Soveposen Skrevet 5. mai 2012 #51 Skrevet 5. mai 2012 Bestemt nordlending med tydelige meninger og stor omsorg for de rundt meg. Oppvokst i en kristen familie, gikk på en kristen privatskole. Rev meg løs fra miljøet som 17 åring - og har aldri angret på det. Har lenge hatt problemer med å definere meg som kristen da jeg tror, men praktiserer ikke (les: er for eksempel samboer). Har jobbet på sykehjem i nesten to år og er nå ute i mammapermisjon - til høsten blir det sykepleien (som nesten har blitt en familietradisjon). Det verste jeg vet er hykleri og urettferdighet og har ingen problemer med å si nøyaktig rett ut hva jeg mener. Kan derfor ofte oppfattes som litt brå, noe som ikke er spesielt positivt. Jeg er veldig organisert, ryddig og har stålkontroll på økonomien. Jeg er ærlig og kaller en krakk for en krakk - jeg har ingenting imot ferbers metode, men kan være dømmende på andre områder (noe jeg forakter med meg selv). Jeg elsker min elskede over alt på jord, men allikevel kan ikke kjærligheten til min datter beskrives. Jeg hadde ikke planlagt å bli gravid som 19 åring, men det skjedde og man må ta de konsekvensene som kommer av de valgene en tar. Jeg kunne aldri vært politiker, da jeg blir altfor engasjert (jeg mener for eksempel at voldektsmenn og pedofile burde bli kastrert). Jeg baserer lykken min på de små tingene i livet og kan nesten boble over avlykke når datteren min ser på meg, når samboeren har laget hjertepizza eller når fuglene kvitrer. Jeg har en fosterbror som har FAS, og både en mor og en far som studerer i en alder av 50. Jeg elsker regn og hater store hunder. Bedre?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. mai 2012 #52 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Nærmer meg 24 år nå Bor i Ringsaker med samboeren/forloveden og våre to barn, en gutt på 14,5 mnd og ei jente som blir 2 mnd på mandag Har også to "englebarn", tvillingene Amalie og Peder (de hadde blitt 2 år rett før jul her om de hadde levd) Ellers: Trives sånn passe som hjemmeværende husmor, men skal bli spenende å skulle ut på jobbmarkeddet igjen, er utdannet barne- og ungdoms arb. men takler ikke jobbe med det, så vi får se hva som skjer på den fronten Har dyseleksi, men nekter å la dette hemme meg, og mener til stadighet at komuna burde tilby oss som har dette ekstra norsk skriftlig! (tror jeg hadde sittet på første rad, ivrig som en førsteklassing, første dag på skola, om det ble tilbudd) Ellers da? Tjo, har da noen hobbyer: Tegning, maling, treutskjæring (enda dette er noe jeg ikke har fått brynet meg så mye på, satser på bedring i det når ungene blir litt mer selvstendige) også fotografering Endret 5. mai 2012 av <3Barn&Engler<3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #53 Skrevet 5. mai 2012 30 år, mor til 3. En gutt på 5 og tvillinger gutt og jente på 3. Samboer med med en fantastisk mann som har vært min kjære i 10 år nå. Bor i en forholdsvis romslig enebolig og har en helt grei økonomi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå