Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #26 Skrevet 20. mai 2012 Vi har siden mars hatt en "prøveperiode" hvor vi fortsatt bor sammen men sover i separate rom. For barnas skyld og for oss selv fordi vi begge har visst at vi er et bra par har vi håpet at vi skulle finne tilbake til lidenskapen som har vært fraværende. Trodde jeg.... Han har spurt om jeg hadde planer i helgen, og det hadde jeg jo ikke. Bra sa han. Og jeg trodde det var fordi vi skulle være sammen her hjemme. Trodde jeg.... helt til han dusjet, tok på seg pene klær og godlukt og sa først på vei ut av døren med et litt flaut uttrykk at han skulle på date og at jeg ikke trengte å vente ham hjem i kveld. Det verste nå er at jeg ikke vet om jeg har grunn til å være forbanna. Har jeg? Dette er vel svar nok på at prøveperioden er over og at det er på tide at en av oss flytter. Nå har ikke jeg trua på å "prøve" å fungere som et par når man ikke gjør det lengre, eller ha "pause" i forholdet som det også kalles. Men han burde sagt ifra på en skikkelig måte, helt klart. Det var vel hans måte å gjøre det slutt på, for en drittsekk.. Klem til deg =)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #30 Skrevet 20. mai 2012 bytt lås, bytt lås, bytt lås... dere vet at om hun gjør det og nekter han tilgang til egen eiendom så må hun betale han husleie?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. mai 2012 #32 Skrevet 20. mai 2012 Hvordan gikk praten med vandrepikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå