Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Nå har jeg faktisk syv par, og for få måneder siden hadde jeg ingen. Fått helt dilla, begynte med grå og fant ut lilla var jo ganske kule. Så kjøpte samboeren min en ny jakke til meg, og jeg fant ut at jeg måtte ha rød til den nye jakka. Så var de rosa så fine, og fikk plutselig lyst på blå også. Så balla det på seg. Nå er det skjerpings, trenger ikke flere sko!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Har faktisk ingen. Converse er jo stilige sko, men de passer ikke helt til min stil, evt manglende stil..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen... Men så er jeg ikke 15 år heller..
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Har ingen selv, men dattera mi på 12 år har to par, så jeg kan jo låne av henne om jeg trenger..
khm Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen... Men så er jeg ikke 15 år heller.. Må man være 15? Bare lurte siden jeg er 31 og har ett par?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen Har lyst på, men får ikke bestemt meg for hvilke, der er jo så mange fine. Og de er ganske dyre også, så jeg har ikke kostet på meg slike enda. Men jeg hadde da jeg var liten, da het de basketsko
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen... Men så er jeg ikke 15 år heller.. Hehe, 15? Jeg er nesten 30, og så og si alle jeg kjenner har ett eller flere par converse? Og de er ikke 15 altså, men på min alder
Mrs. Bouquet Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen. Har egentlig lyst på et par, men var redd jeg var for gammel (31). Kan man ha hvilken som helst bukse til disse skoene?
tyr82 Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Har akkurat nå tre par, et i brun cord, et grått og et i hvitt med skriften "this is not a shoe, it's a mania". Brukte de masse før til jeans/olaskjørt o.l og div, og alltid på festivaler og konserter. Blir ikke brukt så mye nå lenger da jeg ikke kan bruke jeans på jobb og jeg har blitt "innegris" etter jeg fikk samboer
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen Har lyst på, men får ikke bestemt meg for hvilke, der er jo så mange fine. Og de er ganske dyre også, så jeg har ikke kostet på meg slike enda. Men jeg hadde da jeg var liten, da het de basketsko Ja, det husker jeg! Basketsko, hehe. Mener at de bare fantes i rød, blå og svart da? Ett tips er ebay, du kan fint finne converse til under 200 kr der, da slipper du toll og moms
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen. Har egentlig lyst på et par, men var redd jeg var for gammel (31). Kan man ha hvilken som helst bukse til disse skoene? 31 er absolutt ikke for gammelt til Converse!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Har vel tre par, helt utgått. På tide med nye snart... Synes forøvrig denne er så fin: http://nais-tokyo.bl...or-walking.html
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Har: Brune, svarte, gule, røde, mørke grønne og hvite.. Ble vist 6 par det.. Og klør i fingrene etter et par grå :-p De brune er de elste, har hatt de i 7 år nå, og de holder fortsatt Kjøpt et par pr år ca :-p
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ingen. Har egentlig lyst på et par, men var redd jeg var for gammel (31). Kan man ha hvilken som helst bukse til disse skoene? Funker da stortsett til alle bukser så vidt jeg vet De gir en liten røff edge til penbukser hvertfall :-D
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har lagt min elsk på converse light (som er den litt mer smale og kvinnelige modellen), og har dem i brunt skinn, svart skinn, semsket skinn med ullfor (Vintersko:D:D), beige, rød, lilla og svart. Det ble vel syv i alt! Vil ha flere
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 9. mai 2012 #17 Skrevet 9. mai 2012 Har 2 par, de var så kule. Nå er de slitte og burde egentlig ikke brukes mer med mindre jeg vil se ut som sjuskeguri..
☆☆☆ Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 Ingen. Har ikke noe imot stilen, men jeg går mye for tida, og trenger sko med skikkelig såle..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #19 Skrevet 9. mai 2012 2 par og 37 år. Man blir vel aldri for gammel for Converse? Kunne tenkt meg røde:) Det som er dritt er at de er så flate, men for oss pensjoniseter er det bare å legge en såle så blir de bedre, he-he!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #20 Skrevet 9. mai 2012 Hadde et par grønne fra da jeg var femten. Husker disse som utrolig vonde sko. Gitt dette paret til min søster på 17, hun har sikkert 4 par i forskjellige farger. Takk Herren for at jeg er så gammel og utrendy at jeg får lov å gå i gode sko året rundt.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2012 #21 Skrevet 9. mai 2012 Ja, det husker jeg! Basketsko, hehe. Mener at de bare fantes i rød, blå og svart da? Ett tips er ebay, du kan fint finne converse til under 200 kr der, da slipper du toll og moms Ja, de var ikke så fargerike som nå Takk for tipset om ebay, det skal jeg prøve
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. mai 2012 #23 Skrevet 9. mai 2012 Hadde et par grønne fra da jeg var femten. Husker disse som utrolig vonde sko. Gitt dette paret til min søster på 17, hun har sikkert 4 par i forskjellige farger. Takk Herren for at jeg er så gammel og utrendy at jeg får lov å gå i gode sko året rundt. Her bruker jeg de ike fordi de er trendy, men fordi jeg synes de er gode å gå i hehe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #24 Skrevet 9. mai 2012 Har et par hvite, et par grå, et par rød, et par sorte og et par sorte semsket (høst/vintersko). Elsker Converse! Har lyst på et par grønne eller gul/oransje også og kommer nok til å kjøpe de snart:)
Eliane Skrevet 9. mai 2012 #25 Skrevet 9. mai 2012 har to par, røde og grå. har utrolig lyst på de i hvitt eller brunt skinn,de er super lekre. er 31, og føler meg ikke for gammel til å gå i converse. datteren min på 5 har et par grå, så vi har like sko fra tid til annen.. jeg brukte de røde i fjor sommer sammen med skjørt, har et militærgrønn aktig skjørt som ble kult med de røde skoene.. ellers bruker jeg de til det meste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå