Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Noen her som har prøvd andre ting enn dildo osv? Å visst, hva da?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Mannen til svigerinnen min er lege og fortalte at det var kommet en dame inn med flere stearinlys sittende fast oppi dere vet hvor.. Så ja.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har prøvd med banan. Hadde en kondom over.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Banan, gulrot, pære, eple, potet, squash, flaske, stearinlys....jeg hadde en gang en fantasifull eks som tente på dette, og det gjør i grunnen jeg også. Bare synd at min nåværende ikke gjør det...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Banan, gulrot, pære, eple, potet, squash, flaske, stearinlys....jeg hadde en gang en fantasifull eks som tente på dette, og det gjør i grunnen jeg også. Bare synd at min nåværende ikke gjør det... Så istedenfor " Fuck for forest", så er dere mer " Fuck the forest"?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Banan, gulrot, pære, eple, potet, squash, flaske, stearinlys....jeg hadde en gang en fantasifull eks som tente på dette, og det gjør i grunnen jeg også. Bare synd at min nåværende ikke gjør det... Så istedenfor " Fuck for forest", så er dere mer " Fuck the forest"? HVa er forskjellen på de to ordtakene?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 HUff, leste engang et brevkasseinnlegg der gulroten hadde knekt.. Da var jeg kanskje 12, og det gjorde et stort inntrykk! Aldri prøvd hverken gulrot eller annet som kan knekke....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Banan, gulrot, pære, eple, potet, squash, flaske, stearinlys....jeg hadde en gang en fantasifull eks som tente på dette, og det gjør i grunnen jeg også. Bare synd at min nåværende ikke gjør det... Så istedenfor " Fuck for forest", så er dere mer " Fuck the forest"? HVa er forskjellen på de to ordtakene? Hehehe, jeg tror anonym siktet til at du har knullet en grønnsakshage. Hilsen en annen anonym
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror at du må bli ferdig med ungdomsskolen før du tenker på å ha sex Ut fra skrivemåten tenkte jeg.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Batteriene hjemme gått tom, og du trenger alternativer? Jeg ville aldri puttet mat inn i Pedersgaten, men jeg vet at det er andre som har prøvd. Noen med hell, andre med doktorbesøk. Spesielt en som hadde fått tips om å prøve banan. Jenta var gjennomført dum, så hun tok av skallet før hun puttet den inn. Doktorbesøk, ja.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Batteriene hjemme gått tom, og du trenger alternativer? Jeg ville aldri puttet mat inn i Pedersgaten, men jeg vet at det er andre som har prøvd. Noen med hell, andre med doktorbesøk. Hahaha, Pedersgaten- dauer! Bor du i Stavanger?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner ikke dette med at tinng blir sittende fast, jeg. Om så en gulrot eller en banan knekker, så ser jeg ikke for meg hva som kan bli det store problemet. De kan jo ikke forsvinne, og hvordan kan de bli "stuck"? Skjønner at det kan bli vankselig dersom man har puttet noe opp bak, men i skjeden?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Batteriene hjemme gått tom, og du trenger alternativer? Jeg ville aldri puttet mat inn i Pedersgaten, men jeg vet at det er andre som har prøvd. Noen med hell, andre med doktorbesøk. Hahaha, Pedersgaten- dauer! Bor du i Stavanger? Haha! Niks, jeg bor nok ikke i Stavanger. Jeg bor i Bergen Men har hørt om Pedersgaten i Stavanger En venninne av meg, som vokste opp i byen, brukte det navnet for å omtale underlivet én gang. Og det bare ble stuck! Jeg synes det er fabelaktiv navn på koseplassen!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner ikke dette med at tinng blir sittende fast, jeg. Om så en gulrot eller en banan knekker, så ser jeg ikke for meg hva som kan bli det store problemet. De kan jo ikke forsvinne, og hvordan kan de bli "stuck"? Skjønner at det kan bli vankselig dersom man har puttet noe opp bak, men i skjeden? Skjeden er 10 cm lang. En bananbit er vesentlig mindre. Hvordan skal du klemme den ut igjen? Jeg er relativt fornøyd med mine muskler nedentil, men skal innrømme at jeg hadde hatt problemer med å jobbe ut bananbiter. Er ikke som med babyen, at man bare presser og så kommer den ut.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #16 Skrevet 25. mai 2012 Batteriene hjemme gått tom, og du trenger alternativer? Jeg ville aldri puttet mat inn i Pedersgaten, men jeg vet at det er andre som har prøvd. Noen med hell, andre med doktorbesøk. Hahaha, Pedersgaten- dauer! Bor du i Stavanger? Haha! Niks, jeg bor nok ikke i Stavanger. Jeg bor i Bergen Men har hørt om Pedersgaten i Stavanger En venninne av meg, som vokste opp i byen, brukte det navnet for å omtale underlivet én gang. Og det bare ble stuck! Jeg synes det er fabelaktiv navn på koseplassen! Hva er greia, da? Er Pedersgaten trang og mørk, eller veldig koselig?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Batteriene hjemme gått tom, og du trenger alternativer? Jeg ville aldri puttet mat inn i Pedersgaten, men jeg vet at det er andre som har prøvd. Noen med hell, andre med doktorbesøk. Hahaha, Pedersgaten- dauer! Bor du i Stavanger? Haha! Niks, jeg bor nok ikke i Stavanger. Jeg bor i Bergen Men har hørt om Pedersgaten i Stavanger En venninne av meg, som vokste opp i byen, brukte det navnet for å omtale underlivet én gang. Og det bare ble stuck! Jeg synes det er fabelaktiv navn på koseplassen! Hva er greia, da? Er Pedersgaten trang og mørk, eller veldig koselig?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #18 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner ikke dette med at tinng blir sittende fast, jeg. Om så en gulrot eller en banan knekker, så ser jeg ikke for meg hva som kan bli det store problemet. De kan jo ikke forsvinne, og hvordan kan de bli "stuck"? Skjønner at det kan bli vankselig dersom man har puttet noe opp bak, men i skjeden? Skjeden er 10 cm lang. En bananbit er vesentlig mindre. Hvordan skal du klemme den ut igjen? Jeg er relativt fornøyd med mine muskler nedentil, men skal innrømme at jeg hadde hatt problemer med å jobbe ut bananbiter. Er ikke som med babyen, at man bare presser og så kommer den ut. Stikke inn en finger og grave den ut? Eventuelt bruke en teskje? Skylle det ut med hånddusjen? Tror jeg ville ha funnet mange alternativer før jeg hadde oppsøkt legen!
Gjest Miryks Skrevet 25. mai 2012 #19 Skrevet 25. mai 2012 ...nøden lærer blind mann å sy. I mitt tilfelle, se potensiale i ting som dildo. Har heldigvis investert i litt av hvert, så verken bananer, gulrøtter, kjøttpølser, agurker, stearinlys eller annet brukes når behovene melder seg. Har jo forsåvidt en ganske så grei gubbe også da, så når det tomt for batterier, tyr jeg til ham. (o:
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. mai 2012 #20 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner ikke dette med at tinng blir sittende fast, jeg. Om så en gulrot eller en banan knekker, så ser jeg ikke for meg hva som kan bli det store problemet. De kan jo ikke forsvinne, og hvordan kan de bli "stuck"? Skjønner at det kan bli vankselig dersom man har puttet noe opp bak, men i skjeden? Skjeden er 10 cm lang. En bananbit er vesentlig mindre. Hvordan skal du klemme den ut igjen? Jeg er relativt fornøyd med mine muskler nedentil, men skal innrømme at jeg hadde hatt problemer med å jobbe ut bananbiter. Er ikke som med babyen, at man bare presser og så kommer den ut. Stikke inn en finger og grave den ut? Eventuelt bruke en teskje? Skylle det ut med hånddusjen? Tror jeg ville ha funnet mange alternativer før jeg hadde oppsøkt legen! Jeg ville gått for pølseklype!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #21 Skrevet 25. mai 2012 Skjønner ikke dette med at tinng blir sittende fast, jeg. Om så en gulrot eller en banan knekker, så ser jeg ikke for meg hva som kan bli det store problemet. De kan jo ikke forsvinne, og hvordan kan de bli "stuck"? Skjønner at det kan bli vankselig dersom man har puttet noe opp bak, men i skjeden? Skjeden er 10 cm lang. En bananbit er vesentlig mindre. Hvordan skal du klemme den ut igjen? Jeg er relativt fornøyd med mine muskler nedentil, men skal innrømme at jeg hadde hatt problemer med å jobbe ut bananbiter. Er ikke som med babyen, at man bare presser og så kommer den ut. Stikke inn en finger og grave den ut? Eventuelt bruke en teskje? Skylle det ut med hånddusjen? Tror jeg ville ha funnet mange alternativer før jeg hadde oppsøkt legen! Jeg ville gått for pølseklype! Hehe!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #22 Skrevet 25. mai 2012 Min eks, på ungdomsskolen, insisterte på å knulle meg med en agurk. Det var bare ubehagelig, kald var den også. Men han tente visst på det...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #23 Skrevet 25. mai 2012 Hørte om en dame som brukte aubergin,men endte med at den glidde inn og ble borte.Endte med legebesøk,ja
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #24 Skrevet 25. mai 2012 Hørte om en dame som brukte aubergin,men endte med at den glidde inn og ble borte.Endte med legebesøk,ja Det tror jeg ikke på, det er faktisk ikke mulig. Som en over her skriver, skjeden er 10 cm lang. Hvordan i all verden skulle en aubergine kunne bli borte der? Og hvor skulle den tatt veien? Skjeden er ikke åpen inn til livmoren. Men det er mulig hun ikke puttet den i skjeden?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2012 #25 Skrevet 25. mai 2012 Jaja, var jo en prest nå nylig som oppsøkte legen fordi en potet satt fast i ræva hans. Ifølge ham selv var det fordi han hadde hengt opp gardiner og så ramlet ned oppå poteten slik at den havnet baki der. Disse potetene altså, de har det jo med å bli liggende midt på stuegulvet slik at man faller oppå dem hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå