Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Da tenker jeg ikke på de som er laget for å være morsomme, men kommentarer og spørsmål som nok var seriøst ment. Jeg kommer i hvertfall aldri til å glemme en som skrev et innlegg der hun var fly forbanna på butikken fordi eggene hun hadde kjøpt hadde FJæR på seg! Det var uhygienisk og ekkelt, og hun skulle ta med seg eggene for å klage. Hehe... Klage på fjør på egg altså.. *humrer* Og så husker jeg godt da jeg var inne på BiM og en med bekkenløsning skrev at hun slet sånn, spesielt etter å ha løftet på barnet sitt på nesten 2 år. Da fikk hun et svar av en (som garantert må ha vært førstegangs) om hvorfor i alle dager hun løftet på et så stort barn, og det ble fulgt opp av en annen som kommenterte "ja, for 2 åringer kan vel gå selv vel, kan de ikke?". Da lo jeg litt for meg selv og tenkte at de har jammen mye de skal lære seg Ikke sånn slemt lo av dem, men ja, de var liksom litt vel naive, hehe... Dere da?
magica fra tryll Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Humret litt av en som nokså indignert mente at man kunne da bli gravid nårsomhelst i syklusen. Trengte ikke bare være rundt el;)
Papegøyeblomst Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg ble lettere sjkkert over hun som påstod hun kunne høre babyen gråte inni magen, og lurte på om andre også gjorde det...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 En dame som skulle onanere puttet en krabbe hale i fitta si.Krabben hadde lagt egga sine i fitta til damen og etter noen dager fødte hun mange hundre reker. Kabbehale til onanering?? Kan det være sant???
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Ler av tråder som den Mamman til Will og Ailo startet i dag, særlig av det innlegget med sminken og gutten. Kostelig Tråder om hva mannen sa under fødsel og slike ting. Mye morsomt som blir sagt der ute i verden. Og så ler jeg av tråder som utvikler seg til sirkus på grensen til galskap
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Lo godt av ho som synes det var upassende at mannen ville ha sex på morsdagen! Det var jo hennes dag!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 jeg lo veldig av hun som lurte på hvor mye gjeld man måtte ha for å gå personlig konkurs......
Gråsonen Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Hun med bilen.. Mannen hadde parkert bilen et sted og noe greier. Lo så jeg grein av den tråden :-)
☆☆☆ Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Lo godt av ho som synes det var upassende at mannen ville ha sex på morsdagen! Det var jo hennes dag! Ler når jeg tenker på det innlegget
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Det var en som var livredd nabokatten, hun turte ikke gå ut på verandaen når katten var ute. Noen som husker den?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2012 En dame som skulle onanere puttet en krabbe hale i fitta si.Krabben hadde lagt egga sine i fitta til damen og etter noen dager fødte hun mange hundre reker. Kabbehale til onanering?? Kan det være sant??? Det der er bare en vandrehistorie
Gråsonen Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Ja, den husker jeg også! Hahaha! Ser for meg den morderkatta som ligger på lur og dama som lettere hysterisk løper frem og tilbake på verandaen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Opptil flere. Nøffemors kommentarer om oppkast, innlegget om "bilen og garasjen og den andre bilen som ikke var der og mannen som ikke fant bilen i garasjen" og hva det nå var alt sammen. ORGs innlegg om bursdagsfeiringen der i huset. Hun som omtrent gikk fra mannen fordi han var så frekk å ville ha sex med henne på morsdagen. Hun som lurte på om man kunne bli gravid om man satt på et offentlig toalett der en mann hadde onanert tidligere. Ja, og så disse her med sebratrusa og eggene og det der.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #14 Skrevet 29. april 2012 En dame som skulle onanere puttet en krabbe hale i fitta si.Krabben hadde lagt egga sine i fitta til damen og etter noen dager fødte hun mange hundre reker. Kabbehale til onanering?? Kan det være sant??? Døde (og kokte?) deler av dyr legger ikke egg Krabber får krabber, ikke reker. Krabber har ikke hale
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. april 2012 #15 Skrevet 29. april 2012 Lo godt av: Sebratrusa, mistet bilen i garasjehuset.. anti sex på morsdagen, en dame skulle klage på gamle egg som var gått ut på dato for flere mnd siden, men hun skulle klage på at de var dårlig fordi egg pleier jo å holde seg så godt.. Akkurat ja Syntes det er veldig morsomt med gullkorn tråder, hormonelle gravide som nekter mannen å dra ut på pils med gutta 5 uker før termin fordi hun ikke vil ha en full mann på fødestuen.. trådene om hva vi sa og gjorde under fødsel, Trådene der hønse dibberne svarer på helt andre ting enn det blir spurt om fordi de selv mener det er mer relevant enn selve spørsmålet.. Branninstruks tråden, den var milelang, skrevet av en mamma som tydelig vis var mer praktisk enn varm og kjærlig..
dorri Skrevet 29. april 2012 #16 Skrevet 29. april 2012 Jeg lo også veldig godt av hun med bilen. Uansett hvordan hun førsøkte å forklare var det ingen som skjønte hva hun mente. Ha ha
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. april 2012 #17 Skrevet 29. april 2012 Ja, den husker jeg også! Hahaha! Ser for meg den morderkatta som ligger på lur og dama som lettere hysterisk løper frem og tilbake på verandaen Har prøvd å finne den, men har ikke klart det:( Noen som kan finne den? For den er verdt å lese:)
Mandalas Skrevet 29. april 2012 #18 Skrevet 29. april 2012 Jeg husker en med egg som hadde gått ut på dato for flere mnd siden, også var halvparten av eggene dårlige, mens de andre var fortsatt ok. Hun skulle da klage til butikken fordi eggene ikke ble gamle samtidig, haha. Glemmer ikke den!
magica fra tryll Skrevet 29. april 2012 #19 Skrevet 29. april 2012 Jo, og så var det en som lurte på om hun skulle droppe juletre i tilfelle babyen var allergisk eller at det var uhygenisk eller noe...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #20 Skrevet 29. april 2012 Ler godt av innleggene der folk forteller om sin verste flause Og gullkorn fra barnas munn
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #21 Skrevet 29. april 2012 Hun som omtrent gikk fra mannen fordi han var så frekk å ville ha sex med henne på morsdagen. Det var jeg som skrev det innlegget, og det var ikke sånn i det hele tatt. Jeg sa ikke at jeg syntes det var frekt, og jeg sa i hvert fall ikke noe om å gå fra ham. Jeg syntes bare at det var litt rart og spurte om det. Men folk husker vel det de vil huske...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #22 Skrevet 29. april 2012 Husker at jeg leste om ei som absolutt skulle føde med stay- ups. Hun ville ikke vise så mye hud under fødselen;-) Flere år siden og det var på bim.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #23 Skrevet 29. april 2012 http://www.klikk.no/...den-samme-sted/ "mannen har rotet mye til når det gjelder sånt so mregistrering og lignende,de tingene jeg ikke vet om bnår det koomer til det.for jeg har ikke brukt den noe,og det har han hver eneste dag til og fra jobb!hvordan kan ha da sette deni det den i feil sted når han likevel har hentet den på det stedet alle andre dager?????????" Hun som hadde den supergjerrige svigerfaren som tisset i hagen og som tok vare på vann i bøtter så han kunne bruke det senere. Han samlet opp pinner han fant, for dem kunne han få bruk for til reparasjoner.
I scream for icecream! Skrevet 29. april 2012 #24 Skrevet 29. april 2012 Hun som omtrent gikk fra mannen fordi han var så frekk å ville ha sex med henne på morsdagen. Det var jeg som skrev det innlegget, og det var ikke sånn i det hele tatt. Jeg sa ikke at jeg syntes det var frekt, og jeg sa i hvert fall ikke noe om å gå fra ham. Jeg syntes bare at det var litt rart og spurte om det. Men folk husker vel det de vil huske... Det var fremdeles utrolig vittig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. april 2012 #25 Skrevet 29. april 2012 Hun som omtrent gikk fra mannen fordi han var så frekk å ville ha sex med henne på morsdagen. Det var jeg som skrev det innlegget, og det var ikke sånn i det hele tatt. Jeg sa ikke at jeg syntes det var frekt, og jeg sa i hvert fall ikke noe om å gå fra ham. Jeg syntes bare at det var litt rart og spurte om det. Men folk husker vel det de vil huske... Det er vel det at du syntes det var så rart folk synes er så spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå