Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #26 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har langt fra oppnådd det jeg drømte om som ung jente. Jeg lever nok heller ikke opp til det som samfunnet ser på som idealet. Men jeg har en flott familie som elsker hverandre, og opplever livet mitt som ganske perfekt.......
eliona Skrevet 3. mai 2012 #27 Skrevet 3. mai 2012 Skal seeei, en perfekt hund og katt også gitt. Du er god.
høstbaby2011 Skrevet 3. mai 2012 #28 Skrevet 3. mai 2012 Du er nok langt i fra perfekt HI, men det er selvfølgelig lov å synes det. Men husk at andre (som kjenner deg) ville sikkert ikke sagt du er perfekt og har et perfekt liv. Det du skildrer, beskriver ikke for meg det å være perfekt. Men hey, lykke til videre i ditt perfekte liv!!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 3. mai 2012 #29 Skrevet 3. mai 2012 Skal seeei, en perfekt hund og katt også gitt. Du er god. Ja, jeg reagerte også litt på en perfekt hund og katt. Det må jo være fantastisk
Bee&Alie Skrevet 3. mai 2012 #30 Skrevet 3. mai 2012 Skal seeei, en perfekt hund og katt også gitt. Du er god. Haha! ja den var god
eliona Skrevet 3. mai 2012 #31 Skrevet 3. mai 2012 Ja det er jo helt perfekt å ha en perfekt hund OG katt. Greit nok å ha en av delene, men begge faktisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå