Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #26 Skrevet 19. mai 2012 Synes han høres litt skummel ut, jeg. På det du forteller høres det ut som om han villig vekk bruker hersketeknikker: overhører deg, kommer med antydninger om at du har lavere iq enn han, blir hissig for bagateller og ler det så bort når du tar ham på alvor, innrømmer ikke åpenbare feil. Noen gjør slik for å få partneren til å føle seg mindreverdig og sette spørsmålstegn ved seg selv. Og så får de grep på deg. Spesielt når du har barn: Få ham ut av livet ditt asap. Kan bli farlig å få sånne menn tett innpå seg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #27 Skrevet 19. mai 2012 HI Vet du hva #26. Du skriver det jeg tenker. Jeg har ikke villet legge ut de tankene her, for ikke å gi ut den info "gratis". Men da jeg har vært sammen en liknende fyr i mange år, er jeg ikke bare på vakt men også utrolig følsom for alt som minner meg om. Og med denne karen så sa magefølelsen min dette ganske raskt...etter andre date'n tror jeg. Jeg begynte å lure...og tenkte mitt. Nå er jeg ikke forelsket, ikke han heller. Vi vet nok at det ikke blir oss, men oppførselen hans er ganske drøy. Ikke de store tingene, men heller små ting som jeg legger merke til. Dessverre var sex'en så bra at jeg ble trukket tilbake til han. Men tror jeg gir han opp....venter til neste gang han tar kontakt og så sier jeg som det er at jeg ikke satt pris på det han sa og at jeg egentlig ikke gidder det tullet der mer. Basta!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #28 Skrevet 19. mai 2012 Nr 26: Når jeg leser det du skriver om å være forelsket eller ikke, så er det ikke nødvendigvis det det handler om for slike menn. Det handler like mye om kontroll. Det er det som gir dem tilfredsstillelse. Kvinner er ekstra utsatt for slike menn dersom de har vært i forhold med lignende mann tidligere. Rent statistisk altså. Men det vet du sikkert allerede. Sier ikke at det må vær slik med akkurat deg, altså. Super sex er ikke verdt et bedritent liv, verken for deg eller barna dine. Lykke til med å kutte ham ut : )
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #29 Skrevet 19. mai 2012 HI Jeg er fullstendig klar over dette og merker, selv om han ikke sier eller gjør noe direkte, at han liker kontrollen. Men jeg er absolutt ikke forelsket, så det blir ikke noe stort problem å kutte han ut. Lurer bare på om jeg skal ha det litt gøy med han først...altså...terge han en smule. Ikke bare hei og hadet. Uten å være slem selvfølgelig. Bare få sjekket ut om jeg hadde rett. En liten anekdote...sist gang i bilen satt han på musikk. Jeg skiftet for å høre hvilke sanger han hadde. Den første jeg satte på og hvor han sang med het "i always get what i want" og sang nr. 2 het "bitch"....siden jeg ikke er så veldig involvert følelsesmessig syntes jeg det var rent festlig å se han synge med på disse og tro han var en gave til kvinnen...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #30 Skrevet 19. mai 2012 Jeg hadde virkelig vært litt på vakt ifht han her. Når man dater tenker jeg at folk helst gjør seg litt ekstra medgjørlige. Man vil jo helst fremstå fra sin beste side. Når han allerede viser slik adferd, tenker jeg at han ikke kommer til å bli noe lettere etterhvert som dere blir bedre kjent. Jeg synes ikke du gjorde noe feil i denne situasjonen, egentlig, jeg liker også å vite omtrent når folk kommer, og man må jo kunne kommunisere om det skal bli noe mer. Det at han allerede setter venner foran daten (det kan virke litt sånn, siden han klager over at han måtte dra 20 min tidligere fra vennene), så blir jeg litt på vakt. Men slik er jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #31 Skrevet 19. mai 2012 Skjønte ikke helt. Dere avtalte at dere skulle på date. Og hvis han skulle hente deg så skulle han hente deg kl. 18. Men 1 time før, sendte du melding for å bekrefte det. Men så sier han at dere hadde avtalt kl. 18.30? For han var hos noen venner. Men så kl. 18.10 sender han melding igjen og sier at han er på vei. Hvorfor sier han at han ikke kommer før kl. 18.30, deretter for å si kl. 18.10 at han er på vei. Du var mer eller mindre klar, og han blir sur fordi han var 20 min. tidlig ute og vil bli sur hvis han måtte vente? Hvis han er slik, så hold deg unna han. Betyr bare trøbbel. En mann med humørsvingning. Ikke noe å samle på.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #33 Skrevet 19. mai 2012 HI #16; kommunikasjon går begge veier. Pek på hva jeg gjorde som var fjortisaktig annet enn å si at det var reaksjonen min. Ganske fjortis selv du, som ikke klarer å begrunne svaret ditt eller utdype. Om du synes at dårlig kommunikasjon er fjortisaktig så er det jaggu mange fjortis'er her i verden. Men...du om det. #17; ja...jeg har skjønt at han kanskje ikke er drømmetypen. Men jeg må innrømme at han faktisk tirrer meg...lurer på hva som er "spill" og hva som er hans personlighet. Lurer på hva han tenker...men egentlig burde jeg bry meg døyten...og det kommer jeg nok til å gjøre....etter hvert. Ut fra dette svaret som jeg også synes er litt fjortiss, så skjønner jeg at dere er match made in heaven. Like besserwisser og elvsentrerte begge to virker det som...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #34 Skrevet 20. mai 2012 Han der høres ikke helt god ut spør du meg.. Det er viktig å sette tydelige og klare grenser hvis andre mennesker behandler deg slik, det beste er å holde seg langt unna. Skjønner ikke at du i det hele tatt gadd å møte han etter at du fikk en så respektløs sms.. Lykke til med å finne en skikkelig mann som behandler deg og andre medmennesker på en ordentlig måte:-)
Love my kidz Skrevet 20. mai 2012 #36 Skrevet 20. mai 2012 Men neste gang så tror jeg at jeg setter ned foten med en gang jeg ser de samme tendensene....han er ikke den eneste som har muskler.... Hihi LIKER
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #37 Skrevet 20. mai 2012 Slutt å skriv fjortiss! Jeg blir gal av å lese det!Hva er det liksom??en tiss fra i fjor???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå