Nyttårs barn Skrevet 9. mai 2012 #26 Skrevet 9. mai 2012 Hvis han kun har vært i Norge tre måneder så skjønner jeg godt at han vil vente med å stifte familie. Gi han et par år til å komme inn i samfunnet og få seg jobb. Men si klart fra at da vil du ha barn, og at dette er noe han må være innstilt på også. Det betyr at begge parter får det litt som dere vil. Da har dere tid til å få et par unger hvis dere ønsker det. Kan vel og være greit å ha litt tid sammen som familie før dere setter i gang med produksjonen. Angående dette huset i hjemlandet så legger jeg meg ikke bort i dette. Hvis det ikke betyr at dere taper noe særlig økonomisk så er det vel greit. Det blir vel også et slags "feriehus" for dere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #27 Skrevet 9. mai 2012 Hvis han kun har vært i Norge tre måneder så skjønner jeg godt at han vil vente med å stifte familie. Gi han et par år til å komme inn i samfunnet og få seg jobb. Men si klart fra at da vil du ha barn, og at dette er noe han må være innstilt på også. Det betyr at begge parter får det litt som dere vil. Da har dere tid til å få et par unger hvis dere ønsker det. Kan vel og være greit å ha litt tid sammen som familie før dere setter i gang med produksjonen. Angående dette huset i hjemlandet så legger jeg meg ikke bort i dette. Hvis det ikke betyr at dere taper noe særlig økonomisk så er det vel greit. Det blir vel også et slags "feriehus" for dere etterhvert. Ja, han har kun vært her i 3 mnd, men vi har vært sammen i 2 år da, og gift i snart 1.... Så vi har jo hatt en stund sammen allerede... Det jeg har sagt er vel at til neste år vil jeg gjerne ha nr 2... Men han syns til neste år er aaaaaltfor tidlig... HI
Silly80 Skrevet 9. mai 2012 #28 Skrevet 9. mai 2012 Hei Er selv gift med en utenlandsk mann. Vi har ventet til nå for å ha hus og økonomi i orden. men har hele tiden vært enige om å få barn. Var mer han som maste nå Vi har vært sammen 8 år. Men vet om så utrolig mange drittsekker som utnytter damene. Det at han ikke vil ha barn før om 5 år sier jo at han vil holde deg på gress til han har fått norsk pass og da kan velge om han vil fortsette med deg. jeg ville ikke stolt på han i dette tilfellet, og spesielt ikke når han skal prioritere å bygge hus der nede framfor dere og familie. jeg tror nok desverre du går på en smell 1 år etter han har fått passet sitt. Min mann har hele tiden jobbet hardt for å skaffe oss hus, bil og penger. Ja jeg har også jobbet hardt. Og han er fantastisk far for min datter fra tidligere forhold. Har aldri hørt om en mann som gjør og ofrer så mye for sitt stebarn.. Du syntes kanskje dette er negativ kommentar, men vil bare forberede deg på dettte. At du får hilse på hele slekta hans og de kommer i bryllupet har 0 å si. Min mor på 60 giftet seg med en tyrker på 35 og da troppet hele familien hans opp..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #29 Skrevet 10. mai 2012 Hei Er selv gift med en utenlandsk mann. Vi har ventet til nå for å ha hus og økonomi i orden. men har hele tiden vært enige om å få barn. Var mer han som maste nå Vi har vært sammen 8 år. Men vet om så utrolig mange drittsekker som utnytter damene. Det at han ikke vil ha barn før om 5 år sier jo at han vil holde deg på gress til han har fått norsk pass og da kan velge om han vil fortsette med deg. jeg ville ikke stolt på han i dette tilfellet, og spesielt ikke når han skal prioritere å bygge hus der nede framfor dere og familie. jeg tror nok desverre du går på en smell 1 år etter han har fått passet sitt. Min mann har hele tiden jobbet hardt for å skaffe oss hus, bil og penger. Ja jeg har også jobbet hardt. Og han er fantastisk far for min datter fra tidligere forhold. Har aldri hørt om en mann som gjør og ofrer så mye for sitt stebarn.. Du syntes kanskje dette er negativ kommentar, men vil bare forberede deg på dettte. At du får hilse på hele slekta hans og de kommer i bryllupet har 0 å si. Min mor på 60 giftet seg med en tyrker på 35 og da troppet hele familien hans opp.. Du tar nok feil der. Jeg er som sagt veldig sikker på at det ikke er pga papirer. Det er såpass mange ting som beviser det uten at jeg har tenkt å sitte og ramse opp alle de her... Jeg vet veldig godt at det er menn som bare er ute etter papirer. Derfor hadde jeg ikke giftet meg med mannen min hvis jeg ikke var veldig sikker på at han ikke er det. Jeg vet at det å bygge hus til moren har vært en drøm han har hatt i mange år. Og jeg vet at han av og til bekymrer seg for at han ikke skal rekke å gjøre det for henne før hun blir gammel og går bort... En av tingene som er med å fortelle meg at det ikke er pga papirer er at han kunne jo giftet seg med ene eksen for lenge siden og snart hatt pass i europa i steden for å gå et par år og vente på meg og på å komme hit... I tillegg hadde han ikke trengt å gjøre alle tingene for meg som han gjør. Men jeg vet det alltids vil være noen som tenker slik... Mannen min prøver også sitt beste. Han går på norskkurs og etter skolen sitter han både og leser norsk og å leser teori for å få norsk førerkort. I tillegg står han opp tidlig for å jobbe flere timer i en drittjobb der han jobber halve tida gratis... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå