Gå til innhold

Jeg er perfekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fylt 30 enda og til tross for min unge alder har jeg rukket å fullføre tre vanskelige utdannelser, to av dem krever det et snitt på over 6 å komme inn på, fått tre perfekte barn, fått tilbake min perfekte kropp etter tre fødsler, stått ved min mann gjennom 10 år gjennom alle disse perfekte årene, skaffet oss en perfekt hund og katt, reist jorden rundt, jobbet som modell, skuespiller og profesjonell idrettsutdøver og kjøpt verdens vakreste hus+ hytte ved sjøen og ved fjellet. Hvorfor har jeg ikke feilet i en eneste ting her i livet?

Hilsen

Miss Perfekt;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, hvem er det du forsøker å overbevise?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke fylt 30 enda og til tross for min unge alder har jeg rukket å fullføre tre vanskelige utdannelser, to av dem krever det et snitt på over 6 å komme inn på, fått tre perfekte barn, fått tilbake min perfekte kropp etter tre fødsler, stått ved min mann gjennom 10 år gjennom alle disse perfekte årene, skaffet oss en perfekt hund og katt, reist jorden rundt, jobbet som modell, skuespiller og profesjonell idrettsutdøver og kjøpt verdens vakreste hus+ hytte ved sjøen og ved fjellet. Hvorfor har jeg ikke feilet i en eneste ting her i livet?

Hilsen

Miss Perfekt;D

Good for you!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Fikk meg til å tenke på Liz Phair :)

Skrevet

det finnes nok noe galdt med deg og som det gjør med resten av oss.

Skrevet

Så fint for deg da.. Selv synes jeg dette hørtes ufattelig kjederlig da men.. Under 30 og oppnådd alt, er det ikke da depresjonene slår inn? Når man har oppnådd alt man kunne ønske seg, og ikke har mer å strebe etter.. Lykke til i terapi ;)

Selv trives jeg med min ene utdanning, to barn som roter og søler og krangler, mann som jeg krangler med nopen ganger i året, vår ene bil og leie huset ;)

Skrevet

Trollemor <3

Skrevet

Så bra for deg at du har god selvtillitt! :)

For meg er perfekt en tilstand som er omtrent umulig å oppnå, og den dagen jeg oppnår det så vil jeg slutte å strebe etter noe bedre. Men det er vel bare meg. Og for meg er heller ikke perfekt en varig tilstand. Men håper det er det for deg!

Skrevet

Innbiller meg at dette bare er et tulleinnlegg for å se hva slags reaksjoner personen får... Jeg tar det i hvertfall ikke alvorlig!

Skrevet

Hohoho, det er bare for å trekke, jenter - men det vet dere jo :)

Hadde h*n vært perfekt - så hadde vedkommende aldri skrevet det h*n skrev her inne.......for det å kunne finne på å skrive noe sånt tøys, er så langt fra perfekt som det er overhodet mulig å komme.

Skrevet

Næssj, hadde du vært perfekt hadde du hatt 2,3 barn, nemlig, og du hadde i alle fall ikke gifta deg som 18-19-åring, tror det er 24 år vi anser som perfekt alder. Derfor viker du litt unna perfekt-malen.

Gjest Miryks
Skrevet

Vet det bare er kødd, men, nei beklager, du er ikke perfekt.

Et perfekt menneske skryter ikke ;)

Dessuten er ikke jeg perfekt. Har ikke utdannelse, krangler av og til med gubben, kaster kattlørvene og bikkja ut i hagen når jeg er sliten, hagen som vi forøvrig ikke eier, heller ikke huset.

Ungene er jeg til tider leie av, og kroppen er et kapittel i seg selv.

Men fremdeles, så liker jeg meg ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg også perfekt - til mitt bruk :)

Jeg leser innlegget som et lite spark til alle dem som strever etter å oppnå det perfekte, men som fort går glipp av det viktigste på veien - nemlig å nyte livet.

Litt gøy å se alle som biter på - og som tenker at angrep er det beste forsvar :D

Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Godt å lese et innlegg med en som er fornøyd med seg selv og livet sitt - selv om det bare er tull! Stå på, det blir ikke bedre enn man gjør det selv :)

Og det gjelder uansett om man har tre fullførte utdannelser, mann, barn, jordomreise, modellkarriere og hytte ved sjøen, eller er arbeidsledig uten utdanning og kun har en hagestol utenfor vinduet om sommeren. Alle liv er spesielle og har potensiale for å bli fantastiske uavhengig av bakgrunn og eksotiske opplevelser.

Livet mitt er langt i fra perfekt, men jeg koser meg i kaoset og nyter gode stunder når de kommer :)

Endret av Mentha & Junior
Skrevet

Vi er alle helt perfekte! Akkurat der vi er akkurat nå:)

Skrevet

Det lukter Bitten lang vei...!

Skrevet

Jeg knuller mannen din HI, og ifølge ham er jeg også perfekt.

Skrevet

Det å være perfekt kan være så mangt, etter min mening. En trenger verken ha utdannelse, mann, eller barn for å være perfekt. Og en kan ha allt :) Eller ingenting. Dessuten må det være fryktelig kjedelig og være Så "perfekt"? Om det er noen som er det da, lukter troll lang vei..

Skrevet

Det er deilig å se at ikke alle følger janteloven:)

glad på dine vegne!

Skrevet

Du høres ut akkurat som meg jo!

Herlig følelse, ikke sant! .)

Skrevet

"Perfekte" mennesker er noe av de kjedeligste jeg vet om, blablabla.

Jeg har opplevd en del vondt i barndommen, ble mor da jeg var 16 år, har flyttet mye, har vært gift og gått gjennom en tøff skilsmisse, har hatt mye angst, har vært innlagt på psyk.avd, har mistet nære i dødsfall og ja, opplevd en god del motgang.

Men på tross av det så har jeg tre nydelige barn, er snart ferdig med høyskoleutdanning, har nære og gode venner, en familie som bryr seg om meg, minimalt med penger på konto, leier en skrantete bolig og kjører rundt i en enda mer skrantete bil, OG livet kjennes så godt som det aldri har gjort før. DET er perfekt det :) Altså, ingenting av de ytre verdiene og prestasjonene du beskriver vil jeg kalle perfekt. Det som kjennes perfekt for meg er å nyte en kopp kaffe og bare nyte den og livet fordi jeg har det godt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I dag er jeg perfekt også ;) Spør meg igjen i morgen, så kan utfallet være noe annet ;)

Skrevet

Jeg husker ei skrev et veldig likt innlegg for noen år siden.

Det var ikke måte på hvor perfekt, vakker og smart hun var. Og hvor misunnelig alle var.

Men så glipper hun anonymknappen en gang.

Og da viste det seg å være et nick jeg hadde hatt en kort privat kontakt med gjennom dib.

Hun var ei helt vanlig jente. Alenemor med svært dårlig økonomi og et helt alminnelig utseende.

Jeg lot være å svare henne på tråden.

Men var ikke overrasket over hvem som skjulte seg bak hi.

Skrevet

Det er du ikke ;) ha ha

Skrevet

hei hei hei! Det er MEG som er perfekt her! Bare sjekk nicket mitt, det står der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...