Gå til innhold

Er det noe dere absolutt ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er det pasta. Spaghetti er det eneste jeg synes er greit, men alt det andre er jo konsistensen helt grusom på (synes jeg da). Takler ikke å ha det i munn i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Bønner, brekker meg av konsostensen.. Samme med tomater før, men etter sist svangerskap er det blitt snadder :-p

Erter tåler jeg ikke (får sår i svelg/gane og kaster opp resten av dagen :-/

Skrevet

Rømmegrøt. Utrolig kvalmende.

Sild. Grusom smak og kvalmende.

Honning Elin. Det er oppskrytt, det!

Skrevet

Sodd : er som å spise oppvaskvann med kjøttboller.

Toblerone: Hva er greia? Ekkel sjokolade med noe greier i seg som setter seg fast i tennene

Tacokrydder som man får i disse ferdigpakkene: Blir fysisk dårlig av dette. Kaster opp et par timer om jeg spiser det.

Skrevet

Fisk: brekker meg.

Sopp= gummi

Skrevet

Champinjong (jada veit det ikke skrives sånn) hater konsistensen

Paprika klarer bare ikke smaken

Makrell i tomat

Reker

de to siste er mest pga av lukta, lukter helt jævlig. Og derfor smaker det grusomt og...

Skrevet

Nei

Skrevet

Mennesker som tror de er bedre enn andre, som er onskapsfulle liker jeg absoludt ikke...

Skrevet

Fårikål, lukt og smak kan drepe en hest.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Champinjong (jada veit det ikke skrives sånn) hater konsistensen

Paprika klarer bare ikke smaken

Makrell i tomat

Reker

de to siste er mest pga av lukta, lukter helt jævlig. Og derfor smaker det grusomt og...

Jeg er helt enig med deg i alt, og må også nevne soltørkede tomater. Hva er poenget med en seig og tørr tomat som er vanskelig å tygge?

Skrevet

For min del er det pasta. Spaghetti er det eneste jeg synes er greit, men alt det andre er jo konsistensen helt grusom på (synes jeg da). Takler ikke å ha det i munn i det hele tatt.

Sild i påleggsvarianter, rå tomater, ertestuing og komle. Helt grusom mat jeg brekker meg av. Får det ikke ned.

Skrevet

Har faktisk vanskeligheter med å finne noe jeg ikke liker... Det jeg kanskje synes smaker mindre godt er crabstikcs.. ;)

Skrevet

Rømmegrøt. Aboslutt. Ble tvunget til å spise rømmegrøt da jeg gikk i barnehagen. Måtte holde meg inne resten av dagen (mens alle andre barna var ute og lekte), fordi jeg ble så kvalm av det. Det var første og siste gangen jeg spiste det.

Skrevet

Berneisesaus! Det er ekle greier, skjønner ikke hvorfor "alle" digger det!

Komle, kaviar på tube, makrell i tomat er også æsj.

Skrevet

reker, scampi, klubb og sopp.. og sau! blir dårlig bare av å lukte på sau/fårekjøtt.. ;)

Skrevet

Kaviar og lutefisk. Brekker meg av lukten!

Skrevet

Blåmuggost

Oliven

Kaffe

Skjønner ikke greia. Sikkert smak som må vokse på meg, men jeg lar være å prøve.

Skrevet

Det meste av sjømat (unntatt ren fisk)

inkludert kaviar og makrell i tomat

Skrevet

Sushi og homofile..blir uvel av begge deler.

Skrevet

Jeg fordrar ikke sjømat. Når mannen spiser reker blir det ikke noe som helst nærhet på han!

Det værste er kanskje lettsalta torsk! :P Blæh!

Ellers liker jeg ikke falske mennesker...

Skrevet

Bløtekake ( fordrar ikke alle den kremen) og marsipankake.

Marsipan generelt forsåvidt.

Og de tyrkerne i silkeskjorte og singlet på byen som igler seg innpå, dekket i all mulig udefinert kroppsvæske og bastant mener at de er deilig nok til å få danse med deg.

Skrevet

All sjømat. Elsker fisk, men reker, kreps og slike ting bare klarer jeg ikke å få ned. Samme med Oliven, tomater, kaviar og makrell i tomat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...