Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #26 Skrevet 25. mai 2012 Jaja, var jo en prest nå nylig som oppsøkte legen fordi en potet satt fast i ræva hans. Ifølge ham selv var det fordi han hadde hengt opp gardiner og så ramlet ned oppå poteten slik at den havnet baki der. Disse potetene altså, de har det jo med å bli liggende midt på stuegulvet slik at man faller oppå dem hele tiden. Haha! Dauer! Jeg går ut i fra at han hang opp gardiner naken?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #27 Skrevet 25. mai 2012 Hehe, ja, han hadde vel bare på seg prestekappen da, som jo sikkert er heeelt vanlig når prester henger opp gardiner..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #28 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner helt ærlig ikke hvordan folk får inn epler, pærer, squas osv jeg.... hvordan får det plass??
Gjest Miryks Skrevet 25. mai 2012 #29 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner helt ærlig ikke hvordan folk får inn epler, pærer, squas osv jeg.... hvordan får det plass?? De tøyer. Ei dås presser ut en baby, og de pleier som oftest å være større enn epler (o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå