Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Et av barna på sønnen min sin skole kalte minsta mi monster for hun har litt stort annsikt, har måne annsikt pga kortisons behandling. Jeg prøvde først å snakke til gutten på en ordentlig måte men han fortsatte og løp fra meg. Jeg fikk tak i han og skulle sette han på garderobebenken hans men jeg, løftet han opp og kastet han ned og han fikk en overhaling som jeg skammer meg over nå. Men jeg ble såååå sinna. Ble skremt over sinnet jeg kalrte å utvikkle.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Oida... Tror jeg ville bedt om unnskyldning for den ja...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Du løftet han opp og KASTET han ned?? Seriøst? Du bør virkelig be om unnskyldning. Hadde en voksen gjort noe slikt med mitt barn hadde jeg anmeldt det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Oj ser jeg formulerte meg litt feil. Jeg skulle ikke kaste han ned, men han var mye lettere enn beregnen så det som egentlig var ment som å bare sette han på benken, ble kastet på en måte. Han fikk ikke vondt men det jeg er bekymret for er ikke det men at dette kan gå utover sønnen min som går i klassen hans . Men jeg har allerede snakket med foreldre, rektor og lærer. Be om Unnskyldning ? Nei kommer ikke på tale.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Han er et barn. Du er en voksen. Oppfør deg deretter!
Eeniemeenie Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Et av barna på sønnen min sin skole kalte minsta mi monster for hun har litt stort annsikt, har måne annsikt pga kortisons behandling. Jeg prøvde først å snakke til gutten på en ordentlig måte men han fortsatte og løp fra meg. Jeg fikk tak i han og skulle sette han på garderobebenken hans men jeg, løftet han opp og kastet han ned og han fikk en overhaling som jeg skammer meg over nå. Men jeg ble såååå sinna. Ble skremt over sinnet jeg kalrte å utvikkle. Uansett grunn eller hva han har kalt din sønn, er ALDRI fysisk makt greit å bruke mot et barn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Jeg kunne fint reagert som seg hi. Forstår deg veldig godt. Jeg har fire barn jeg aldri har gjort noe vondt. Men noen få barn der ute... de vet å virkelig trykke på noen feil knapper hos meg. Noen barn må bare oppleve at andre voksne må gjøre litt av den jobben foreldrene ikke gidder å gjøre. I bunn og grunn foreldra sin feil.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Jeg kunne fint reagert som seg hi. Forstår deg veldig godt. Jeg har fire barn jeg aldri har gjort noe vondt. Men noen få barn der ute... de vet å virkelig trykke på noen feil knapper hos meg. Noen barn må bare oppleve at andre voksne må gjøre litt av den jobben foreldrene ikke gidder å gjøre. I bunn og grunn foreldra sin feil. Det er aldri en voksen sin oppgave eller foreldre sin oppgave å gjøre barna fysisk eller psykisk vondt. Skamme dere som mener at dette er greit! Skremmende.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Han er et barn, og siden datteren din har et stort ansikt så sa han det vel rett ut da slik som barn er!! En ting er å si noe, men fysisk, hallo du er VOKSEN!!! Hadde vært så flau hadde jeg vært deg:(
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 HI her. Jeg kommer aldri til å be om unnskyldning, men jeg har snakket med guttens foreldre, rektor på skolen og læreren. Gikk rett opp på kontoret og snakket med rektor. når jeg kom hjem ringte jeg faren til gutten og snakket med han. Så sendte jeg tektmelding til læreren slik at hun ringte meg opp når hun hadde mulighet. Om foreldrene ønsker å politiannmelde meg så er de hjertelig velkommen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 HI her. Jeg kommer aldri til å be om unnskyldning, men jeg har snakket med guttens foreldre, rektor på skolen og læreren. Gikk rett opp på kontoret og snakket med rektor. når jeg kom hjem ringte jeg faren til gutten og snakket med han. Så sendte jeg tektmelding til læreren slik at hun ringte meg opp når hun hadde mulighet. Om foreldrene ønsker å politiannmelde meg så er de hjertelig velkommen. Men du vet at dersom du faktisk brukte fysisk makt mot gutten så kan en anmeldelse få følger for deg, uansett hvor mye i din rett du føler at du var?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Å så mye korrekte pedagogiske kjerringer med lange krokete pekefingre. Litt Astrid Lindgren action, ja takk!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde anmeldt deg tvert. Hadde mye mulig også kontaktet barnevernet fordi jeg anser at mennesker som bruker fysisk makt mot barn er uskikket og burde få hjelp. Et barn konstaterer at ditt barn har stort ansikt, noe som er sant. Ja, det er en uting å påpeke at andre ser rare eller tykke ut. Men som voksen så vet man å reagere på andre måter enn å bruke vold eller makt. Evner man ikke det så er det på sin plass å koble inn politi og barnevern.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 Å sÅ mye korrekte pedagogiske kjerringer med lange krokete pekefingre. Litt Astrid Lindgren action, ja takk! Tenker at tonen blir en annen den dagen ei kjip kjærring bruker vold eller makt mot nettopp ditt barn
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde anmeldt deg tvert. Hadde mye mulig også kontaktet barnevernet fordi jeg anser at mennesker som bruker fysisk makt mot barn er uskikket og burde få hjelp. Et barn konstaterer at ditt barn har stort ansikt,Y noe som er sant. Ja, det er en uting å påpeke at andre ser rare eller tykke ut. Men som voksen så vet man å reagere på andre måter enn å bruke vold eller makt. Evner man ikke det så er det på sin plass å koble inn politi og barnevern. Oh my god! Hehe.. STORM i vannglass. Hørt om det? Dette er et prakteksempel! Tror ikke hi er stefaren til Christoffer altså. Lagt i fra. Guri malla, få dere et liv, ligg, hva som helst!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #17 Skrevet 4. mai 2012 Ts brukte da ikke vold mot barnet. Unødvendig makt ja, men når noen løper rundt å kaller andre for monster, må det slås hardt ned på. Det var uheldig at barnet ble slengt ned på stolen, men overhodet ikke noe som kvalifiserer til anmeldelse.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde anmeldt deg tvert. Hadde mye mulig også kontaktet barnevernet fordi jeg anser at mennesker som bruker fysisk makt mot barn er uskikket og burde få hjelp. Et barn konstaterer at ditt barn har stort ansikt,Y noe som er sant. Ja, det er en uting å påpeke at andre ser rare eller tykke ut. Men som voksen så vet man å reagere på andre måter enn å bruke vold eller makt. Evner man ikke det så er det på sin plass å koble inn politi og barnevern. Oh my god! Hehe.. STORM i vannglass. Hørt om det? Dette er et prakteksempel! Tror ikke hi er stefaren til Christoffer altså. Lagt i fra. Guri malla, få dere et liv, ligg, hva som helst!! Når en voksen som gjør slike ting og som i etterkant ikke engang evner å reflektere over det hun har gjort, være litt ydmyk, innse at gutten er et barn og nekte å ber om unnskyldning så hadde jeg ikke vist noen nåde. Slike mennesker som HI bør mest sannsynlig ikke ha ansvar for barn før hun har fått hjelp med sine problemer.
