Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nydelig maivær med flagg som veier i vinden og naboer som koser seg i hagene.

Så sitter jeg her da, kvalm og lei.... Tåler ikke solen, tåler ikke varmen, for kaldt i skyggen, klarer ikke å lese for da blir jeg mer kvalm og så er jeg helt alene hjemme :(

Noen som får med seg at det er litt synd på meg i dag :P

Men snart kommer snuppa hjem fra overnattingsbesøk, eldste kommer nok snart, han måtte bare vente til han var kjørbar og gubben er nok ikke så langt unna han heller - så da blir det nok bra igjen ;)

Kanskje vi tilogmed skal finne frem grillen :D

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har allerede vasket "noen" vasker med klær, oppvaskmaskinen er tømt, kjørt og tømt igjen. Gulv er støvsuget og vasket, barna har vært ute en tur, nå sover de, så jeg tar en liten hvil, før det er middag på gang (kyllingrull med grønnsaker og philadelpia ost) når ungene våkner igjen, blir det vel nok en tur ut, før det skal spises middag.. Når unger er lakt og leker ryddet i kveld, så skal jeg sjenke meg et glass vin og plante meg i sofaen ;)

Skrevet

Vesla har fått et uidentifiserbart utslett i ansiktet som gjør at hun virker varm og sår i ansiktshuden. Hun brant også fingrene sine da hun lekte med et flagg foran komfyren som jeg akkurat hadde brukt. Jeg var da så smart at jeg sa: Du må ikke ta bortpå platen, for den er varm, også er det da såklart nøyaktig det hun gjør...Så ringte telefonen og det ble kjedelig, og hun sovnet på sofaen selv om hun har sluttet med dagtidsdupp for lenge siden. Ikke helt i form da.

Når hun våkner skal vi ut på terassen her i sola for å vaske bord og stoler, en brukt søskenvogn, ståbrett og babygym, så henge opp snorer til klesstativ ute. Men henger ikke ut i dag. Vi blir nok bare hjemme og lager middag her, og kanskje vi tar en liten tur til besteforeldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...