Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Av ren interesse, så lurer jeg på hva dere gjør når det kommer til sex denne herlige(...) uken som kommer én gang i måneden? Fortsetter dere som normalt, med andre ting, eller er det null sex i denne perioden? Do tell
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Aldri. Så desperat er ikke jeg, og ikke sambo heller. Klarer fint å vente den uka.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Overlater den avgjørelsen til mannen med mindre jeg har vondt eller blør veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Ikke se første dagene, men på slutten kan vi ha en kjapp en uten at det blir grisete.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Jeg selv klarer ikke tanken på å ha sex når jeg har mensen.. Jeg synes bare det er kjempe ekkelt. Men gjør dere iiiiiingenting sexuelt i løpet av den uken? Ikke oralsex (på ham da så klart ) eller runking? Lurer på om det bare er meg som er sær, jeg tenker som så at hvis ikke jeg kan få meg noe så kan ikke han det heller Så for oss er det naturlig at ikke det skjer noe, men vet ikke om andre gjør det samme? Har jo hørt menn kalle denne uken som noe så sjarmerende som "blow job week"
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Jeg selv klarer ikke tanken på å ha sex når jeg har mensen.. Jeg synes bare det er kjempe ekkelt. Men gjør dere iiiiiingenting sexuelt i løpet av den uken? Ikke oralsex (på ham da så klart ) eller runking? Lurer på om det bare er meg som er sær, jeg tenker som så at hvis ikke jeg kan få meg noe så kan ikke han det heller Så for oss er det naturlig at ikke det skjer noe, men vet ikke om andre gjør det samme? Har jo hørt menn kalle denne uken som noe så sjarmerende som "blow job week" Nope, her er den uka helt fri fra alt det sexuelle, han har ikke interesse av noe heller, om jeg så skulle slå meg i hodet og prøve Vi begge er fornøyd med at det er en uke fri
Ville Vilde Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Vi har av og til havnet i dusjen hvis behovet har vært for stort, men etter at vi begynte med prøving igjen har mensen-uka blitt et "pusterom".
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Jeg vil ikke nei. Min man sier at det ikke gjør noe, men aldri i verden. Og blowjob eller runking er også uaktuelt mens det står på. Sorry ass...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Har vi lyst på sex så gjør det ingenting om jeg har mensen eller ei, har jeg mensen så må det litt mer planlegging til bare. Altså ta med ett honkle inn i senga, så det er jo ikke mye planlegging. sex i dusjen fungerer også veldig fint. Jeg blør ikke så mye når jeg har mensen og ikke har jeg mensen i mange dagene heller. Men vi har nesten alltid sex den dagen jeg får mensen. Det er den dagen i måneden jeg ikke klarer å holde fingrene unna gubben. Han ler alltid av meg og sier at nå får jeg mensen, han han hopper over meg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 Har vi lyst på sex så gjør det ingenting om jeg har mensen eller ei, har jeg mensen så må det litt mer planlegging til bare. Altså ta med ett honkle inn i senga, så det er jo ikke mye planlegging. sex i dusjen fungerer også veldig fint. Jeg blør ikke så mye når jeg har mensen og ikke har jeg mensen i mange dagene heller. Men vi har nesten alltid sex den dagen jeg får mensen. Det er den dagen i måneden jeg ikke klarer å holde fingrene unna gubben. Han ler alltid av meg og sier at nå får jeg mensen, han han hopper over meg. HÅNDKLE ikke honkle, sorry bare måtte!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #16 Skrevet 29. april 2012 Samme som #14 her. Har vi lyst har vi lov. Mannen sier igjen og igjen at det ikke plager han det minste, og at det faktisk er godt fordi det blir ekstra smøring. Og jeg er mer følsom, så det er faktisk veldig bra. Så vi har sex under mensen ja, med mindre jeg har vondt. Bare har med håndkle i senga så blir det så bra atte.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #17 Skrevet 29. april 2012 Jeg har hatt sex under mesn før og synes det ikke gjør noe men mannen min vil ikke så det respekterer jeg.
Soveposen Skrevet 29. april 2012 #18 Skrevet 29. april 2012 Har vi lyst er det ingenting som stopper oss:)
Ikkesåallerværst Skrevet 29. april 2012 #19 Skrevet 29. april 2012 Det går ofte over en uke mellom ellers også, så denne problemstillingen slipper jeg å forholde meg til. Hverken jeg eller mannen har noen problemer med det.
eliona Skrevet 29. april 2012 #20 Skrevet 29. april 2012 Aldri i livet!!! Kunne aldri tenkt meg. 4 dager uten, får vi greie oss begge to.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #21 Skrevet 29. april 2012 mannen min tenner på det. han syns det er sexy. så vi har alltid sex når jeg får mensen. lurer litt på om det er en form for glede i at "phu... hun er ikke gravid"
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 29. april 2012 #22 Skrevet 29. april 2012 Blow-job week her ja;) Men ikke hver dag nei.. En eller to kvelder kanskje..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #23 Skrevet 29. april 2012 Har vi lyst på sex så gjør det ingenting om jeg har mensen eller ei, har jeg mensen så må det litt mer planlegging til bare. Altså ta med ett honkle inn i senga, så det er jo ikke mye planlegging. sex i dusjen fungerer også veldig fint. Jeg blør ikke så mye når jeg har mensen og ikke har jeg mensen i mange dagene heller. Men vi har nesten alltid sex den dagen jeg får mensen. Det er den dagen i måneden jeg ikke klarer å holde fingrene unna gubben. Han ler alltid av meg og sier at nå får jeg mensen, han han hopper over meg. HåNDKLE ikke honkle, sorry bare måtte!!! Hehehehe... på dib skrives det honkle Du har bare ikke vært her lenge nok til å forstå det;)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #24 Skrevet 29. april 2012 Tror ikke du kan spørre om dette uten å samtidig spørre om hvordan mensen arter seg hos den enkelte. Uten spiral er mensen min slik: Voldsomme magesmerter i 1-2 dager, til tider like vondt som middels sterke rier. Dagene før og etter er det også vondt, men da mer levelig. Sjeden er superøm, bare det å sette i tampong er ømt. Bør så grisemye at jeg må skifte tampong minst en gang i timen, og ja da bruker jeg den største, pluss ha på bind fordi det kan lekke selv om jeg skifter ofte. Blør like mye om natten og må stå opp ofte for å bytte da også selv med største tampong og nattbind. Dette er da de første 2-3 dagene, så roer det seg. Det sier seg jo selv at å ha sex når man har så vondt og blør så vanvittig mye er fullstendig uaktuelt. Det tror jeg faktisk ikke noen ville hatt. Med spiral er mensen min slik: Litt murring i rygg og mage 1-2 dager. Blør så lite at det minste truseinnlegget holder, og siste to dagene trenger jeg ikke det heller, det kommer bare litt på papiret av og til. Da er det heller ikke noe problem å ha sex dersom vi vil.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #25 Skrevet 29. april 2012 Uff nei, jeg blør mye så det hadde blitt seende ut som en slaktebenk om vi prøvde oss på noe sånt. Jeg blør så mye at jeg må opp 1-2 ganger om natten for ikke å grise ned sengen selv uten sex, så å ha sex i et sånt blodbad er uaktuelt for oss begge. Her i huset får ikke mannen noenting den uken heller, her er det begge eller ingen Vi har ingen problemer med å la være i en uke, men veldig deilig den første runden etter at mensen er ferdig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå