Gå til innhold

Barberer dere dere i rassen?

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks
Skrevet

Når mannen deres knuller dere bakfra da, er jo ikke noe digg å se inn i ett rompehull full av masse hår vel?? Æsj og fysj.

Nå nistirrer ikke gubben på stjerna mi når han tar meg bakfra.

En rÆv i seg selv er ikke akkurat sÆrlig delikat i utgangspunktet. Noen hårstrå fra eller til har ikke så mye å si.

Ei dås er heller ikke veldig sexy, så hjelper heller ikke å shave den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når mannen deres knuller dere bakfra da, er jo ikke noe digg å se inn i ett rompehull full av masse hår vel?? Æsj og fysj.

En rÆv i seg selv er ikke akkurat sÆrlig delikat i utgangspunktet. Noen hårstrå fra eller til har ikke så mye å si.

Hehe, hvordan vet du det? Kan jo hende han liker å se. Kanskje han tenner på hår?

Skrevet

Jeg er naturlig hårfri i STUMPEN jeg, perfekt som jeg er. ;)

Skrevet

Forresten gøy å se at nårt man har vært borte fra forumet en stund, kommer man sannelig tilbake til nøyaktig de samme folka som diskuterer nøyaktig de samme tingene. hehe Dere er herlige. :D

Skrevet (endret)

HAha.. morsom lesing :)

Endret av SurreGuri
Gjest Miryks
Skrevet

Hehe, hvordan vet du det? Kan jo hende han liker å se. Kanskje han tenner på hår?

Fordi vi har speil på rommet. Jeg ser hva han ser på, og det er ikke rompa mi ;)

Mnja, det tviler jeg på. Musa rakes jevnlig, for der er han med munnen.

Skrevet

Jeg (eller samboeren om det er han som er satt til jobben), drar høvelen over når en først er der.

Likevel så føler jeg for å kommentere at det blir liksom ikke helt sånn bush tilstander der nede om jeg lar det gro en stund og er slett ikke redd for at samboeren min skal se at jeg er et helt vanlig menneske om han kikker ned der når han tar meg bakfra :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

For min sin del så er analen exit, ikke noe skal inn der, og heldige meg, så har ikke samboeren behov for slikt heller :-p

Det er forskjell på å bli tatt bakfra, og å bli tatt i rumpa da...

Hilsen IKKE #23

Her tar han meg ikke bak fra på det viset heller, så fortsatt ikke noe stress med det :-p

Skrevet

Hvis verken "rÆv" eller "dås" er sexy, hva er sexy da? Det er iallefall de områdene min mann er mest interessert i når vi har sex :-P Og jeg synes det hjelper mye å shave disse områdene i forhold til det estetiske..

Gjest Miryks
Skrevet

Hvis verken "rÆv" eller "dås" er sexy, hva er sexy da? Det er iallefall de områdene min mann er mest interessert i når vi har sex :-P Og jeg synes det hjelper mye å shave disse områdene i forhold til det estetiske..

Kroppen som helhet er sexy. Et hull med løshud og hår er ikke sexy, heller ikke det hullet driten kommer ut av.

Jeg er også mest interessert i kuken til gubben under sex, men er det så rart? Det er jo den som må stimuleres, akksom at han fokuserer på dåsa og rompa mi

Skrevet

At voksne damer er så vulgære i sine valg av ord på et diskusjoneforum er bare kvalmende.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg må si at det som interesserte meg mest med denne tråden var hvordan i himmelens navn jeg skulle fått til det sånn rent fysisk - går prinsipielt ikke løs med skarpt verktøy på deler av meg jeg ikke ser, rent bortsett fra at i dette tilfellet hadde jeg ikke giddi uansett.

Skrevet

Jeg må nesten spørre, siden sug lut fikk meg på tanken... Er det noen som har kuttet seg der? Det må være utrolig vondt. Har ingen erfaring med slike krumspring jeg heller.

Gjest Miryks
Skrevet

At voksne damer er så vulgære i sine valg av ord på et diskusjoneforum er bare kvalmende.

Vil du ha en paracet eller ibux mot kvalmen?

Skrevet

Jeg må si at det som interesserte meg mest med denne tråden var hvordan i himmelens navn jeg skulle fått til det sånn rent fysisk - går prinsipielt ikke løs med skarpt verktøy på deler av meg jeg ikke ser, rent bortsett fra at i dette tilfellet hadde jeg ikke giddi uansett.

Bare å bruke ene hånda til å dra ut skinka, hold pekefingeren over og shave rundt med den andre :-P

Selv forestrekker jeg voks på salong.

Gjest sug lut
Skrevet

Bare å bruke ene hånda til å dra ut skinka, hold pekefingeren over og shave rundt med den andre :-P

Selv forestrekker jeg voks på salong.

Nå ble det enda skumlere :)
Skrevet

Det er det vi har menn til :P

Gjest sug lut
Skrevet

Det er det vi har menn til :P

Jo, ser den, om jeg skulle følt for å rydde i akkurat den underskogen.
Skrevet

Vil du ha en paracet eller ibux mot kvalmen?

Kanskje en bøtte ;o))

Skrevet

hehehe, dette var en underholdene tråd til forskjell..... hehehe

Skrevet

Men hvis mannen skal slikke dere i rompa da? Ikke noe kult med hår i munn heller :S

Heldigvis for meg, så slikker ikke mannen meg i rompa smile.png

Heldigvis for deg? Er ikke så værst å bli slikka i rompa skal jeg si deg :P Rompa er vel en ganske naturlig del av sexlivet til mange? Eller er jeg unromal? :P

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Heldigvis for deg? Er ikke så værst å bli slikka i rompa skal jeg si deg :P Rompa er vel en ganske naturlig del av sexlivet til mange? Eller er jeg unromal? :P

Så fint for deg at du liker å bli slikket i stussen. Vi har prøvd det, og det var ikke noe for oss.

Heldigvis for MEG, ja. Ikke heldigvis for deg, kongen, Kristoffer Columbus eller noen andre. MEG.

Analsex har jeg ingenting i mot, nyter det temmelig mye. Det er bare det med tunga jeg ikke klarer å nyte.

Btw, "verst".

Endret av Miryks
Skrevet

Jeeses ladies...har da aldri hatt hår i rasstuten jeg. Sikker på at dere er kvinner?

Skrevet

Jeg må nesten spørre, siden sug lut fikk meg på tanken... Er det noen som har kuttet seg der? Det må være utrolig vondt. Har ingen erfaring med slike krumspring jeg heller.

Ja, flere ganger. Ja, det var vondt...

Skrevet

Nei for en herlig tråd! Visste jeg kom til å finne noe god underholdning her i kveld.

Jeg har ikke hår der bak.. Whooho! Men hadde jeg hatt det, så hadde det nok blitt raket som resten av underlivet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...