Gå til innhold

Er det noe dere absolutt ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker dårlig hvit fisk, rosenkål, grønne bønner, rå tomater, og blåmuggost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåmuggost og rosiner.

Ellers er jeg ganske altetende.

Skrevet

Oliven.

Skrevet

Erter, bønner, kaviar (på tube) og innmat.

Skrevet

Rosenkål.

Føler at jo mer jeg tygger, jo mer vokser rosenkålen i munnen. Æsj!

Skrevet

Sushi og homofile..blir uvel av begge deler.

Homofile? Virkelig? Jeg kjenner at jeg ikke liker mennesker som deg :)

Skrevet

Peanøttsmør og kaviar på tube, hermetisk torskrogn og røkt kolje. Kolja har jeg ikke smakt siden jeg var jentunge og fikk servert kald, gjennomrøkt kolje med stivnet smør på sykehuset ( var nå DET noe å servere en sjuk unge?), så jeg burde sikkert gi den en ny sjanse...

Skrevet

Auberginer.

Skrevet

Man trenger da ikke å like homofile for å være tolerant? Jeg liker ikke Jehovas vitner, ekstremt religiøse generelt, veldig høyrøsta og brautende mennesker, men jeg behandler dem da ikke på annen måte enn andre for det? Jeg må selv si at jeg føler ubehag ved å være rundt single lesbiske jenter, blir uvel hvis de forsøker å sjekke meg opp (har skjedd et par ganger på byen). Men er jeg da dårlig menneske?

Skrevet

Man trenger da ikke å like homofile for å være tolerant? Jeg liker ikke Jehovas vitner, ekstremt religiøse generelt, veldig høyrøsta og brautende mennesker, men jeg behandler dem da ikke på annen måte enn andre for det? Jeg må selv si at jeg føler ubehag ved å være rundt single lesbiske jenter, blir uvel hvis de forsøker å sjekke meg opp (har skjedd et par ganger på byen). Men er jeg da dårlig menneske?

Det skrives at personen blir uvel av homofile. Det betyr at man blir uvel av homofile generelt, deres eksistens. Og ja, det gjør det mennesket til en ekkel person.

Skrevet

Det skrives at personen blir uvel av homofile. Det betyr at man blir uvel av homofile generelt, deres eksistens. Og ja, det gjør det mennesket til en ekkel person.

man kan ikke noe for at man blir uvel av enkelte ting/personer. En annen ting er hva man gjør med det - behandler man de man føler seg uvel av, på ordentlig måte, er man ikke ekkel person. Hvis man derimot diskriminerer og behandler dem dårlig, er man det.

Skrevet

Jeg blir uvel av voksne menn på 60 som drasser rundt på ei deilig thaidame på 20. Tanken på at de to der har sex og koser og nusser gjør meg uvel, men jeg er da ikke direkte ekkel mot verken disse mennene eller damene deres for det.

Skrevet

Det å være "rasist" mot homofile, er den siste aksepterte "rasmismen".Sier man at man hater svarte mennesker, DA reagerer folk, og sier at man er en forferdelig person, sier man at man hater homofilie, da er det helt ok.

Forkastelig. Jeg er lesbisk jente selv, og selv om jeg ikke er singel, så syns jeg det er rart at noen skal føle ubehag ved å være rundt meg hvis jeg hadde vært singel. Det å dømme ALLE fordi DU har møtt ett par "rare mennesker", så er det på din kappe. Fordi JEG har blitt prøvd sjekket opp av hetrofile menn, så hater jeg jo ikke ALLE menn for det, og sier at de er ekle.

Skrevet

Av "normal" hverdagsmat er det makrell i tomat og fiskeboller som er aller værst!

Skrevet

Herregud,det er ikke snakk om at jeg hater homofile eller ønsker de vondt.Synes bare legningen er ekkel og til tider pervers,det å kysse og ha sex med en av samme kjønn gjør meg uvel.Er vel ikke noe dårlig menneske for det.Man kan ikke like alt og alle;)

Skrevet

Jeg liker forresten ikke Islam som religon og hva den står for heller.Går ikke rundt og hater den enkelte muslim for det.Er liksom ikke lov lenger til å mislike hverken islam eller homofili.Da har man diagnosen homofobi og islamofobi. Hva med de som misliker tykke eller veldig tynne mennesker,er de dårlige mennesker for det?

Skrevet

Jeg liker ikke lever eller flesk og duppe..

Skrevet

Herregud,det er ikke snakk om at jeg hater homofile eller ønsker de vondt.Synes bare legningen er ekkel og til tider pervers,det å kysse og ha sex med en av samme kjønn gjør meg uvel.Er vel ikke noe dårlig menneske for det.Man kan ikke like alt og alle;)

Og jeg hater ikke folk som ikke liker homofili. Vil dem heller ikke noe vondt. Synes bare holdningen er ekkel. Nei, man kan ikke like alt og alle.

Skrevet

Jeg syns det er kjempeekkelt å tenke på å kysse eller ha sex med en av motsatt kjønn, men jeg syns da ikke heterofile mennesker er ekle for det. Og, jeg bare unngår å tenke på det jeg :P Virker som de som misliker homofile bruker litt for mye tid til å tenke på at to personer av samme kjønn har sex......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...