Gå til innhold

Ikke vanlig å sove naken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid tenkt at det er vanlig å sove naken siden jeg ble "voksen" og sover enda naken med mannen min som også gjør det og er av samme oppfatning. Begge synes det er ubehagelig ¨sove med klær og blir fort varme. Men dere som ikke gjør det, hvorfor ? :) Ble plutselig nysgjerrig, hehe. Venter ei lita jente om ei uke og kan ikke se for meg vi kommer til å forandre vaner, burde vi ?

(skjønner forresten at i noen settinger at jeg ikke bør eller kan sove naken, jeg tenker hjemme og det ikke er fare for plutselig eller overraskende besøk inn døra)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg sover ikke naken. Har aldri gjort det. Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg så....unaturlig naken

Skrevet

Jeg liker best å sove naken, men føler det blir litt rart nå 6 åringen kommer om natta.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg sover alltid i boxer og eventuelt singlet, og mannen sover alltid naken. Så man gjør det man trives best med ;)

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Sover alltid i truse og mannen sover i boxer. Føler meg ukomfortabel å sove naken. Vi tar på oss undertøyet etter sex og :P

Skrevet

jeg sover naken, mannen sover i bokser.

at gutten på fem kommer og ser mamma naken, gjør ikke noe, jeg trasker uansett naken til dusjen osv. og jeg tror det bare vil gi han et naturlig forhold til kropp

Skrevet

Er vel like vanlig som uvanlig.. :P

Jeg sover med svære strikkesokker og en singlet. Noen ganger med en søt nattkjole. Aldri likt å sove helt naken, og nå må jeg inn 3-7ganger pr natt til minstemann som enda ikek sover natten rundt selv om han er 2år, og det er kaldt i huset om natta. :P Hadde ikke orket å løpe rundt naken da.. :P

Skrevet

Like vanlig som uvanlig ja. :)

Jeg sover som oftest med truse, han uten.

Skrevet

Hender en sjelden gang at jeg sover naken, men som regel har både jeg og mannen på undertøy og spesielt mannen min synes det er greit å ha på en boxer.. Jeg synes heller det ikke er noe behagelig om jeg skulle ha ligget naken og en av ungene plutselig kom opp i senga, hehe..

Men dette er ikke noe tema jeg tenker over til vanlig, om folk sover naken eller ikke får være opp til dem ;)

Skrevet (endret)

Haha, om vinteren pakker jeg meg godt inn, sover ikke uten janus stilongsene mine for å si det sånn. Men jeg er frossen av meg da, og nå er jeg livredd for å fryse og få brystbetennelse. Om sommeren kler jeg litt av meg, men har alltid truse på.

Dessuten syns jeg det er ekkelt med nakent underliv mot lakenet. Jeg er jo ren, men man vet aldri, tenk og våkne opp neste dag med bremsespor eller blod på lakenet. bleæææ

Endret av Dataverket
Skrevet

Her sov vi begge nakne helt til vi fikk barn. Etter det føles det veldig unaturlig for meg personlig å sove naken. Vet ikke hvorfor, og det høres sikkert rart ut. Men jeg bare takler det ikke. Mannen kan gjøre som han vil, men han sover i boxer han også.

Samme som at mannen bader og dusjer med guttene våre på 2 og 3 er het topp. Men for meg så blir det bare helt feil at jeg skulle gjøre det samme.

Hadde jeg hatt en datter hadde jeg sikkert dusjet sammen med henne, men da hadde jeg følt at det hadde blit feil dersom mannen hadde gjort det samme..

Don't ask me why.. Jeg tror bare jeg er litt rar :P

Skrevet

her i huset sover vi med truser alle mann.

Skrevet

Sover naken sommertid og fullt påkledd vinterstid :P

Sover vel for det meste i en stor t-skjorte/nattkjole og undertøy.

Skrevet

Jeg har truse på og han boxer.. Hender jo at vi sover nakne, men tror ikke det kommer til og skje når vi får barn som kommer tassende opp i sengen om natten da.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg sover naken, han i bokser. Men det er mest fordi det er han som må slippe ut katten midt på natta :P

Ungene sover i pysj.

Om vi har besøk sover jeg med truse og singlett, samme om vi er avgårde et sted. Og når jeg er alene hjemme med ungene.

Skrevet

Både jeg og mannen sover nakne. Vi synes det er deiligt å ligge helt nakne inntil hverandre :) Eller... jeg må ha på sokker. Av to grunner: er ekstremt kilen, så det "lindrer" litt å ha på sokker om han skulle komme bort i beina mine. Og så er jeg ekstrem frysen på tåsene ;) Fryser de, fryser hele kroppen.

Og dataverket: Vi har aldri våkna opp med bremsespor på lakenet :D Hehe

Skrevet

Har på nattkjole og truse, vet ikke hvorfor men jeg synes det er ekkelt og sove naken :/

Skrevet

Har aldri sovet naken før. Må ha pysjamasbukse og singlet. Noen ganger, på de varmeste sommerdagene da sover jeg med truse og singlet.

Skrevet

jeg sover naken, sønnen min på 5 sover helst naken, mannen sover med boxer og vesla på 1 år sover med pysj og sokker siden hun bruker bare teppe i senga.

Bytter ofte på senga og sliter ikke med utflod eller noe, så blir jo ikke grisete..... forresten har jeg aldri lage bremsespor heller, skjønner faktisk ikke hvordan folk får det til :P

Skrevet

Jeg sover naken, mannen med boxer. Han sov naken han også, inntil jenta ble såpass stor at hun kommer krypende opp i senga selv og dessuten er så lang at hun sparker borti kronjuvelene hvis hun spreller for mye. ;)

Jeg har aldri våknet med hverken bremsespor eller utflodsrester i senga, så det er sagt! :P

Skrevet

Jeg sover naken, mannen med boxer. Har aldri hatt spor i sengen, men jeg skifter ofte sengetøy for det skal man visst gjøre når man sover naken har jeg lest en plass.

Men jeg har ofte lurt på hva jeg skal gjøre hvis det begynner å brenne! :D

Skrevet

Sover naken når det er varmt nok til det (evt. med kun truse). Om vinteren er det truse, stor T-skjorte og ullsokker. Mannen sover naken eller i boxer.

Tror det blir sjeldnere at jeg sover naken etter hvert som Mini blir større (han er 2).

Skrevet

Vi sover med truser/boxer på, jenta mi har til nå pleid å sove i pysj, men vil nå sove i bare truse hun også.

Vi kler ikke på oss mer om vinteren, vi bytter til vinterdyne :)

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg er ganske varm av meg, så sover helt naken.

Alltid gjort det. Sover med truse når jeg har mensen, da. Hender jeg legger meg med sokkene på og sparker de av etterhvert om det er veldig kaldt på soverommet.

Skrevet

Jeg sover som regel med kun truse på. Men syntes det er greit å ha på truse. Og av og til naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...