Gå til innhold

Når fortalte dere det på jobben???


HermineL

Anbefalte innlegg

hallo alle sammen :)

 

Er selv 4+3 på vei og er fra våler i Østfold.

 

Så jeg lurer på når dere har enten planer om å fortelle det på jobben eller når dere gjorde det??

Hva jobber dere så med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg fortalte det til jobben 5+2, da jeg må på sykehuset annenhver ukefor oppfølgning i svangerskapet pga diabetes. Men det er bare sjefen som vet det. Jeg er ingeniør og sitter for det meste på data på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skjønner jeg jo godt at du måtte fortelle det ja.

Jeg har bestemt meg for å ikke si det.om det er noen som spør så sier jeg jo selvfølgelig ja,men det blir jo noe helt annet.

 

jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få jobb og jordmor besøk skal gå opp dene gangen.sist var jeg bare vikar (i samme jobb) og da kunne jeg bare si at jeg kunne ikke jobbe de og de dagene.blir litt verre nå siden jeg er ansatt..hehe.hendigvis så kommer første kontroll første ferieuka mi tror jeg.har tidlig ferie i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slapp helt av. Om du har en fra før kan du skylde på at du må ta denne til rutinekontroll til lege, neste gang må du sjøl å sjekke ut tenna for den saks skyld. Jeg drøyde det lengst mulig med å fortelle det på jobb, men er av den typen som får GEDIGEN mage. Etter 11 uker i svangerskapet spurte kollegaer om jeg skulle jobbe mye lengre før det var permisjon, når jeg svarte med "ca 1/2 år" var det ingen som trodde meg. Jeg vil anbefale deg å fortelle det så tidlig som mulig, for du møter mye forståelse fra kollegaer og sjefer. Det er lissom noe alle skal igjennomå få barn altså.

Men kan jo være smart å vente til etter uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider