Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. april 2012 #26 Skrevet 30. april 2012 Jeg skjønner godt at du har lyst til å ta et par øl og kose deg :)Vet hvor kjipt det er å sitte hjemme, når alle andre er ute å har det gøy.Er lov å syns at det er kjipt selv om man har baby... Selv skal vi kose oss med reker og hvitvin i kveld,selv om vi har 2 sovende barn her.
siljeas Skrevet 30. april 2012 #27 Skrevet 30. april 2012 jeg hadde gjerne tatt meg en utepils i finværet, kanskje tilogmed to eller tre (huff og huff for en fæl en småbarnsmor jeg må være som har lyst til det!!!!). seriøst, så lenge det ikke skader barnet og barnet har det trygt og godt og får den maten den trenger ser ikke jeg noe problem har du prøvd pumping HI??
Mandalas Skrevet 30. april 2012 #28 Skrevet 30. april 2012 Jeg jobber imorgen tidlig, så sitter nå her i sofaen foran dataen som vanlig. Men jeg må innrømme at jeg ble ganske misunnelig på de arbeidskollegaene som skulle ut idag. En tur ut på byen er da aldri galt!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #29 Skrevet 30. april 2012 Siljeas: Hehe, ja vi må da være fæle.. Skulle vel ikke hatt lov å ha barn heller:p hehe.. Ja, har prøvd å pumpe meg og gi han det på flaske, men han dytter den bare ut med tunga, uansett om han er sulten eller ei.. Sta liten fyr!
siljeas Skrevet 30. april 2012 #31 Skrevet 30. april 2012 skal ikke være lett men om det er en trøst, så har jeg funnet en alkoholfri øl som faktisk ikke er så ille hansa null øl, kommer i hvite bokser med gull skrift
cheni Skrevet 30. april 2012 #32 Skrevet 30. april 2012 Skjønner deg HI, selv om jeg er 37 og ikke tenker på 1. mai som en festedag (forsåvidt ikke 16. mai, nyttårsaften ol heller ). Snuppa her er 8 mnd, og det er godt å ikke måtte ta hensyn til henne HELE tiden lengre Fikk ufrivillig ammekutt for 1 mnd siden, men har ikke nattammet siden hun var 3 mnd, og syns det er koselig å ikke bare holde meg til alkoholfritt
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #33 Skrevet 30. april 2012 Kjipt å ikke drikke øl i det hele tatt.... Bare en mnd igjen til termin!
Mammaaaaaa Skrevet 30. april 2012 #34 Skrevet 30. april 2012 Har ikke vært ute natt til første siden vi fikk eldstemann, men har byttet det ut med en annen koselig tradisjon! Så her er det grilling med barna og noen pils på kvelden. Enten bare oss eller med andre venner med barn:) kjempekos. Dessuten er det veldig ok å være i form t å kose seg med ungene 1.mai. Skjønner at du vil ut altså! Men sier bare hvordan det er her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå