mrsrogaland. Skrevet 13. mai 2012 #26 Skrevet 13. mai 2012 Tror ikke jeg fikk stor virkning av den, men ble ikke dårlig, så verd å prøve Epiduralen derrimot, den sendte meg til himmelen og var smertefri i to timer under fødselen. Deilig. Den hjalp virkelig og vil heller ha epidural neste gang.
81-Mamma<3<3 Skrevet 13. mai 2012 #27 Skrevet 13. mai 2012 Jeg likte den ikke! Hadde rask fødsel, og fikk den nok for sent. Følte jeg ikke fikk puste i maska. I tillegg ble jeg mest rusa i riepausene, og ikke under riene. Noe so Resulterte i at jeg ikke fikk kommunisert med jordmor. Så jeg hadde kjempe vondt, og var kjempe redd - å for rusa til å forklare det! Neste fødsel var uten, og mye bedre! Hadde øvd mye på puste teknikk- å det hjalp meg utrolig mye! (pust inn gjennom nesa på 123, og ut gjennom munnen på 12345)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #28 Skrevet 13. mai 2012 Var på omvisning på føden forrige uke og da sa jordmor at det var vanligere å bli dårlig av lystgass før i tiden. Hva slags erfaringer har dere? Mange som er blitt kvalme og uvel av lystgass? Synes lystgass var skikkelig nedtur. Tok ingen smerter, og følte meg igrunn bare dritings. Syntes det var litt vanskelig å puste inn "tidlig nok", for ellers hadde den liksom ikke noen virkning. Har ikke brukt det på de 4 siste fødslene, selv om jm har spørt med ex antall ganger iløpet av fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå