Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på østlandet er det knall solskinn som burde nytes, men jeg skal/ må pusse vinduer, rydde litt, vaske og så burde jeg virkelig fått sortert og ryddet bort vinterklærne. Håper vi får tid til å ta en liten grilltur i skogen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske,rydde,lage fersk kjøtt og suppe og sove litt for jeg er sååå trøtt. Kjedelig når det er så fint vær og varmt :(

Skrevet

Jeg skal vaske masse klær.. Senere skal jeg legge meg ut i sola med en boka. :D Er sol og blå himmel her. Mannen og ungen ska gå i tog, så får dagen alene hjemme. :)

Skrevet

Sitte plantet i sofaen med pledd og pc, til lillegutt våkner fra duppen. rydde litt, ordne meg og rydde litt ute :) Så får vi besøk :)

Skrevet

Nå skal jeg bake kake( drep meg som kan finne på det ) så skal jeg ut sammen mann og barn sykkle en tur.

tar med oss kaken til bestemor og bestefar.

Skrevet

Her skal vi besøke Mormor og Bestefar:) sammen med min søster og barna:) Husarbeidet blir overlevert til mannen i dag=)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Datteren min og jeg har akkurat bakt boller, mens far og minstemann fortsatt ligger og sover. Snart skal vi pakke med oss barn, boller og kakao, og treffe noen venner i en lekepark i nærheten.

Og i kveld skal jeg teipe hele stuen, så den er klar til å bli malt i morgen tidlig. Har som mål å male hele stuen og gangen før minstemann sin dåp om noen uker.

Ha en flott fridag alle sammen ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Her skal vi gå på tur rund østensjøvanne og mate endene:) så skal vi grille, blir en liten gjeng så det blir moro for store og små!

Skrevet

Her er det strålendes sol, så vi skal ut å nyte det fine været, tar oss en tur i skogen også finner vi oss ett fint sted hvor vi spiser sandwiCh og frukt. Så blir det nok en tur på lekeplassen siden ungene mine elsker å disse. Så skal vi grile i Hagen og bare kose oss med god mat, familie og is:)

Life is wonderful:)

Skrevet

Vi skal se på 1.mai toget. Det med alle motorsyklene :)

Utenom det så vet jeg ikke. Barna er ute og leker og jeg vasker klær.

Skrevet

Vi skal pakke me oss frukt,kjeks, saft,kaffe og så skal vi treffe mange venner me deres barn på en lekeplass og bare kose oss i sola:-)

Skrevet

:o Holy crapshit! Skal ta med mann og barn og rotta, og flytte sørover, ser jeg. Her snør det, har kommet ca 5 cm snø siden i går. Er rundt null grader nå, så det kommer sikkert litt sludd senere i dag. :/

Skal henge opp noen hyller i dag, fikse det punkterte hjulet på barnevogna, og så slappe av :)

Skrevet

Idag holder jeg og lillegull på med storrengjøring til pappaen kommer hjem fra nordsjøen i dag :) Senere blir det nok grilling på terrassen.

Skrevet

Ungene skal straks ut å leke, og jeg skal vaske klær, lage vaffler og kose oss på verandaen :)

Skrevet

Vi har hatt en sen og rolig frokost. Hele familien sov til halv ni i dag ( fantastisk, aldri skjedd før).

Nå har vi gjort klar niste og bleier og div i sekken, og er klare til å dra en tur i dyreparken så snart mannen er ferdig i dusjen:)

Dette blir en deilig dag, nydelig vær og glade og uthvilte barn!

Skrevet

Har pusset vinduer og vasket kjøleskapet mens lillemor sov. Nå tegner vi og etterpå skal vi bake... Nydelig vær, men har to kjempeforkjøla barn, en av dem med feber på tredje dagen.

Skrevet

Har mange planer. Sy siklesmekker til tulla, male rommet hennes, ut med båten i det flotte været, og får besøk av venninne i kveld. Rekker jeg alt dette? Hmmm...

Skrevet

Her skal vi kose oss å slappe av før jeg drar på aftenvakt.. vet ikke hva samboeren å barna har planlagt i ettermiddag.

Skrevet

Nettopp vert ute å kost meg i solen med ungene. Snart sende neste eldste ut på tur med vesla.

Da blir det litt husarbeid og avslapping i solveggen. Senere blir det jobb. Helt greit siden vi får så godt betalt i dag :)

Får biff når jeg kommer hjem fra jobb i kveld av mannen, og da er det fri resten av uka!

Skrevet

Far vasker bilen med storesøster og jeg og prinsen skal snart sove litt. Så blir det grilling med bestemor og bestefar. Nyt fri dagen alle sammen;-)

Skrevet

Her er det surt og kaldt, men vi har akkurat vært ute på trilletur med lillemor. Jeg skal plante meg under et pledd med en bok, og når hun våkner skal vi på familiemiddag :)

Skrevet

Elendig vær ute med sludd. Har ryddet og vasket i huset, badet gjenstår, deretter lage god middag, leke med ungene inne. Skifte dekk på bilen.

Skrevet

Burde absolutt vasket vinduer, men vi bor sånn til at alle naboene ser rett inn på huset vårt. Dermed utgår alt av hagearbeid, vindusvask etc. Kan selvfølgelig rydde og vaske inne, men det frister ikke i finværet, så da blir det kosedag i stedet :) Barna har venner på besøk, så hagen er full av latter, fotballer og iskrem :)

Skrevet

Har ryddet og vasket badet. Mini har akkurat sovnet, så jeg skal vaske det jeg rekker før hun våkner. Så reiser vi til Kjerringvik og nyter solen resten av kvelden med grilling i fjæra! 16 grader, jo!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...