HvittHus Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Hadde dette vært mitt barn , ville jeg ha vært så skamfull over oppførselen hans, at jeg hadde funnet meg et hull og gravd meg ned i. At min barn hadde sagt noe slikt til et annet, ville ha fortalt meg at oppdragelsen min hadde slått fullstendig feil:-(
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde anmeldt deg tvert. Hadde mye mulig også kontaktet barnevernet fordi jeg anser at mennesker som bruker fysisk makt mot barn er uskikket og burde få hjelp. Et barn konstaterer at ditt barn har stort ansikt,Y noe som er sant. Ja, det er en uting å påpeke at andre ser rare eller tykke ut. Men som voksen så vet man å reagere på andre måter enn å bruke vold eller makt. Evner man ikke det så er det på sin plass å koble inn politi og barnevern. Oh my god! Hehe.. STORM i vannglass. Hørt om det? Dette er et prakteksempel! Tror ikke hi er stefaren til Christoffer altså. Lagt i fra. Guri malla, få dere et liv, ligg, hva som helst!! Når en voksen som gjør slike ting og som i etterkant ikke engang evner å reflektere over det hun har gjort, være litt ydmyk, innse at gutten er et barn og nekte å ber om unnskyldning så hadde jeg ikke vist noen nåde. Slike mennesker som HI bør mest sannsynlig ikke ha ansvar for barn før hun har fått hjelp med sine problemer. Og du er helt perfekt? Jeg har jobbet i barnevernet. Og de som roper høyt på barnevernet er ofte de med flest lik i skapet selv. Skjønn, det er en veldig fin ting å ha når man oppdrar barn. Noe du ikke har.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #21 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde anmeldt deg tvert. Hadde mye mulig også kontaktet barnevernet fordi jeg anser at mennesker som bruker fysisk makt mot barn er uskikket og burde få hjelp. Et barn konstaterer at ditt barn har stort ansikt,Y noe som er sant. Ja, det er en uting å påpeke at andre ser rare eller tykke ut. Men som voksen så vet man å reagere på andre måter enn å bruke vold eller makt. Evner man ikke det så er det på sin plass å koble inn politi og barnevern. Oh my god! Hehe.. STORM i vannglass. Hørt om det? Dette er et prakteksempel! Tror ikke hi er stefaren til Christoffer altså. Lagt i fra. Guri malla, få dere et liv, ligg, hva som helst!! Når en voksen som gjør slike ting og som i etterkant ikke engang evner å reflektere over det hun har gjort, være litt ydmyk, innse at gutten er et barn og nekte å ber om unnskyldning så hadde jeg ikke vist noen nåde. Slike mennesker som HI bør mest sannsynlig ikke ha ansvar for barn før hun har fått hjelp med sine problemer. Og du er helt perfekt? Jeg har jobbet i barnevernet. Og de som roper høyt på barnevernet er ofte de med flest lik i skapet selv. Skjønn, det er en veldig fin ting å ha når man oppdrar barn. Noe du ikke har. Jeg er ikke perfekt. Det har jeg aldri påstått, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har brukt vold eller makt mot et barn. Og jeg vil heller ALDRI godta vold eller makt(mis)bruk mot barn. At du som jobber i barnevernet, noe jeg tviler på at du gjør i virkeligheten, mener at det er greit av en voksen å gjøre slikt mot et barn er mer skremmende.
Pigalopp:-) Skrevet 4. mai 2012 #22 Skrevet 4. mai 2012 Her i landet skal man ALDRI reagere på noe som helst vis før man har grundig overveid hva slags reaksjon som er passende, og hvilke konsekvenser det får. Og barn skal lære at vi alle alltid handler veloverveid. Ingen sterke følelser nei, det er fy fy! Vi må skånes for det...
magica fra tryll Skrevet 4. mai 2012 #23 Skrevet 4. mai 2012 Tja, da burde nok barnevernet vært her og hentet alle mine 6 barn. For det KAN faktisk være at jeg har tatt tak i dem LITT hardere enn først tenkt en eller annen gang opp igjennom åra. Rart de virker så glade og trygge...
Tigerpote Skrevet 4. mai 2012 #24 Skrevet 4. mai 2012 Du blir løvemamma vettu... Jeg skjønner sinnet ditt veldig godt! Man skal såklart beherske seg overfor et barn, men det er ikke alltid like lett.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 Hadde det vært min unge hadde han fått husarrest og jeg ville ikke drømme om å kjefte på HI for å ha tatt hardt i ham. Han er jo en skoleunge! Han fikk òg sjansen til å stå i ro og høre på vedkommende. Ærlig talt, barn får for lite tilsnakk, kjeft og gjerne ris idag! Har ikke respekt for noen ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå