Gå til innhold

Er det bare jeg som reagerer på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet (endret)

Når det er sagt, så er det klart at det er noe ved NAV som ikke helt fungerer slik det er tenkt, både på systemnivå, og selvsagt hos enkelte ansatte slik det er ved alle bedrifter. Disse utfordringene må man fortsette å jobbe med i håp om at det vil bli bedre. NAV har jo ikke eksistert så lenge enda. Samtidig så er vi utrolig heldige som har et velferdssytem i Norge som er så bra som det er, det er det ikke mange andre land som har. Uansett vil folk være misfornøyd fordi NAV er også nødt til å ta mange upopulære avgjørelser, men hensikten er at det skal være rettferdig og forsvarlig, ikke bare ovenfor enkeltpersoner, men også i et samfunnsperspektiv, det er jo trossalt fellesskapets penger og verdier som forvaltes av NAV.

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om "vitsen". Det blir litt som et bortskjemt barn som klager over iskremen sin, mens man sammenlikner med alle de andre som står rundt og ser på, og ikke har fått noen is, og egentlig bare er sultne, og vitsemakeren bruker det som en morsomhet. Men samtidig, med litt galgenhumor og/eller ironi, så kan jeg være med på vitsen hvis den sies i rett lag og tonefall ;)

Endret av lillemor og lillefrøken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Forfatteren" mener jo ikke å bagatellisere flom, jordskjelv osv.

Vedkommende setter det på spissen, og det ser de fleste som leser vitsen. Det er ingen som mener at jordskjelv og NAV går hånd i hånd hva angår katastrofenivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...