Gå til innhold

Hvem er du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 år, gift, 1 barn (jente på seks uker).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35 år gammel lykkelig alenemor med en fantastisk datter på 16 mnd.

:)

Skrevet

36 år har 6 flotte barn på 18, 15, 15, 12, 8, 5 og venter ei lita jente i slutten av september. Da er jeg ferdig med svangerskap og fødsler etter det ;) <3

Skrevet

30 år, gift og har en jente på snart 3 år, og venter nytt familiemedlem nå i mai.

Skrevet

Jeg er 29 år gammel, student og gift.

Vi har ei jente på 8 år, en gutt på 4 år og en gutt på 7 mnd =)

Skrevet

Jente (eller kvinne heter det kanskje...) på straks 30 år. Samboer og mor til vår felles sønn på straks 2 år :) Jobber som pedagogisk leder og har for så vidt en grønn bil.. :P

Skrevet

28 år, gift, 2 barn (1 med mannen) ny bil, fast jobb, eget hus med hage...jah, sånn jevnt over rimelig fornøyd :) Kommer fra og bor i Vestfold

Gjest peacock
Skrevet

studine på 28 år med samboer og sønn på 8 mnd :-)

Skrevet

29 år,samboer,sønn på 11 mnd og to stebarn på 5 og 12.

Skrevet

gift 25 åring, 2 barn 8 og 2 år

Skrevet

Gift 25 åring med snart 3 barn :) Eldste er snart 3,5 år og lillemora blir 2 til sommeren :)

Skrevet

Forlovet med min kjære militærmann, eier leilighet i oslo, 20 år og mamma på ei lita jente som snart er 4 måneder. Begynner på sykepleien denne høsten - gifter meg neste sommer:D

Skrevet

19 år fra Trondheim,

har verdens nydligste jente på 1 år, og venter gutt i sept/okt <3

www.mariannehansens.blogg.no

Ikke at jeg har noe med det, men har lest bloggen din bittelitt før. Men hvor er pappan til ungene? Gratulere med en av hver forresten ;) Det har jeg også :)

Skrevet

31 år bor i Oslo sammen med mann og to gutter en på 5 år og en på 10 mnd. Har ikke bil eller lappen,men privatsjåfør som kjører meg hvor jeg vil og hans bil er grå... ;)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

34 år gammel dame (jente?) som bor utenfor Drammen. Gift, en datter på 2,5 år, en sønn på 11 uker og en 40-kilos hund på 6 år. Vi har to grå biler, og mannen kjører konebilen ;)

Skrevet

33 år gammel kvinne som er skilt og samboer på nytt. Hadde tre barn fra mitt første e kteskap og fikk nettopp nummer 4 med min nye samboer. Ungene mine er 12,8,6 og 3 uker , 2 jenter og 2 gutter :)

Er førskolelærer som har drevet barnehage, men nå for tiden studerer jeg igjen og holder på med 1 året ( ferdig på tirsdag, yeey) av 2 på min master i spesialpedagogikk.

Målet er vel å atter igjen starte for meg selv sonm spesialpedagog ( da jeg har AS jeg drev barnehagen med) Er ferdig med å jobbe i barnehage da jeg mener de yngre bør være der, men har masse erfaring å ta med meg videre inn i arbeidslivet :)

Er for tiden veldig trøtt forresten, da min lille snupp holder meg veldig mye våken på natta :) Så sitter jeg litt her å trykker innimellom slagene :) Jeg elsker å mulititaske og det å ha det travelt ; det holder kropp og hode i form :)

Skrevet

Så har vi tre biler, en saab 9,5,( blå) en volvo v70 d 5 ( svart) og en jaguar 1991 modell ( grønn) som vi skal pusse opp, og en Harley davidson som er oransje med masse hodeskaller på :) hehe :)

Skrevet

Er 26 år og bor med samboeren, har et barn på 13 mnd. Er for øyeblikket student ;)

Skrevet

19 år fra Trondheim,

har verdens nydligste jente på 1 år, og venter gutt i sept/okt <3

www.mariannehansens.blogg.no

Ikke at jeg har noe med det, men har lest bloggen din bittelitt før. Men hvor er pappan til ungene? Gratulere med en av hver forresten ;) Det har jeg også :)

Han jobber i en annen kommune og kommer på besøk i helgene,

vi har hatt det vanskelig, men ting begynner å bli bedre :)

vi holder oss venner og vurderer og prøve i et forhold igjenn seinere :-)

Tusen takk :D

Skrevet

Jeg er 26 år, forlovet, student

Skrevet

Hehe, ut i fra overskriften hvem er du, synes jeg det er litt morsomt at nesten alle definerer seg kun ut i fra forhold ang mann og barn

Skrevet

HVem er jeg..

LYkkelig skilt seksbarnsmamma, rocka dame på 33, med tyggispopfobi, edderkoppfobi og verdens lateste kattskinn.

Innehaver av en livlig gjeng gærninger, innbefattet tre med tut på 13, 7 og 1,5, og tre med innlagt rørsystem på 12, 10 og 3,5.

Har ingen bil, dog en knalltøff sykkel, og flittig bruker av kollektivt og føtter.

HAr søndagskvelder som egotripptid, da ses Grimm, Åndenes makt og Walking dead, og moderskipet er utilgjengelig :P

Kjæreste og gode venner :) JEg har alt jeg trenger :)

FOr øyebliket vikarierende kommunal moppsvinger!

Skrevet

Jeg er ei jente på 22 som har mistet alt for mye hår etter graviditeten, som liker kanelsnurrer og gulrotkake bedre enn middag, og har ei jente som er helt lik sin pappa. Elsker å gå turer med lillemor, men har alt for mye bakker der jeg bor (merkelig at rumpa likevel henger, det må være gulrotkaka..?). Etter jeg fikk barn synes jeg de fleste uten barn er nokså egosentrerte. Anser meg selv som snill, og elsker Paris. Bedre? ;)

Gjest SHOC
Skrevet

Hehe, ut i fra overskriften hvem er du, synes jeg det er litt morsomt at nesten alle definerer seg kun ut i fra forhold ang mann og barn

Da skal jeg prøve å gjøre det anderledes ;)

Nærmere 40 enn 30, hiver meg på MCen så fort jeg får muligheten nå som snøen er vekk.

Har tre barn, tvillinger på 3 og en tenåring. Så ikke for mye egentid.

Jeg kjører den store bilen, er jo den barnesetene står i. Nestkommanderende kjører den andre bilen til jobb.

Vi jobber og har enebolig som de fleste på vår alder.

Skrevet

40 år har 5 barn. 24 år og ein som skulle vert 11 år men døde som 3 åring. 7 år og 6 år og 4 mnd. Alle er GUTTER og elsker snuskane mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...