Gå til innhold

Hvor mange par converse har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har grå, lilla, rosa, grønne, blå, svarte og ett par rød som er på vei hjem til meg fra USA. Seksåringen har ett par, og maser om at han vil ha i flere farger. Blitt litt påvirket av meg kanskje? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Har ingen, føler det ser ut som jeg har så lange føtter i de skoa :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Har ingen.

Har en jobb der jeg står og går veldig mye og da trenger jeg gode sko.

Kanskje jeg kjøper meg et par til "daffe-bruk".

Skrevet

Ingen, men så får jeg veldig vondt i beina av de.

Men har 7 par (minimum) med DC-sko da :P

Skrevet

Har et par i lilla, men de er vonde å gå i så jeg bruker de sjeldent...

Skrevet

Jeg har ett par. Synes de er ganske kule ja. Men desverre veldig vonde å gå i... Så bruker de nesten aldri.

Skrevet

De er litt tøffe, men har ingen selv. Datteren min på 11 sikler etter dem! Men synes de er veldig dyre til å være basketsko i stoff:-P

Skrevet

Ingen, de er så langt fra min stil som det er mulig å komme ;-)

Men husker jeg hadde noen når jeg gikk på barneskolen på 80-tallet!

Skrevet

Okei. Av den 'vanlige' typen har jeg:

1 par høye jeansblå

1 par høye grønne

1 par høye vinrøde

Av 'spesialvarianter' har jeg:

1 par lave med rosa/rød Marimekko-blomster på

1 par høye med Marimekkomønster, blå bunn med rosa prikker

1 par lave med sølvpaljetter på - disse er dritkule til den lille sorte kjolen. ;)

Så... Det var vel 6 par, men føler veldig at jeg har glemt et par...

Og når det gjelder denne aldersduskusjonen: jeg er 37 år. Har en jobb hvor jeans er helt fint på jobb og bruker de mye på jobb. Og for min fot er dette perfekte sko :)

Skrevet

Ingen, men jentungen har et par i knæsj rosa. Litt luksus å kjøpe et par converse til en treåring, men jeg måtte bare. ;)

Selv foretrekker jeg pumps og støvletter med høye hæler, så det er det jeg prioriterer til meg selv. Det har jeg vel tilsammen over 100 av! :S

Skrevet

Har ett par som jeg kjøpe i USA i fjor, brukt en halv dag, og står enda i skoskapet etter turen :/

Skrevet

0 - det hadde jeg da jeg var fjortis. Sko som slettes ikke er bra for føttene og knærne.

Skrevet

Ingen. Passer ikke min stil.

Skrevet

Har ingen.

Nedtråkka turnsko med dårlig såle er ikke helt min stil.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ingen, kunne ikke falt meg inn å kjøpe noen overpriset utrolig stygge sko..men det er bare min mening.

Skrevet

Jeg har ingen. Er de så dyre? Jenta vår arva ett par da hun var 1 år. De er i svart. Så de har resten av flokken også brukt, gutt og jente :) Synes de er kule jeg. Men har aldri prøvd de..

Skrevet

Jeg har ingen, ingen av mine venninner heller, vi er over 30. Men noen av døtrene til mine venninner har slike. De er under 10-12 år...

Jeg ville aldri gått med slike nå, men hadde når jeg var 14 eller der omkring.

Gjest sug lut
Skrevet

Hadde de vært gode å gå i for meg hadde jeg hatt ti par, liker converse godt og synes ikke det er en aldersgrense på dem. Men måtte da også overkjørt ungen som synes at muttern er aaaaltfor gammel for sånt og at det hadde vær dritfeil om morra hadde samme sko... Så dårlige knær redder både økonomien og famliiefreden.

Skrevet

Nå har jeg bare ett par, svarte med noe orange skrift. Har hatt dn hel haug, men hadde en opprydning nå i vår og de var så slitte :-/ også har sønnen på 5mnd et par som han fikk i barselgave, str 18 og blå :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...