Gå til innhold

Barberer dere dere i rassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Må det, har så lange sorte hår. Så rassen får en runde med høvelen ganske ofte når jeg dusjer. Gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Rassen? Da hørtes "rompehull" bedre ut, selv om det er slik 5 åringer sier.

Nei, barberer ikke kaviarstjerna.

Skrevet

Haha, skulle kommentere det samme som Miryks. Rassen? Really?

Og nei. Har heldigvis ikke særlig hårvekst i rumpa gitt...

Skrevet

Nå vokser vel gjerne håret rundt kaviarstjerna. Ingen som barberer vagina heller.Ja, jeg fjerner det som måtte være av hår rundt kaviarstjerna. Er dessverre ikke velsignet med en hårfri bakende.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Reagerte som Miryks jeg å ;)

Nope, har noe hår der, men er ikke så ille at jeg ser noe behv for det.

Gjest Miryks
Skrevet

Nå vokser vel gjerne håret rundt kaviarstjerna. Ingen som barberer vagina heller.Ja, jeg fjerner det som måtte være av hår rundt kaviarstjerna. Er dessverre ikke velsignet med en hårfri bakende.

Oh, forgive me for my horrible, horrible mistake!

Gud bedre......

Det er ikke jeg heller, men jeg shaver ikke.

Skrevet

Men hvis mannen skal slikke dere i rompa da? Ikke noe kult med hår i munn heller :S

Gjest Miryks
Skrevet

Men hvis mannen skal slikke dere i rompa da? Ikke noe kult med hår i munn heller :S

Heldigvis for meg, så slikker ikke mannen meg i rompa :)

Skrevet

Oh, forgive me for my horrible, horrible mistake!

Gud bedre......

Det er ikke jeg heller, men jeg shaver ikke.

Nå var det jo du selv som dro inn semantikk. Rassen var like forståelig, selv om det ikke var det ordet du ville valgt.

Skrevet

Så kjipt da, det er deilig!

Skrevet

Jeg gjør det i samme slengen når jeg barberer alt annet i området.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er ikke slikt aktuelt gitt, så det slipper jeg å tenke på.

Skrevet

Takk og lov at man kan ha ulike lyster. My God, jeg hadde blitt sjokka, og så hadde jeg sparka hvis mannen min hadde planta tunga der.Rumpa er merket exit, enkelt og greit.

Skrevet

JA...sef, uhygensisk hvis man ikke tar det bort

Skrevet

Vokser alt, bortsett fra litt foran.

Skrevet

Ja, tenker jeg og. Ikke kult med danglebær!!

Gjest Miryks
Skrevet

Og jeg syne det er ubeskrivelig deilig når han bunner meg hardt og brutalt, mens de fleste får vondt bare ved tanken. Jeg kaller ikke alle andre kjipe av den grunn ;)

Gjest Miryks
Skrevet

Ja, tenker jeg og. Ikke kult med danglebær!!

Med andre ord... Dere tørker dere ikke sikkelig, altså?

Jeg har hår der, men barberer ikke. Null danglebær.

Skrevet

Denne tråden engasjerte deg Miryks :D:P

Skrevet

Jeg synes det er usannsynlig ekkelt med hår i rumpa, uansett hva som skal/ikke skal inn eller ut...

Skrevet

Jeg har prøvd å barbere der, men det klør og stikker så sinnsykt den neste uka, så det har jeg bare gitt opp! Men til informasjon så er det ingen som skal stikke tunga si i det området, og jeg tørker meg godt, så heller ikke uhygienisk. Men hadde vært kjekt å fjerne det når alt det andre ble fjernet for syns skyld, men nei, det går nok ikke her!

Skrevet

Når mannen deres knuller dere bakfra da, er jo ikke noe digg å se inn i ett rompehull full av masse hår vel?? Æsj og fysj.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Når mannen deres knuller dere bakfra da, er jo ikke noe digg å se inn i ett rompehull full av masse hår vel?? Æsj og fysj.

For min sin del så er analen exit, ikke noe skal inn der, og heldige meg, så har ikke samboeren behov for slikt heller :-p

Skrevet

For min sin del så er analen exit, ikke noe skal inn der, og heldige meg, så har ikke samboeren behov for slikt heller :-p

Det er forskjell på å bli tatt bakfra, og å bli tatt i rumpa da...

Hilsen IKKE #23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...