Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. mai 2012 #26 Skrevet 4. mai 2012 Nei gudselov så har hun ikke det mammaen min, men hun er 50 så hadde vært rart.. Jeg kommer ikke til å tatovere mitt barn sitt navn på kroppen, glemmer jo ikke akkurat hva hun heter + at jeg vil gjerne hun skal tørre å dra på stranden med meg etter fylte 12.....
2 hjertegull :) Skrevet 4. mai 2012 #27 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har tatovert navnet til datteren min, med fødselsdato, og jeg er stolt av den. Spesielt tegnet til meg. Og jeg var 25 da jeg tok den, vet ikke om det klassifiseres som svært ung mor? 25 år er vel ikke en svært ung mor:) Det er vel passe å få barn da:) Jeg har vært inne på tanken å tattoere min sønns navn, men jeg tenkte med det, at gjør jeg det, så Må jeg nesten tattoere navnet til de neste barna jeg får også, og siden jeg er ganske ung nå, er det ikke sikkert jeg ville gjort det når jeg var 30. Men å tattoere ett symbol etter lignende hadde ikke gjort noe:) Tok en tattoering når jeg var gravid "Skjebnens hjul" Jeg tenkte også på det med plass. Har den bak på skulderbladet, med plass til flere under Og den er tegnet slik at tatovøren kan tegne videre på den når jeg skal ha neste.. For ja, har du navnet til en, så må man nesten ta de andre som kommer etter også
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #28 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har tattovert navnet på guttene mine bak i nakken. Helt oppe i hårfestet, så de viser bare om jeg har håret i hestehale. Nå har jeg aldri håret i hestehale lenger... Hadde en ekkel opplevelse på butikken, da en veldig ufyselig mann gikk bort til barna mine, de hadde sottet seg ved donald bladene å kikket på dem. Han satt seg på huk foran dem og begynnte å snakke med dem. Han visste jo hva de het, da han hadde sett tattoveringen da vi kom inn. Han brukte navnene deres flere ganger i samtalen.
Von Hertelhofen Skrevet 4. mai 2012 #29 Skrevet 4. mai 2012 Slike tatoveringer forbinder jeg med folk som er på dr phil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå