje litt humørsvingninger, stikninger i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tunge" pupper med mørke brystvorter, sulten hele tiden, men foreløpig ikke trøtt :) Så får vi se hvordan ukene blir fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt ømme brystvorter og litt stikking i magen. Har vært trøtt men ikke noe unormalt. Mye oppblåst, men det har jeg alltid vært plaget med. Var faktisk mer hormonell før jeg testet positivt. De siste dagene har jeg faktisk vært mer avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur eg har alt av symptomer som går ann og få som er veldig likt dei to andre svangerskapene. det som plager mest er det å være ekstremt sulten heile tiden og så bli kvalm rett etter på eg har spist. Men det er så tidligt enda 4 uker + 2 dager så egentlig er alle tegn velkommen og en lykke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det ikke så veldig mange symptomer. Eller, det er mange ting på gang om dagen, tett i nasen, trøtt, liten matlyst og litt uggen, men det kan være sånn allikevel liksom, det eneste som helt sikkert er et symptom er litt ømme pupper og litt stikkinger i livmora... Men kan godt ta imot noen flere symptomer nå i starten da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det ikke så veldig mange symptomer. Eller, det er mange ting på gang om dagen, tett i nasen, trøtt, liten matlyst og litt uggen, men det kan være sånn allikevel liksom, det eneste som helt sikkert er et symptom er litt ømme pupper og litt stikkinger i livmora... Men kan godt ta imot noen flere symptomer nå i starten da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat testet positivt og er 3+2 (godt mulig vi snakker om en tidlig EL denne mnd). Har hatt stikkinger, murring, kramper, tak, støt, press... alt hva kan tenkes i magen (faktisk så mye at jeg var hos legen i frykt for bildtarmbetennelse). Må tisse ofte. Sover urolig. Veldig varm. ømme bryst og ømme brystvorter. Lite matlyst. Lite sexlyst. Litt svimmel. Oppblåst i magen. Vondt i korsryggen. "Litt" hormonell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnneS

Og DER kom de ømme brystene! 6+1. Og jeg som skal danse og hoppe og sprette hele helgen. Kan bli interessant :P Må invitere i ny sports-BH i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømmepupper, trørr som bare det. Har sove 2-3 timer hver dag den siste uken. Helt utslitt. Merker også at jeg er mer ømfintlig på lukter og blir litt kvalm når jeg åpner døren til søplet. Har hatt masse stikninger/murringer i magen, men det begynner å gi seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i ømme pupper, sulten igjen med en gang jeg har spist, små kvalm hele dagen, sover dårligere, må på do hele tiden (dag og natt), hormonell og lite sex lyst... Men ønsker alle symptomer velkommen, da jeg har hatt sa og ma tidligere og da var jeg helt uten symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 5 uker på vei og har fått ganske ømme bryster, de har også økt litt i størrelse. ( Det kan jeg ikke akkurat klage over) :)! Sliten og trøtt hele tiden, men det rareste symptomet jeg har fått er ekstrem kosesyke. Stakkars samboeren min har meg klistret fast til ham ved alle anledninger. Synes dette er litt rart, for det er ganske ekstremt. Noen andre som kjenner igjen noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 5 uker på vei og har fått ganske ømme bryster, de har også økt litt i størrelse. ( Det kan jeg ikke akkurat klage over) :)! Sliten og trøtt hele tiden, men det rareste symptomet jeg har fått er ekstrem kosesyke. Stakkars samboeren min har meg klistret fast til ham ved alle anledninger. Synes dette er litt rart, for det er ganske ekstremt. Noen andre som kjenner igjen noe lignende?

 

Ja, jeg er 4+3 dager på vei..og merker også at jeg vil bare ha samboeren min rundt meg hele tiden. Heldivgis har jeg lille sønnen min på 12 mnd som er mammas kosegutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sinnsykt oppblåst i magen? Jeg er så oppblåst at stor shopping måtte til! Kan ikke gå i vanlige klær lenger. Magen eser ut i en enorm fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Er dere sinnsykt oppblåst i magen? Jeg er så oppblåst at stor shopping måtte til! Kan ikke gå i vanlige klær lenger. Magen eser ut i en enorm fart.

 

Ja, dessverre... Ser veldig gravid ut på kveldene. Målte antall cm rundt magen på morgen og kveld, og det var 7 cm forskjell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er diger, og magen kjennes knallhard ut! Å den er dessuten ganske ubehagelig innimellom, men ble helt klart bedre etter større-klær-shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagene før og etter IKM var jeg ekstremt oppblåst og hadde en del magesmerter/ menssmerter. Nå, i uke 5, har oppblåstheten forsvunnet, men jeg har større pupper enn normalt (men de er ikke ømme), føler meg veeldig trøtt, har endel vondt i hodet (noe jeg normalt sjelden har). Og så blir jeg fort sliten /andpusten, hvis jeg går opp trapper etc. Ellers ingen symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...