Gå til innhold

Ikke vanlig å sove naken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover stortsett i trusa. Syns det er greit, siden sønnen vår på 5 også sover i senga vår hver natt... Men føler ikke for å ha på meg noe mer enn truse....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sover nakne begge 2. Det er så herlig å ligge inntil en varm og naken kropp om natten.

Jeg har på truse/bokser når jeg har mensen og om barna er syke, for da kommer de gjerne inn eller jeg må inn til dem.

Skrevet

Jeg sover ikke naken.

Regner med at jentene her ikke sover naken når dere har mensen da...? Jeg må iallfall ha truseinnlegg i tillegg til tampong, ellers blir det blod i trusa altså. Og ellers også, vi har jo visse kroppssafter som kan sive litt... jeg har utflod også om natta så vil ikke ha noe kliss på låra eller lakenet, noe annet hadde vært ekkelt synes jeg.

Ellers er jeg forberedt på både besøk inn på soverommet, at folk kan se igjennom en ikke helt tett gardin, og brann om natta, for jeg sover i full pyjamas året rundt, ingen fare her... sover heller uten dyne.

Skrevet (endret)

Jeg sover med bare truse på, for meg er det ekkelt å sove med bh, men veldig mange, eller nesten alle i min omgangskrets sover med bh på. Det er visst veldig vanlig har jeg inntrykk av. Vanligere å sove med enn uten, trur jeg.

Jeg fatter ikke at de klarer.

Finnes jo ikke noe mer ubehagelig.

Men vi er alle forskjellig.

Endret av Scania

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...