Gå til innhold

Samboer har dratt på date i kveld... !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har siden mars hatt en "prøveperiode" hvor vi fortsatt bor sammen men sover i separate rom. For barnas skyld og for oss selv fordi vi begge har visst at vi er et bra par har vi håpet at vi skulle finne tilbake til lidenskapen som har vært fraværende.

Trodde jeg....

Han har spurt om jeg hadde planer i helgen, og det hadde jeg jo ikke. Bra sa han. Og jeg trodde det var fordi vi skulle være sammen her hjemme.

Trodde jeg....

helt til han dusjet, tok på seg pene klær og godlukt og sa først på vei ut av døren med et litt flaut uttrykk at han skulle på date og at jeg ikke trengte å vente ham hjem i kveld.

Det verste nå er at jeg ikke vet om jeg har grunn til å være forbanna. Har jeg?

Dette er vel svar nok på at prøveperioden er over og at det er på tide at en av oss flytter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få en som kan skifte låser på dørene nå!!

Skrevet

Ja, jeg vil vel si at prøveperioden er over. For en dust!

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbannet! Om det er meningen at dere fortsatt prøver da?

Han burde sagt på forhånd hva slags planer han hadde, og avsluttet på en skikkelig måte. Hadde gitt beskjed om at han hadde til å holde seg hjemme, eller ikke komme hjem i det hele tatt.

Skrevet

Hadde vel blitt forbanna jeg.

Det er jo et ganske kraftig tillitsbrudd, dersom hensikten med å fortsatt bo sammen var å forsøke å finne tilbake igjen. På linje med utroskap i mine øyne.

Kjenner jeg får vondt i magen/blir kvalm og får høy puls bare ved tanken.

Vi har krise her akkurat nå, mannen min har tatt av seg ringen og sier han ikke er gift mer, mens jeg ennå har et håp om forsoning...

Skrevet

For en forbanna drittsekk!! Hadde benyttet lørsdagskvelden på å pakke sakene hans, sette dem utenfor døra og låse! Dette hadde jeg aldri tilgitt, prøveperioden er vel over.. Uff, en stor klem til deg, kjære deg!

Skrevet

Bytt lås, kast det mest nødvendige i poser som du setter på trappen, så kan han ta det med seg å pelle seg avgårde til den nye dama si

Skrevet

Klar du har rett på å bli forbanna!

Men godt han sier det, jeg hadde en som gikk slik, bak ryggen min i over et halvt år jeg, og det var i en periode han skulle finn seg selv, og finne ut hva han ønsket her, samtidlig som jeg gikk hjemme gravid. JADA.. MANNFOLK! hehe.. huff, noen er bare så utrolige.

Klem til deg, jeg vet så altfor godt hvordan du har det.

Skrevet

Må bare si meg enig med de over her. Dette er jo et overtydelig signal om at han ikke tar denne prøvetiden på alvor. Pakk tingene hans slik at de står klare til han kommer hjem!

Skrevet

på linje med utroskap ja, som hun over skriver her.

Det viser jo ganske tydelig at han ikke er interesert i å prøve mer når han går på date.

Du må bare si til han at enten prøver dere å ordne opp, uten date i mellomtiden, eller så må dere flytte fra hverandre.

Det går ikke ann å være så frekk!!!

Skrevet

ja, det er akkurat dette jeg tenker også., at han burde avklart dette på forhånd. Ikke at jeg har noe jeg skulle ha sagt hvis han vil date andre damer, men etter ni års samboerskap og 2 barn synes jeg det er respektløst å gjøre det slik.

Enda mer forbanna blir jeg når jeg tenker på at det sikkert er henne han har sitti og snakket med på msn når han har sitti her kveld ut og kveld inn og glisa og påstått at han chatter med kompiser.

ja jøss....

Får holde maska for ungenes del, men skal ringe min mor i morgen tidlig og be henne ta ungene noen timer så jeg får avsluttet dette på en ryddig måte siden han ikke er i stand til det.

Må gå og legge meg for ikke å tenke på hva han driver med nå..... :(

HI

Skrevet

Huff, bedre nå enn senere. Han er jo ikke verdt det. Hvertfall ikke nå, som han utviser så lite forståelse og ikke minst respekt ovenfor deg.

Dette er et stort overtramp, jeg bare fatter ikke de som ikke ser hva de påfører familiene sine ved å gjøre slikt.

Jeg har grått mine tårer for barna mine, og ikke minst meg selv. Du skal vite du har all min medfølelse.

Skrevet

Åh, så sint jeg hadde blitt ! Slå igjen med samme mynt neste helg! Og gjør deg fin(!!!), så kan han sitte der å tenke seg om...

Skrevet

Å! NÅ fikk jeg skikkelig vondt av deg!

Stor trøsteklem

Skrevet

Fy søren! Det var en råtten måte å gjøre ting på. Jeg tror jeg ville sendt han en melding om at når han tydeligvis har avsluttet prøveperioden, tatt et valg og har begynt å date andre damer, så kan han sove et annet sted i natt og komme hjem i morgen kl. 13 for å pakke sakene sine.

Skrevet

Fy f... Jeg er stum! Utrolig gement og lite ålreit oppførsel av denne karen, spør du meg.

Stor klem til deg!

Skrevet

Prøveperioden er nok offisielt over, og fyren er en überdust av dimensjoner.....! Selvsagt har du rett til å bli forbannet, jeg hadde nok sprengt et par sikringer allerede, og etter all sannsynlighet stått klar med balltre når han kom hjem igjen. Håper situasjonen løser seg til det beste for alle, vær sterk! Klem til deg

Skrevet

Den var drøy. For en drittsekk for å si det rett ut. Etter så lang tid burde man ha litt respekt for motparten sin og avslutte forhold på en ordentlig måte.

Jeg tror faktisk jeg hadde byttet lås og satt de viktigste tingene hans ute.

Skrevet

Vet du, jeg er i nesten samme situasjon som deg. Bare at vi skal flytte fra hverandre og prøveperioden er over. Men disse mennene er så respektløse!!!! Fatter og begriper ikke hvorfor de skal haste videre, kan i det minste vente til man har hver sin leilighet! Skjønner godt hvordan du har det og føler med deg! Og jeg trøster meg med at jeg er glad jeg ikke skal date en fyr som fortsatt bor sammen med en annen dame, og at disse damene enten ikke får vite sannheten, eller ikke er vel bevarte selv som hopper på en som har samboer fortsatt, selv om det er slutten av samboerskapet.

Skrevet

Men det er først nå kampen om å vinne han tilbake begynner. Dette er for å få deg til å reagere!

Skrevet

Håper han blir dårlig av den evt. maten og driter på seg så det holder, og spyr på klærne hennes..

Skrevet

Joda, han er en dust, det er jeg enig i. Men hvorfor i huleste skal han pakke sakene å flytte? Hvorfor er det en selvfølge? Skjønner ikke den. Sannsynligvis så eier/leier de jo sammen.

Skrevet

Hvorfor er han en dust ? For han har den sikkert vært over for lenge siden,men han har holdt ut pga at han ikke vil såre deg eller ungene.

Menn er veldig enkle på den måten,er bare vi kvinner som skal lage så mye drama. Han har kommet seg videre, det burde du å gjøre!

Nei,du har ingen grunn til å være sur!

Skrevet

Han er dust fordi han gjorde dette uten å avslutte med HI først. Du skjønte ikke det eller?

Hvordan går det, HI?

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har han kommet hjem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...