Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #26 Skrevet 29. april 2012 Ingen sex her den uka nei. Plages med bakteriell vaginose og får lettere tilbakefall hvis vi har sex under mensen
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #27 Skrevet 29. april 2012 Hmm, så gøy å lese at dere hadde litt forskjellige meninger når det kom til dette emnet Må bare inrømme at i går så gjorde vi noe vi ikke pleier å gjøre. Min kjære kjøpte en klitorisvibrator til meg for noen måneder siden (mens jeg fortsatt var gravid), og i går så koste vi oss sammen. Jeg med den, og han med seg selv Det funket som bare det, ble kjempe tent! (Hvis noen lurte så kom jeg opp i 10(!!!) orgasmer før det ble for ømt ) Dette har aldri vært noe alternativ før, siden jeg ikke vil ha hverken mine eller hans hender der nede når jeg har mensen..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #29 Skrevet 29. april 2012 Av ren interesse, så lurer jeg på hva dere gjør når det kommer til sex denne herlige(...) uken som kommer én gang i måneden? Fortsetter dere som normalt, med andre ting, eller er det null sex i denne perioden? Do tell Ikke når jeg blør som verst, men på slutten av mensdagene går det fint an i dusjen, eller i senga med en håndduk under og våtservietter tilgjengelig..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. april 2012 #30 Skrevet 29. april 2012 Ikke de første 2 dagene, men eller så kan jeg fint ha mensen sex i dusjen.. Jeg har mensen bare 4-5 dager så det går helt fint uten også
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #31 Skrevet 29. april 2012 Av ren interesse, så lurer jeg på hva dere gjør når det kommer til sex denne herlige(...) uken som kommer én gang i måneden? Fortsetter dere som normalt, med andre ting, eller er det null sex i denne perioden? Do tell Jeg har stort sett alltid hatt mer sexlyst under mensen og har hatt partnere som overhode ikke har noe imot sex i denne uken. I tilegg har jeg ofte mye mensensmerter som blir mindre plagsomme hvis jeg har sex, uten at jeg vet hvorfor. blir jo stort sett noen omganger i dusjen da, eller slenge et håndkle under om det er på slutten når jeg ikke blør mye. Skjønner at mange syntes det er kvalmt også videre men så lenge det er noe begge parter syntes er greit så er det jo ikke noe problem.
MrsMilla Skrevet 29. april 2012 #32 Skrevet 29. april 2012 Mindre frekvens da ja, stort sett. Men ikke helt avholdende, så om behovet oppstår så kjører vi egentlig på. Men litt mindre akrobatiske stillinger, blir litt roligere og stort sett misjonærstilling...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #33 Skrevet 29. april 2012 Å ha sex når jeg har tanta på besøk gjør oss ingenting. Men ikke de to første dagene, for da blør jeg så mye. Har alltid vært "plaget" med økt sexlyst denne uka, og det er så utrolig mye mer nytelse å ha sex når jeg har mensen. Det er vått hele tiden, jeg er mye mer følsom og orgasmen blir mye sterkere. Anbefales:) mensen er helt naturlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå