Gjest Ziva Skrevet 29. april 2012 #26 Skrevet 29. april 2012 Innlegget til Sug lut på kranglesiden. Om flyvende smoothier og åpen trappeløsning. Lo så tårene trillet og gubben lurte på om jeg var blitt sprø.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #27 Skrevet 29. april 2012 Eneste innlegget der jeg virkelig lo godt var en stund siden under svineinfluensa-perioden. Ei dame skrev noe med at hun og mannen kjørte bil og hørte på radio at det er anbefalt at folk hoster og nyser på innsiden av albuekroken. Og denne dama mente da at det var feil fordi det ville ikke hjelpe (noe i den duren. Husker ikke ordrett). Men isåfall så utover tråden så anbefalte hun da at folk burde gå med en tøffel i vesken for hvis du må nyse eller hoste, så kunne du da ta frem denne tøffel og nyser i den. Eller hvis du gikk ved siden av en venn så kunne du nyse eller hoste i øret på denne personen. Jeg husker at jeg lo så jeg trilte av stolen. Beste innlegg ever....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2012 #28 Skrevet 29. april 2012 Innlegget til Sug lut på kranglesiden. Om flyvende smoothier og åpen trappeløsning. Lo så tårene trillet og gubben lurte på om jeg var blitt sprø. Haha, ja, det er ofte mannen i huset lurer fælt på hva jeg fniser sånn av! Sitter ofte foran pcn i fred og ro og ler så jeg nesten tisser på meg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2012 #29 Skrevet 29. april 2012 Eller hvis du gikk ved siden av en venn så kunne du nyse eller hoste i øret på denne personen. Hahaha, nå flirer jeg også! Noen som kan finne linken til det innlegget?
Tigerpote Skrevet 29. april 2012 #30 Skrevet 29. april 2012 .....og innlegget som er her nå, om hun som har fått måne på musa!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #31 Skrevet 29. april 2012 Det var et innlegg fra ei småhysterisk, nygravid som var redd for at hun skulle ha skadet babyen fordi hun hadde spist vaffel dagen før, og nå var hun redd for at det hadde vært rå vaffelrøre i den. Ikke på et eneste punkt demret det at rå vaffelrøre er flytende og kan ikke selges i en serviett og spises ute skje. Dessuten så ler jeg av en del av disse "forbanna dritt-NAV" trådene der folk mener at NAV burde ha forstått både det ene og det andre uten at de har sendt inn skjemaer eller gitt beskjed, eller at NAV burde lempe litt på reglene bare for dem. Og av en tråd for noen år siden da en dame var helt oppgitt fordi hun ikke fikk sosialstønad: Hun var jo blakk, bortsett fra pengene på sparekontoen da, men den ville hun ikke ta hull på...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #32 Skrevet 29. april 2012 Hahaha...den siste delen med sosialstønad var råbra...hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #33 Skrevet 29. april 2012 de her er ikke morsom bare tragisk Hun som hadde brannøvelse for sønnen sine med falsk røyk og hele pakke. mens hun og mannen hva på "jobb". Jeg husker ikke helt men de hadde enten tatt med som telefonen eller gjemt den. Fikk vondt helt i inn i hjerteroten av de redde guttene Og så var det hun som hadde fersket sønnen i å stjele 20 kr som han kjøpte en kalender for av kamerater. Som straff fikk han. Trekk i uke penger lang mer enn 20 kr, være på rommet resten av dag..Pluss at han selv måtte markulere ett og ett ark av kalenderen han hadde kjøpt. Snakk om punishment don`t fit crime
Appelsindyret Skrevet 29. april 2012 #34 Skrevet 29. april 2012 "går det an ¨slanke bort / fettsuge bollemus?" Lo godt av den faktisk
Frøken Ubesluttsom Skrevet 29. april 2012 #35 Skrevet 29. april 2012 Innlegget til Sug lut på kranglesiden. Om flyvende smoothier og åpen trappeløsning. Lo så tårene trillet og gubben lurte på om jeg var blitt sprø. Den hadde vært morsom å lese... noen som veit om jeg kan finne den igjen?
Gjest Ziva Skrevet 29. april 2012 #36 Skrevet 29. april 2012 Innlegget til Sug lut på kranglesiden. Om flyvende smoothier og åpen trappeløsning. Lo så tårene trillet og gubben lurte på om jeg var blitt sprø. Den hadde vært morsom å lese... noen som veit om jeg kan finne den igjen? Let litt bakover på kranglesiden. Sitter på tlf så det er umulig å få hjulpet deg med link.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 29. april 2012 #38 Skrevet 29. april 2012 Har dyttet den opp nå. Og det betyr?
Gjest Ziva Skrevet 29. april 2012 #39 Skrevet 29. april 2012 (endret) At du finner den på kranglesiden, på dib ikke bim. Endret 29. april 2012 av Ziva
Nordisk Skrevet 29. april 2012 #41 Skrevet 29. april 2012 Zebratrusa fikk meg til å sprute ut i latter. Fantastisk tråd!
Gjest Miryks Skrevet 29. april 2012 #42 Skrevet 29. april 2012 Hun som var fast bestemt på at kjæresten var utro for at det lukta rart av kuken hans
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #43 Skrevet 30. april 2012 Holdt på å le meg ihjel av en skrivefeil her en gang, er kanskje ikke så morsom, men der og da syntes jeg det var fantastisk og så for meg en veldig rar geit. Mannen trodde jeg var gal her jeg satt og lo så tårene sprutet. Var en tråd om spøkelser og en dame skrev "poltergeit" Ellers husker jeg de fleste av trådene som er nevnt her og ler av minnene her jeg sitter og leser nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå