Gå til innhold

Når fortalte dere det på jobben???


HermineL

Anbefalte innlegg

Jeg sa det når jeg kom tilbake fra ferien. Jeg er vel sånn ca 15 uker på vei og bekkenet har begynnt å verke. Jobber på sykehjem med mange tunge løft etc. så de måtte nesten vite det så jeg ikke måtte ta de tyngste oppgavene.

 

For øyeblikket har de tatt inn vikar for meg fordi jeg ikke klarer å gjøre de vanlige oppgavene mine uten hjelp og jeg følte meg helt ubrukelig. Vi er alt underbemannet og det er bare teit at jeg skal være en byrde istedenfor resurs. Da er det bedre at noen andre stepper inn, intil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk jeg endelig fortalt det på jobb. Har som nevnt tidligere vært litt spent på hvordan nyheten ville bli tatt i mot, men det gikk over all forventning! :) Fikk en klem, en gratulasjon og at dette var gøy! Sa jo at det var litt ubeleilig i forhold til jobben som er et års vikariat for ei som er ute i svangerskapspermisjon, men fikk da til svar at slikt kunne man ikke alltid planlegge, og ferdig med det! Litt letta nå ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt det ennå og merker at jeg begynner å bli sliten. 16 uker, men pga overvekt er det ingen som kan se det ennå. Heldigvis. Tenkte jeg skulle vente til etter ordinær ul i uke 19, men kan hende jeg må si det før. Men lite tilrettelegging jeg kan få siden jeg jobber alene på natt.

Skal nå jobbe ekstra dag og kveld og se det hvordan det går.

Er ganske sikker på at sjefen ikke vil bli så imponert da jeg nettopp har økt natt stillingen min og de allerede sliter med å få tak i nok folk til å fylle opp alle vaktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel fortelle det på mandag, for magen begynner å bli vanskelig å holde inne. Er da litt over 15 uker. Skulle gjerne latt være å si det på en liten stund ennå, men er magen like stinn som den har vært de siste dagene, så sier det seg i grunnen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...