Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 4. mai 2012 #26 Skrevet 4. mai 2012 Jeg syns ikke du trenger å dumpe han på disse grunnlagene. Men jeg ville vært veldig forsiktig med å flytte sammen med han før du vet hvordan han fungerer i hverdagen. At han bor hjemme og har en mor som vasker klærne hans behøver ikke bety at han er en udugelig mamma-gutt. Men om han ikke vet hvordan vaskemaskinen funker eller klare å svinge støvsugeren, da hadde jeg nok tenkt meg om både en, to og tre ganger. Du bør vel også sette noen krav i forhold til det å beholde samme jobben over en lenger periode, ihvertfall forsikre deg om at han har jobb og inntekt. Ellers blir du sittende å forsørge han også. Gi mannen en sjanse Lykke til da, HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #27 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde en sånn kjæreste en gang - han var kjempesnill til å begynne med. Så viste det seg at han ikke klarte å holde på jobber fordi han ikke klarte å gjøre annet enn han selv hadde lyst til, han fikk problemer når han drakk alkohol og hadde ikke førerkort fordi han hadde kjørt i fylla så mange ganger + var småkriminell. Det tok en stund før jeg fant ut av dette fordi han hadde jobb da jeg møtte han. Etterhvert ble han utrolig eiesyk, og det endte med at han truet med å slå/drepe meg (eller drepe oss alle) da vi var på ferie sammen mitt lille barn, og han var full. Jeg hadde en skikkelig helvetestur sammen han da, og gjorde det slutt så fort vi kom hjem. Da brukte han maange måneder på å plage meg og true meg, og komme på døra mi om natta etc. Grunnen til at han bodde hjemme tror jeg rett og slett var fordi han nekta å flytte ut. Så ville sett tiden an hvis jeg hadde vært deg - spesielt hvis du ikke har kjent han lenge eller har felles kjente som forteller deg hvordan han er. Vær forsiktig, men han kan jo være en kjernekar også! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #28 Skrevet 4. mai 2012 mennesker som bor hjemme og bare har strøjobber, de er ikke noe å samle på. han må først få orden på sitt liv, før dere kan få et fint liv sammen, og du kan ikke redde han. det må han gjøre selv.
Rivjernet Skrevet 4. mai 2012 #29 Skrevet 4. mai 2012 Har du alltid ønsket deg 3 barn? Det er isåfall det du får hvis du velger denne mannen. Garantert!
Rivjernet Skrevet 4. mai 2012 #30 Skrevet 4. mai 2012 Hvis han er så opptatt av å spare penger at han må bo hjemme hos mor, så burde han kanskje vurdere å heller få seg en skikkelig jobb! Tviiler på at det er fet bankkonto i denne historien her.. Heller en umoden mammadalt.
Con Skrevet 4. mai 2012 #31 Skrevet 4. mai 2012 Min mann bodde hjemme hos foreldrene til han var 29 (vi ble sammen da han var 26, men pga studier tok det litt tid før vi flyttet sammen), og hadde nok ikke gjort så mye husarbeid og matlaging. Men det har aldri vært noe problem, han gjør husarbeid på eget initiativ, antakelig en større andel av husarbeidet enn jeg gjør, og er virkelig blitt en gourmetkokk nå, 12 år senere. Jobbsituasjonen er kanskje et større problem, men det kommer veldig an på hva som er grunnen til situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #32 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde en sånn kjæreste en gang - han var kjempesnill til å begynne med. Så viste det seg at han ikke klarte å holde på jobber fordi han ikke klarte å gjøre annet enn han selv hadde lyst til, han fikk problemer når han drakk alkohol og hadde ikke førerkort fordi han hadde kjørt i fylla så mange ganger + var småkriminell. Det tok en stund før jeg fant ut av dette fordi han hadde jobb da jeg møtte han. Etterhvert ble han utrolig eiesyk, og det endte med at han truet med å slå/drepe meg (eller drepe oss alle) da vi var på ferie sammen mitt lille barn, og han var full. Jeg hadde en skikkelig helvetestur sammen han da, og gjorde det slutt så fort vi kom hjem. Da brukte han maange måneder på å plage meg og true meg, og komme på døra mi om natta etc. Grunnen til at han bodde hjemme tror jeg rett og slett var fordi han nekta å flytte ut. Så ville sett tiden an hvis jeg hadde vært deg - spesielt hvis du ikke har kjent han lenge eller har felles kjente som forteller deg hvordan han er. Vær forsiktig, men han kan jo være en kjernekar også! :-) Lykke til! ærlig talt fordet om du møtte en mann som var slik og bodde hjemme betyr ikke at alle som bor hjemme er slik. Det finnes drittsekker i alle variasjoner. Og det finnes gode menn i alle variasjoner Jeg skjønner at du har vært gjennom noe grusomt men du kan ikke legge hans være måte til alle menn eller alle menn som bor hjemme i voksen alder. Har selv vært i et voldelig/ekstremt dårlig forhold men han bodde ikke hjemme hos mor når jeg møtte han.... Betyr ikke at jeg idag er ute å leter etter en mann som bor med foreldrene siden exen ikke gjorde det og var en særdeles dårlig partner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå