Gå til innhold

Synes dere også at han reagerer teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på en date i går...vi hadde halvveis avtalt at han skulle hente meg kl. 18. Så når klokka blir 17 så sender jeg en melding om han kommer kl 18 eller hva han hadde tenkt...siden jeg ikke hadde hørt noe.

Jeg får svar: "eh..nei...kommer ikke kl. 18. Vi hadde avtalt 18.30..jeg er hos noen venner.

Jeg svarer at det var greit, det var det samme for meg og om han kunne gi beskjed når han kom/var klar.

Kl. 18.03 kom det en melding om at han var der om 10 minutter...var jeg klar.

Jeg var omtrent klar....men svarte at 18.30 var bedre....jeg trodde jo at det var det han satset på.

Dermed svarte han tørt: "Hva??? Er du ikke klar?? Vi avtaler kl. 18 og at jeg skulle si i fra når jeg kom og så er du ikke klar??? Jeg forlater vennene mine tidligere for deg også må jeg vente 20 min. Det gidder jeg ikke....nå ble jeg skikkelig irritert!!!

Jeg svarer at han får roe seg ned litt....jeg kommer så fort jeg kan.

Jeg ble litt stressa og likte egentlig ikke den meldingen hans...synes han kunne sagt det på en penere måte. Da jeg kom til bilen var han ikke sur for fem øre, bare smilte av det. Jeg spurte senere om han virkelig hadde vært sur, han sa nei og flirte det bort.

Egentlig tror jeg han prøver å være litt macho, for å vise hvem som er sjefen for det vil han være.

Skjønner dere reaksjonen hans/måten han skrev meldingen på...overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skrev med tullete tone, du leste med sur tone.

To missforsto hverandre, slikt skjer.

Skrevet

Skulle på en date i går...vi hadde halvveis avtalt at han skulle hente meg kl. 18. Så når klokka blir 17 så sender jeg en melding om han kommer kl 18 eller hva han hadde tenkt...siden jeg ikke hadde hørt noe.

Jeg får svar: "eh..nei...kommer ikke kl. 18. Vi hadde avtalt 18.30..jeg er hos noen venner.

Jeg svarer at det var greit, det var det samme for meg og om han kunne gi beskjed når han kom/var klar.

Kl. 18.03 kom det en melding om at han var der om 10 minutter...var jeg klar.

Jeg var omtrent klar....men svarte at 18.30 var bedre....jeg trodde jo at det var det han satset på.

Dermed svarte han tørt: "Hva??? Er du ikke klar?? Vi avtaler kl. 18 og at jeg skulle si i fra når jeg kom og så er du ikke klar??? Jeg forlater vennene mine tidligere for deg også må jeg vente 20 min. Det gidder jeg ikke....nå ble jeg skikkelig irritert!!!

Jeg svarer at han får roe seg ned litt....jeg kommer så fort jeg kan.

Jeg ble litt stressa og likte egentlig ikke den meldingen hans...synes han kunne sagt det på en penere måte. Da jeg kom til bilen var han ikke sur for fem øre, bare smilte av det. Jeg spurte senere om han virkelig hadde vært sur, han sa nei og flirte det bort.

Egentlig tror jeg han prøver å være litt macho, for å vise hvem som er sjefen for det vil han være.

Skjønner dere reaksjonen hans/måten han skrev meldingen på...overreagerer jeg?

Jeg synes ikke du overreagerer. Hvis jeg hadde fått den meldingen tviler jeg på om jeg hadd giddet å gå på date i det hele tatt. Noe av det verste jeg vet er folk som hisser seg opp over småting og lager krangel der det ikke er grunnag for det, og dersom det hadde vært humor fra hans side så hadde vi stått vedig langt unna hverandre når det gjaldt humor!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Spørs om dere har misforstått hverandre et sted her. Virker som om han har fått det for seg at det ble kl 18:00 og du 18:30.. Kan forstå du reagerer på meldingen, men i samme stund, så er det jo bra han er såpass åpen om at han ble irritert. Da vet du jo hvertfall hvilke sinnsteming han er i.

Skrevet

HI

Nei...det var ikke en tullete tone. Hadde han gjort det så hadde han puttet på noen smileys...

Han blåste det bort etterpå fordi det er så enkelt å vise muskler over sms enn foran personen. Etterpå innrømmet han sånn halvveis(ved å smile) at det var litt macho-tendenser han brukte...

Vet ikke om vi treffes igjen...hadde lyst denne gangen og var klar og greier. Men neste gang så tror jeg at jeg setter ned foten med en gang jeg ser de samme tendensene....han er ikke den eneste som har muskler....

Skrevet

Den kan slå begge veier den mld. Jeg hadde mildt sagt blitt irritert ja.. Om det var humor så var det i grunn teit og unødvendig humor.. Du fikk jo beskjed om at han kom 18:30. men så plutselig kommer han lenge før tiden? Nei det var dumt, men kanskje du skal prate med han om det og si at du følte deg litt overumplet der.

Skrevet

Ikke faen om jeg hadde brukt en ekstra kalori på den dusten igjen, om jeg hadde vært deg!

Skrevet

Spørs om dere har misforstått hverandre et sted her. Virker som om han har fått det for seg at det ble kl 18:00 og du 18:30.. Kan forstå du reagerer på meldingen, men i samme stund, så er det jo bra han er såpass åpen om at han ble irritert. Da vet du jo hvertfall hvilke sinnsteming han er i.

Jeg har "beviset" for at vår første avtale var kl. 18 i en tidligere sms. Men jeg gadd ikke å diskutere det med han da 18.30 funket bra for meg også.

Jeg ble nesten nervøs for å treffe han....og det rare var at han var blid og grei som bare det. Men jeg har en magefølelse om han...og den sier at han vil styre alt. Vil bestemme...og komme seirende ut av det. Dessverre....kjekk kar...

Skrevet

Hadde aldri giddet bruke tid og energi på den fyren der.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har "beviset" for at vår første avtale var kl. 18 i en tidligere sms. Men jeg gadd ikke å diskutere det med han da 18.30 funket bra for meg også.

Jeg ble nesten nervøs for å treffe han....og det rare var at han var blid og grei som bare det. Men jeg har en magefølelse om han...og den sier at han vil styre alt. Vil bestemme...og komme seirende ut av det. Dessverre....kjekk kar...

Snakker om nå når han hentet deg, ikke da dere først avtalte daten

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns egentlig det rareste var at du tok kontakt klokka fem, når dere hadde avtale klokka seks.

Skrevet

Hvis det bare bunner ned i smsen hadde jeg bare ledd med han. Han kan jo være nervøs, at han bare er sånn, at han prøver å finne ut hvor han har deg eller at han bare dreit seg litt ut ang tidene.. Men hvis du har en magefølelse og noe som ikke stemmer, som er umulig for andre å kjenne på, så blir jo saken litt anderledes og du har allerde svart på om du egentlig har lyst å treffe han igjen :P

Skrevet

Hvis det bare bunner ned i smsen hadde jeg bare ledd med han. Han kan jo være nervøs, at han bare er sånn, at han prøver å finne ut hvor han har deg eller at han bare dreit seg litt ut ang tidene.. Men hvis du har en magefølelse og noe som ikke stemmer, som er umulig for andre å kjenne på, så blir jo saken litt anderledes og du har allerde svart på om du egentlig har lyst å treffe han igjen :P

HI

Nja...det er vel noen andre ting som gjør at jeg reagerer også. Første daten var han hyggelig og høflig. Vi var faktisk enige om at vi ikke var ute etter noe fast forhold begge to, men har vært litt på kino....og så var det sex'en da. Utrolig bra sex.

Så jeg venter meg egentlig ikke noe annet av han enn litt normal høflighet. Han kunne jo også ha forstått at det var en misforståelse ute og gikk, men nei...dette var visst helt og holdent min feil.

Uansett...jeg føler vel i bunn og grunn at han mangler litt respekt for andre og setter seg selv litt vel høyt.

Han har kommet til å kritisere litt sånn halvveis morsomt meg og hvordan jeg er...men her om dagen tok jeg han i en språkfeil...helt uviktig...men jeg rettet på han. Da holdt han på sitt og sa at han visste bedre og at jeg visste ikke noe. Men her hadde jeg rett....uansett. Jeg flirte det bort og syntes at han egentlig bare var dum som ikke klarte å innrømme....og lære. Tror nok han tror alltid han vet best...eller bedre enn meg. Føler litt at han tar meg for en idiot noen ganger. Ikke sikkert han gjør det...men det er noe rart i måten han er på.

Og noen ganger når jeg snakker til han så svarer han ikke....later som om han ikke hører. Ikke vet jeg....jeg blåser i det men merkelig er han.

Skrevet

Hvor gammel er du HI

Sorry at jeg spør men dette virker noe fjortiss aktig

Beklager om jeg tar feil

Skrevet

HI

Hva er det om er fjortis-aktig...?

Sorry at jeg spør men spørsmålet ditt virker litt overfladisk...beklager om jeg tar feil?

Skrevet

Jeg synes du reagerer som en fjortiss. Eller dere begge om du har fortalt story som den er. Derfor jeg bare spør om hvor gamle dere er .

Kommunikasjonsevne er tingen :-)

Skrevet

Ok ja han høres ut som et skikkelig kupp :P

Hadde nok ikke brukt mer tid på han.

Jeg traff også en på nett som virket som en skikkelig bra type. Viste seg at han løy om alt! Han var sånn lystløgner. Løy om absolutt alt!! Han skrev noen smser etter at det var slutt og jeg stilte han litt til veggen da når han sa ting, som jeg kanskje ikke hadde stilt spm om mens vi var sammen. Og det er jo bare for dumt! Etter noen runder der han tydeligvis har forstått at han ikke kommer noen vei har han sluttet å ta kontakt. Synes jo nesten det var dagens underholdning når han skrev om alt det tullet sitt :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ding ding!!! Sånn var min eks og i starten..... Ikke gå i den fella

Skrevet

HI

#16; kommunikasjon går begge veier. Pek på hva jeg gjorde som var fjortisaktig annet enn å si at det var reaksjonen min. Ganske fjortis selv du, som ikke klarer å begrunne svaret ditt eller utdype.

Om du synes at dårlig kommunikasjon er fjortisaktig så er det jaggu mange fjortis'er her i verden. Men...du om det.

#17; ja...jeg har skjønt at han kanskje ikke er drømmetypen. Men jeg må innrømme at han faktisk tirrer meg...lurer på hva som er "spill" og hva som er hans personlighet. Lurer på hva han tenker...men egentlig burde jeg bry meg døyten...og det kommer jeg nok til å gjøre....etter hvert.

Skrevet

Ok du vil ikke røpe din alder.

Samme det. Synes bare du forenkler det litt, men meg om det.

Er det bare dere to ?? Er det barn inni bildet ?

Dette har i min øyne betydning, men uansett magefølelse i starten av ett event forhold er viktig.

Lykke til uansett

Hilsen

nr 16

Skrevet

Ok du vil ikke røpe din alder.

Samme det. Synes bare du forenkler det litt, men meg om det.

Er det bare dere to ?? Er det barn inni bildet ?

Dette har i min øyne betydning, men uansett magefølelse i starten av ett event forhold er viktig.

Lykke til uansett

Hilsen

nr 16

HI

Hehe....jeg er voksen...han er voksen. Jeg har barn...han har ikke.

Jeg forenkler det her inne??? Kan jo ikke skrive side opp og ned og ha med alle detaljer. Enig at det høres barnslig ut...det er derfor jeg reagerer på han. For jeg synes han oppfører seg barnslig. Og det er derfor jeg tenker at jeg ikke tror jeg gidder mer. Fordi oppførselen hans er på grensen...for meg.

Vi blir aldri et par...det har vi blitt enige om. Men uansett hva slags forhold vi har, så mener jeg at respekt burde vært inne i bildet. Respekt for at misforståelser kan skje, respekt for hverandres interesser osv. Og det mangler han fullstendig.

Men dessverre er det noe ved han som tiltrekker meg...men det har nok noe med min egen selvfølelse å gjøre. At jeg tiltrekkes av litt macho-holdninger.... og spenningen ved jakten...på han. Teit...men sånn fungerer jeg.. Men jeg jobber med holdningen min;)

Skrevet

Har du barn og han ikke, sier det jo litt om hvordan han er.

Jeg hadde tenkt meg om, men jeg vet jo ikke alt. Så jeg skal være forsiktig med hva jeg sier...

Følg mavefølelsen. Ikke vær forelsket i forelskelsen er mitt råd

"Man vet hva man har/hadde, men vet ikke hva som er i vente ...."

Man vet

nr 16

Skrevet

Rettelse,

ikke det at han ikke har barn som er problemet, men reagere på denne måten som han gjør over en filleting. Blir det seriøst må jo dine barn innvolveres, derfor jeg reagerer.

nr 16

Skrevet

Storm in a teacup.

Mye styr for lite, tenker jeg.

Hvis du hadde bekreftelse på sms om at dere hadde avtalt kl 18, hva var vitsen med å spørre ham igjen, da? Og å påstå her at dere "halvveis" hadde avtalt kl. 18.00?

Du melder ham for å få bekreftele på avtalen, han husker feil og sier halv sju. Da kunne du jo gått ut fra det og ikke sagt mer, men du ber ham gi et pip når han er på vei. Han har skjønt at han muligens bommet på avtaletidspunktet, og drar tidligere, så han er framme 20 min før. Men da passer det dårlig for deg.

Kunne du ikke bare sluppet ham inn og bedt ham vente til du var ferdig, da?

Synes du virker sær her.

Skrevet

HI

Herre min hatt...misforståelsen er akseptert,...hos meg. En av oss misforsto...greit nok.

Men den krasse tonen i sms'n hans var bare litt for mye, for min del. Ja, den var krass. Jeg ser forskjellen fra det han har skrevet før.

Uansett...takk for det #16. Det at han ikke har barn, har nok gjort at han tenker mye på seg selv....kanskje uten å være klar over det. Men det blir nok ikke seriøst mellom oss noen gang. Orker ikke den typen i det lange løp...deilig å kunne gå fra han akkurat når jeg vil...og vite at jeg ikke trenger å komme tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...